jimmis
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salut! A venit frigul si tocmai mi-am dat seama ca aeroterma nu mai baga aer cald in masina...chiar daca urc apa la 90 de grade(cu termostatul scos) iar ambele furtunele de la calorifel fierbinti,cu butonul dat pe caldura in masina aerul intra rece...am incercat sa folosesc si metoda cu calgon,am scos si filtrul de polen(nu stiu daca ar fi trbuit sa fac toate astea dar am incercat sa rezolv cumva)...degeaba..Cand schimb butonul de pe rece pe cald se aude cum actioneaza clapetul(se aude pocnitura aceea specifica de inchidere)... Poate cineva sa imi spuna ce este de facut!?
- ForLinGMD
- **
- 127 mesaje
- din 05 Nov 2013
- Astra 2001 Z16XE
- Buzau
ForLinGMD
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Si returul de la caloriferul habitaclu (care iese spre motor) cum este daca este fierbinte.
Atunci problema este in habitaclu. (in service daca te duci ii va lua ceva bani un plin si ceva.)
Ai PM. sper sa te ajute la desfacut, vezi sa nu desfaci radiatorul (doar daca stii sigur ca el este cauza) ca este greu sa il pui inapoi.
Ceva de genul.
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Atunci problema este in habitaclu. (in service daca te duci ii va lua ceva bani un plin si ceva.)
Ai PM. sper sa te ajute la desfacut, vezi sa nu desfaci radiatorul (doar daca stii sigur ca el este cauza) ca este greu sa il pui inapoi.
Ceva de genul.
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
jimmis
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2012
- Mesaj Privat
jimmis
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2012
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
jimmis
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2012
- Mesaj Privat
Ai dreptate Tataru ion ...nu caloriferul in sine era blocat,ci o componenta a acestuia..este vorba despre un mic motoras care este montat intre caloriferul de caldura si conductele de aluminiu ale acestuia(nu stiu exact denumirea)
Eu am remediat printr-o metoda putin mai disperata si anume am desfacut carcasa motorasului in interiorul caruia se afla o tija din plastic,am renuntat la cele doua fire care alimentau motorasul si am actionat tija manual pe pozitia deschis astfel incat apa sa poata circula si in interiorul caloriferului...Sa avem o iarna calduroasa!
Ultima modificare făcută de jimmis la Mie 26 Nov, 2014 4:36 pm, modificat de 4 ori în total
Eu am remediat printr-o metoda putin mai disperata si anume am desfacut carcasa motorasului in interiorul caruia se afla o tija din plastic,am renuntat la cele doua fire care alimentau motorasul si am actionat tija manual pe pozitia deschis astfel incat apa sa poata circula si in interiorul caloriferului...Sa avem o iarna calduroasa!
Ultima modificare făcută de jimmis la Mie 26 Nov, 2014 4:36 pm, modificat de 4 ori în total
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
jimmis
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2012
- Mesaj Privat
Motorasul are rolul de a inchide si a deschide circuitul apei in calorifer..Am incercat sa urmaresc directia firelor dar se pierd undeva pe instalatie..oricum la mine motorasul era ars(prezenta urme de fum,si umezeala)...am alimentat cu 12v direct de la baterie si degeaba...probabil a patruns apa acolo, iar asta a dus la problemele in cauza.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
jimmis
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2012
- Mesaj Privat
Pe Astra mea din 2000 Y20DTH exista un astfel de calorifer..dar oricum voi daca ati eliminat toate cauzele posibile si s-a ajuns la calorifer (manevra de reparatie/ schimbare a caloriferului este putin mai dificila) ,va trebui sa-l scoateti, asa ca se va afla atunci daca acel calorifer are sau nu motoras. Succes!
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
jimmis
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
pocket
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salutare.
Eu am patit ceva interesant, in legatura cu caldura.Poate ma poate ajuta cineva. Am observat ca masina se incalea fffff greu ;i baga caldura foarte putin.Daca maream treapta ventilatorului, baga aer mai rece. Toate bune pana aici. dupa unele cercetari am inteles c ar fi bine sa schimb termostatul, ceea ce am si facut. Doar ca, dupa ce am schimbat termostatul, nu mai baga DELOC caldura. Am incalzit motorul pana ce a deschis/inchis termostatul și a pornit ventilatirul din fata radiatorului. Concluzia e ca termostatul pare sa lucreze. Am verificat furtumul care intra in caloriferul de caldura. Fierbinte. Cel care iese-rece. Sunt doua variante:
1. calorifer infundat (desi e mai greu de crezut, avand in vedere ca initial aveam cât de cât cãldurã);
2. motoras blocat pe inchis. Doar ca nu stiu ce sistem am, adic daca am sau nu acel motoras.
Daca aveti sugestii, le astept cu interes. Va multumesc!
Eu am patit ceva interesant, in legatura cu caldura.Poate ma poate ajuta cineva. Am observat ca masina se incalea fffff greu ;i baga caldura foarte putin.Daca maream treapta ventilatorului, baga aer mai rece. Toate bune pana aici. dupa unele cercetari am inteles c ar fi bine sa schimb termostatul, ceea ce am si facut. Doar ca, dupa ce am schimbat termostatul, nu mai baga DELOC caldura. Am incalzit motorul pana ce a deschis/inchis termostatul și a pornit ventilatirul din fata radiatorului. Concluzia e ca termostatul pare sa lucreze. Am verificat furtumul care intra in caloriferul de caldura. Fierbinte. Cel care iese-rece. Sunt doua variante:
1. calorifer infundat (desi e mai greu de crezut, avand in vedere ca initial aveam cât de cât cãldurã);
2. motoras blocat pe inchis. Doar ca nu stiu ce sistem am, adic daca am sau nu acel motoras.
Daca aveti sugestii, le astept cu interes. Va multumesc!
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
pocket a scris:Salutare.
Eu am patit ceva interesant, in legatura cu caldura.Poate ma poate ajuta cineva. Am observat ca masina se incalea fffff greu ;i baga caldura foarte putin.Daca maream treapta ventilatorului, baga aer mai rece. Toate bune pana aici. dupa unele cercetari am inteles c ar fi bine sa schimb termostatul, ceea ce am si facut. Doar ca, dupa ce am schimbat termostatul, nu mai baga DELOC caldura. Am incalzit motorul pana ce a deschis/inchis termostatul și a pornit ventilatirul din fata radiatorului. Concluzia e ca termostatul pare sa lucreze. Am verificat furtumul care intra in caloriferul de caldura. Fierbinte. Cel care iese-rece. Sunt doua variante:
1. calorifer infundat (desi e mai greu de crezut, avand in vedere ca initial aveam cât de cât cãldurã);
2. motoras blocat pe inchis. Doar ca nu stiu ce sistem am, adic daca am sau nu acel motoras.
Daca aveti sugestii, le astept cu interes. Va multumesc!
aceeasi situatie e si la mine, doar ca eu am vectra c. consider ca e infundat caloriferu..eu am incercat cateva solutii de desfundat ce am gasit aici pe forum , dar fara rezultat.incearca la o spalatorie sa iti bage apa cu presiune in radiatoru de caldura si vezi ce iti iese din el. asta urmeaza sa fac si eu
Eu am patit ceva interesant, in legatura cu caldura.Poate ma poate ajuta cineva. Am observat ca masina se incalea fffff greu ;i baga caldura foarte putin.Daca maream treapta ventilatorului, baga aer mai rece. Toate bune pana aici. dupa unele cercetari am inteles c ar fi bine sa schimb termostatul, ceea ce am si facut. Doar ca, dupa ce am schimbat termostatul, nu mai baga DELOC caldura. Am incalzit motorul pana ce a deschis/inchis termostatul și a pornit ventilatirul din fata radiatorului. Concluzia e ca termostatul pare sa lucreze. Am verificat furtumul care intra in caloriferul de caldura. Fierbinte. Cel care iese-rece. Sunt doua variante:
1. calorifer infundat (desi e mai greu de crezut, avand in vedere ca initial aveam cât de cât cãldurã);
2. motoras blocat pe inchis. Doar ca nu stiu ce sistem am, adic daca am sau nu acel motoras.
Daca aveti sugestii, le astept cu interes. Va multumesc!