- GheorgheBota
- OP
- 44 mesaje
- din 13 Jan 2016
- Corsa 2007 Y17DTR
- Timisoara
GheorgheBota
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Timisoara
- Masina: Corsa 2007 Y17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
Va salut ! Vin cu o problemã la opelul meu un Corsa D din anul 2007 1.7 z17dtr ,de 125 hp. Mai exact nu imi citește electroventilatorul pe treapta 1 și din cauza asta mi s-a instalat un program de protecție (limp mode)care imi limiteazã turația motorului la aprox 3800 rpm.Dupa lungi investigații am dedus ca problema vine din Ecu spre releul care comanda treapta 1. Marea problema este ca nu gãsesc ECU în toatã România asta,am sunat la toate firmele de dezmembrari și am epuizat toate variantele în gãsirea acestui tip de ECU ( Denso 98000820) .Este cineva pe aici care are, care repara ECU ? Am desfãcut pe acolo și am vãzut ca ECU balteste în apa deoarece scurgerile din grilaj erau înfundate cu mizerie și frunze.Multumesc !!
MODEL: Corsa 2007
MOTOR: Z17DTR
CODURI EROARE: B1000-37 ,P0480
MODEL: Corsa 2007
MOTOR: Z17DTR
CODURI EROARE: B1000-37 ,P0480
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
De existat, exista si se mai si gasesc, problema o reprezinta pretul destul de mare, la care va trebui sa mai adaugi si pretul pentru a-l programa pe masina ta pe cel nou/sh (daca este identic HW si SW) sau pentru a transfera continutul software (soft si eeprom) de pe al tau, pe cel nou/sh.
Inainte sa cumperi ceva, ar fi bine sa ceri parerea persoanei care iti va face imperecherea pe masina sau transferul datelor de pe al tau. Vorbim de SH7058 si nu de SH7059.
Presupun ca mai sunt sanse sa il salvezi si pe al tau, avand in vedere ca functia cu defect, pare relativ simplu de rezolvat, chiar daca au fost trasee intrerupte prin oxidare. Insa pentru asta, ar trebui intervenit cat mai repede, pentru ca oxidarea sa nu distruga si alte trasee.
Total off topic, daca o sa am timp, o sa pun cateva poze cu un astfel de ECU si cu ce am gasit in el. Acolo s-a lasat cu neutralizat, rezolvat trasee, inlocuit mufa si reparat carcasa
Inainte sa cumperi ceva, ar fi bine sa ceri parerea persoanei care iti va face imperecherea pe masina sau transferul datelor de pe al tau. Vorbim de SH7058 si nu de SH7059.
Presupun ca mai sunt sanse sa il salvezi si pe al tau, avand in vedere ca functia cu defect, pare relativ simplu de rezolvat, chiar daca au fost trasee intrerupte prin oxidare. Insa pentru asta, ar trebui intervenit cat mai repede, pentru ca oxidarea sa nu distruga si alte trasee.
Total off topic, daca o sa am timp, o sa pun cateva poze cu un astfel de ECU si cu ce am gasit in el. Acolo s-a lasat cu neutralizat, rezolvat trasee, inlocuit mufa si reparat carcasa
- GheorgheBota
- OP
- 44 mesaje
- din 13 Jan 2016
- Corsa 2007 Y17DTR
- Timisoara
GheorgheBota
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Timisoara
- Masina: Corsa 2007 Y17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Nu, nu ma ocup cu asa ceva, nu traiesc din asa ceva.
Se intampla doar la nivel de hobby si doar pentru prieteni/apropiati.
Interesul meu financiar, pe aici, este 0 (zero) si oricum, nu sunt printre cele mai sociabile persoane, asa ca prefer discutiile publice, acesta fiind si scopul acestui loc, anume acela ca toti sa avem acces la cat mai multe informatii/discutii si eventual si rezolvari.
In Timisoara sunt extrem de multe persoane foarte bine pregatite, nu cred sa nu gasesti persoana/persoanele potrivite, ma gandesc ca vor veni ceva recomandari si de la colegi din zona.
In cele din urma, daca nu si nu, desigur ca te-as putea ajuta, insa distanta este relativ mare, timpul pe care eu il acord acestui scop, relativ restrans, asa cred ca nu prezint o varianta de luat in calcul
Se intampla doar la nivel de hobby si doar pentru prieteni/apropiati.
Interesul meu financiar, pe aici, este 0 (zero) si oricum, nu sunt printre cele mai sociabile persoane, asa ca prefer discutiile publice, acesta fiind si scopul acestui loc, anume acela ca toti sa avem acces la cat mai multe informatii/discutii si eventual si rezolvari.
In Timisoara sunt extrem de multe persoane foarte bine pregatite, nu cred sa nu gasesti persoana/persoanele potrivite, ma gandesc ca vor veni ceva recomandari si de la colegi din zona.
In cele din urma, daca nu si nu, desigur ca te-as putea ajuta, insa distanta este relativ mare, timpul pe care eu il acord acestui scop, relativ restrans, asa cred ca nu prezint o varianta de luat in calcul
- GheorgheBota
- OP
- 44 mesaje
- din 13 Jan 2016
- Corsa 2007 Y17DTR
- Timisoara
GheorgheBota
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Timisoara
- Masina: Corsa 2007 Y17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
În Timișoara chiar nu am gãsit cine sã îl repare, am întrebat peste tot și nimic,decât clonãri ,softare etc.Si va dați seama cã nu mai întrebam pe aici dacã gãseam și un ECU ca al meu sa potriveascã codul.Pur și simplu am epuizat internetul .O sã îmi iau totuși un ECU nou (am gãsit în Germania new) ma dau bãtut cu repararea lui sau cu gãsirea altuia .Am trimis un mail la opel și ma pot ajuta ei cu unul nou de pe depozitul lor gata softat pentru masina mea(plug&start),a trebuit sa le las decât o serie de sasiu .
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- GheorgheBota
- OP
- 44 mesaje
- din 13 Jan 2016
- Corsa 2007 Y17DTR
- Timisoara
GheorgheBota
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Timisoara
- Masina: Corsa 2007 Y17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
Va spun toate detaliile de ce as ascunde.Pretul este de 800 € plus softul pentru masina mea 225 € ,si cu transportul pot sa optez pentru a ajunge la auto West Arad gratuit cu condiția sa fie montat de ei pentru a beneficia de garantie (aici numai gratuit nu o sa fie deoarece o sa achit taxa de montaj) ,sau 30 € prin DHL pânã acasã dar nu o sa am garantie .Astea sunt costurile comunicate de Opel/vauxhall.
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Pareri personale:
La peste 1000 de Euro, eu zic ca nu este o rezolvare, pentru ca la acel pret iei o masina cu tot cu ECU, nu doar un ECU. Eu nu as face miscarea aceasta.
Uite, ai o oferta deja, de la colegul @34KLA. Eu nu spun nici sa o accepti nici sa nu o accepti, nu dau sfaturi pe banii altcuiva (decat cele cu "nu"), insa cu siguranta suna cu totul altcumva decat peste 1000 Euro.
Eu zic sa iei o pauza, sa gandesti bine, la rece, pentru ca la sume asa de mari, poti merge o perioada si cu Taxi.
La peste 1000 de Euro, eu zic ca nu este o rezolvare, pentru ca la acel pret iei o masina cu tot cu ECU, nu doar un ECU. Eu nu as face miscarea aceasta.
Uite, ai o oferta deja, de la colegul @34KLA. Eu nu spun nici sa o accepti nici sa nu o accepti, nu dau sfaturi pe banii altcuiva (decat cele cu "nu"), insa cu siguranta suna cu totul altcumva decat peste 1000 Euro.
Eu zic sa iei o pauza, sa gandesti bine, la rece, pentru ca la sume asa de mari, poti merge o perioada si cu Taxi.
- GheorgheBota
- OP
- 44 mesaje
- din 13 Jan 2016
- Corsa 2007 Y17DTR
- Timisoara
GheorgheBota
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Timisoara
- Masina: Corsa 2007 Y17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
@GheorgheBota
Pe vremuri, era în Giarmata un tip care se ocupa de ECU, eu l-am cunoscut în legãturã cu ceva calculator de Renault, fãcea reparații, modificãri...poate mai activeazã omu”, dacã nu s-o fi mutat pe plaiuri mai înverzite, cine știe, poate sare iepurele...nu cred cã e imposibil sã-i dai de urmã...
Ia legãtura și cu colegii de forum:
- @corsa.timis, poate-ți dã o indicație prețioasã;
- @dancuciureanu din frumosul târg al Ieșilor;
- @catastefan din Galați.
- 34KLA din Craiova.
Pe vremuri, era în Giarmata un tip care se ocupa de ECU, eu l-am cunoscut în legãturã cu ceva calculator de Renault, fãcea reparații, modificãri...poate mai activeazã omu”, dacã nu s-o fi mutat pe plaiuri mai înverzite, cine știe, poate sare iepurele...nu cred cã e imposibil sã-i dai de urmã...
Ia legãtura și cu colegii de forum:
- @corsa.timis, poate-ți dã o indicație prețioasã;
- @dancuciureanu din frumosul târg al Ieșilor;
- @catastefan din Galați.
- 34KLA din Craiova.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Si pentru ca am avut putin timp, am facut putina sãpãturã, sa vedem ce ar putea fi defect in ECU tau.
Din discutia din alt post, am inteles ca mufa din ECU a fost scoasa si acolo totul ar fi ok, deci ...
Din ce imi dau eu seama, problema ar fi destul de simplista (chiar si rezolvarea ei):
- ar putea fi pini oxidati in mufa ECU (in partea din carcasa);
- trasee intrerupte, desi sunt destul de scurte cele la vedere (cablajul fiind multistrat, nu doar dublu placat), iar cele din straturile interioare, nu cred sa oxideze foarte usor:
- oxidate/intrerupte lipiturile pe circuitele integrate cu rol de DAC/ADC cu iesiri de putere, acestea fiind BGA, conexiunile pot fi problematice:
- unul dintre cele doua DAC/ADC cu iesiri de putere sa aiba acea iesire defecta, desi nu cred, sunt sigur ca au protectii suficient de eficiente. (acum, in graba, nu am reusit sa gasesc un datasheet al acestora)
Atasez doua poze explicative (calitate cam slaba, dar atat poate telefonul meu ), cu traseele celor 3 iesiri spre releele pentru electroventilatoare:
Pozele sunt in ideea ca poate ajuta si pe altcineva, candva sau poate te vei decide sa il repari pe al tau, daca il deschizi tu FOARTE ATENT, ai putea merge cu el la cineva care repara telefoane si sa il rogi sa verifice aceste trasee si daca vreunul este cu probleme, sa si rezolve.
Mai adaug si pozele promise, cu ceea ce am gasit eu intr-un astfel de ECU:
P.S. Dupa toate acestea, esti absolut sigur ca aceasta eroare impune acel Limp Mode? Si o sa repet intrebarea pe care am adresat-o si in celalalt post al tau, esti absolut sigur ca nu s-a jucat cineva prin "programari"?
Din discutia din alt post, am inteles ca mufa din ECU a fost scoasa si acolo totul ar fi ok, deci ...
Din ce imi dau eu seama, problema ar fi destul de simplista (chiar si rezolvarea ei):
- ar putea fi pini oxidati in mufa ECU (in partea din carcasa);
- trasee intrerupte, desi sunt destul de scurte cele la vedere (cablajul fiind multistrat, nu doar dublu placat), iar cele din straturile interioare, nu cred sa oxideze foarte usor:
- oxidate/intrerupte lipiturile pe circuitele integrate cu rol de DAC/ADC cu iesiri de putere, acestea fiind BGA, conexiunile pot fi problematice:
- unul dintre cele doua DAC/ADC cu iesiri de putere sa aiba acea iesire defecta, desi nu cred, sunt sigur ca au protectii suficient de eficiente. (acum, in graba, nu am reusit sa gasesc un datasheet al acestora)
Atasez doua poze explicative (calitate cam slaba, dar atat poate telefonul meu ), cu traseele celor 3 iesiri spre releele pentru electroventilatoare:
Pozele sunt in ideea ca poate ajuta si pe altcineva, candva sau poate te vei decide sa il repari pe al tau, daca il deschizi tu FOARTE ATENT, ai putea merge cu el la cineva care repara telefoane si sa il rogi sa verifice aceste trasee si daca vreunul este cu probleme, sa si rezolve.
Mai adaug si pozele promise, cu ceea ce am gasit eu intr-un astfel de ECU:
P.S. Dupa toate acestea, esti absolut sigur ca aceasta eroare impune acel Limp Mode? Si o sa repet intrebarea pe care am adresat-o si in celalalt post al tau, esti absolut sigur ca nu s-a jucat cineva prin "programari"?
- GheorgheBota
- OP
- 44 mesaje
- din 13 Jan 2016
- Corsa 2007 Y17DTR
- Timisoara
GheorgheBota
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Timisoara
- Masina: Corsa 2007 Y17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
Pai când ii dau în continuu ștergere la eroarea de pe electroventilator cu opcom-ul dispare limp mod-ul.Masina își revine în relanti la normal ,se tureaza normal ,trage normal ,cum las butonul de ștergere a erorilor revine limp mod-ul și masina e gata,nu mai trage.Iti mulțumesc mult pentru toate informațiile ,o sa iau în calcul desfacerea lui și în baza pozelor trimise de tine o sa verific cu un electronist traseele aferente.
Nora28
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z20DNH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2022
- Mesaj Privat
Bun gãsit, am avut și eu probleme la calculator, trasee întrerupte de 2 ori în ultimii 2 ani, problema vad ca se repeta din cauza apei care se strânge împreunã cu frunze, mizerie etc lângã calculator, ce soluții putem gãsi sa ferim oarecum calculatorul sa nu mai se întâmple așa ceva? Bãnuiesc cã dacã îl acopãr cu un plastic sau sa fac un ansamblu se tabla pus peste el nu este bine, de aceea va întreb pe voi, exista vreo soluție, a mai pãțit cineva așa ceva, putem rezolva cumva, va rog?
R93
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2014 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2019
- Mesaj Privat