ETamirjan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2022
- Mesaj Privat
Salutare. Am o problema cu Opelul meu. De vreo 4 luni raman fara apa constant. Am fost de multe ori la service. Am schimbat dopul de la vas sa vedem daca problema era ca la tensiune mare nu lasa sa iese aerul. Mi s-a schimbat termostatul ca era sparta, mi s-a pus un furtun nou cu coliere noi. Furtunul sare jos la tensiuni mari, temperatura apei ajunge pana la 120 de grade. Ultima data am ramas fara apa dupa 15 km cu o temperature de 100 grade. Nici cel de la service nu mai stie ce sa faca sa nu raman fara apa. Ma poate ajuta cineva?
MODEL: Opel Astra H 2010
MOTOR: 1.7 CDTI 110CP
LOCATIE: Miercurea Ciuc
MODEL: Opel Astra H 2010
MOTOR: 1.7 CDTI 110CP
LOCATIE: Miercurea Ciuc
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
ETamirjan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2022
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
ETamirjan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2022
- Mesaj Privat
- iuli78
- **
- 192 mesaje
- din 22 Jun 2021
- Corsa 2010 Z13DTE
- Constanta
iuli78
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2010 Z13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2021
- Mesaj Privat
Acum depinde cat de des verifici vasul de expansiune , daca nu se verifica cu saptamanile sau lunile sunt sanse sa piarda pe la pompa de apa , diferite furtune ,radiator sau calorifer .
Daca pierde mult antigel/apa intrun interval scurt si nu sunt semne vizibile prin fata , atunci sunt sanse sa ai probleme cu garnitura de chiulasa sau chiulasa in sine.
De exemplu ,in cazul meu dar cu alta masina ,cand am ramas fara antigel in vasul de expansiune, a trebuit sa schimb garnitura de chiulasa in cazul fericit si chiulasa & garnitura in cel nefericit ,ca sa intamplat de 2 ori .
Am schimbat chiulasa pentru ca cea veche imi arunca apa pe evacuare , se golea vasul de expansiune si in cel mult 3-5 km , am mers asa pana la mecanic (30km) si opream destul de des sa bag apa , a intrat aproximativ 20-25 litri ,mergeam ce mergeam si cand sarea acul de 90 de grade opream sa bag apa.
Daca pierde mult antigel/apa intrun interval scurt si nu sunt semne vizibile prin fata , atunci sunt sanse sa ai probleme cu garnitura de chiulasa sau chiulasa in sine.
De exemplu ,in cazul meu dar cu alta masina ,cand am ramas fara antigel in vasul de expansiune, a trebuit sa schimb garnitura de chiulasa in cazul fericit si chiulasa & garnitura in cel nefericit ,ca sa intamplat de 2 ori .
Am schimbat chiulasa pentru ca cea veche imi arunca apa pe evacuare , se golea vasul de expansiune si in cel mult 3-5 km , am mers asa pana la mecanic (30km) si opream destul de des sa bag apa , a intrat aproximativ 20-25 litri ,mergeam ce mergeam si cand sarea acul de 90 de grade opream sa bag apa.
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat