Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ETamirjan

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2022

  • Mesaj Privat
Salutare. Am o problema cu Opelul meu. De vreo 4 luni raman fara apa constant. Am fost de multe ori la service. Am schimbat dopul de la vas sa vedem daca problema era ca la tensiune mare nu lasa sa iese aerul. Mi s-a schimbat termostatul ca era sparta, mi s-a pus un furtun nou cu coliere noi. Furtunul sare jos la tensiuni mari, temperatura apei ajunge pana la 120 de grade. Ultima data am ramas fara apa dupa 15 km cu o temperature de 100 grade. Nici cel de la service nu mai stie ce sa faca sa nu raman fara apa. Ma poate ajuta cineva?


MODEL: Opel Astra H 2010
MOTOR: 1.7 CDTI 110CP

LOCATIE: Miercurea Ciuc
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Radiatorul se încãlzește pe toatã suprafața?
Furtunuri de la calorifer sunt fierbinți?
  • ETamirjan

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2022

  • Mesaj Privat
Da, se incalzeste peste tot si furtunul e fierbinte
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Fa un test de compresie. Dacã se încãlzesc toate elementele circuitului de rãcire, înseamnã cã antigenul circula(exclus pompa de apa, circuit neaerisit, etc).
Sunt șanse foarte mari sa ai garnitura de chiulasa ciupita.
  • ETamirjan

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2022

  • Mesaj Privat
Multumesc. O sa duc masina la un test de compresie si vedem daca aia e problema
  • iuli78

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2010 Z13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Acum depinde cat de des verifici vasul de expansiune , daca nu se verifica cu saptamanile sau lunile sunt sanse sa piarda pe la pompa de apa , diferite furtune ,radiator sau calorifer .
Daca pierde mult antigel/apa intrun interval scurt si nu sunt semne vizibile prin fata , atunci sunt sanse sa ai probleme cu garnitura de chiulasa sau chiulasa in sine.
De exemplu ,in cazul meu dar cu alta masina ,cand am ramas fara antigel in vasul de expansiune, a trebuit sa schimb garnitura de chiulasa in cazul fericit si chiulasa & garnitura in cel nefericit ,ca sa intamplat de 2 ori .
Am schimbat chiulasa pentru ca cea veche imi arunca apa pe evacuare , se golea vasul de expansiune si in cel mult 3-5 km , am mers asa pana la mecanic (30km) si opream destul de des sa bag apa , a intrat aproximativ 20-25 litri ,mergeam ce mergeam si cand sarea acul de 90 de grade opream sa bag apa.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut! Vreau sa schimb tecile de la injectoare la astra h 17 z17 dth
Intrebare : sunt scurte sau lungi ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR