Si pentru ca am avut putin timp, am facut putina sãpãturã, sa vedem ce ar putea fi defect in ECU tau.
Din discutia din alt post, am inteles ca mufa din ECU a fost scoasa si acolo totul ar fi ok, deci ...
Din ce imi dau eu seama, problema ar fi destul de simplista (chiar si rezolvarea ei):
- ar putea fi pini oxidati in mufa ECU (in partea din carcasa);
- trasee intrerupte, desi sunt destul de scurte cele la vedere (cablajul fiind multistrat, nu doar dublu placat), iar cele din straturile interioare, nu cred sa oxideze foarte usor:
- oxidate/intrerupte lipiturile pe circuitele integrate cu rol de DAC/ADC cu iesiri de putere, acestea fiind BGA, conexiunile pot fi problematice:
- unul dintre cele doua DAC/ADC cu iesiri de putere sa aiba acea iesire defecta, desi nu cred, sunt sigur ca au protectii suficient de eficiente. (acum, in graba, nu am reusit sa gasesc un datasheet al acestora)
Atasez doua poze explicative (calitate cam slaba, dar atat poate telefonul meu 😊 ), cu traseele celor 3 iesiri spre releele pentru electroventilatoare:
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Pozele sunt in ideea ca poate ajuta si pe altcineva, candva sau poate te vei decide sa il repari pe al tau, daca il deschizi tu FOARTE ATENT, ai putea merge cu el la cineva care repara telefoane si sa il rogi sa verifice aceste trasee si daca vreunul este cu probleme, sa si rezolve.
Mai adaug si pozele promise, cu ceea ce am gasit eu intr-un astfel de ECU:
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
P.S. Dupa toate acestea, esti absolut sigur ca aceasta eroare impune acel Limp Mode? Si o sa repet intrebarea pe care am adresat-o si in celalalt post al tau, esti absolut sigur ca nu s-a jucat cineva prin "programari"?