@cosmin65397
m-am uitat in tis si pe cateva site-uri germane si se pare ca tu ai dreptate si cred acum ca in actele mele au incurcat aia motorul ca imi scrie a17dtr si defapt trebuia sa am trecut a17dtj dar asta are mai putina importanta ca pana la urma este acelasi motor si difera doar softul. 😊
daca are 26000km motorul s-a lasat si consumul ala de 7,1% este ok pentru oras mai ales in Bucuresti, eu in 2 ani nu am vazut afisat pe bord consum mai mare de 7,5% indiferent de conditii tinand cont de traficul din Bucuresti mai ales in orele de varf ala de 8,5% este destul de probabil mai ales in perioada de iarna.
Referitor la regimul de turatii si eu procedez la fel si consumul in relanti este la fel 0,4-0,5% in mod normal la rece creste undeva la 1-1,1% daca iti afisaza 2% atunci sigur ti-a pornit regenerarea filtrului de particule si este de preferat sa nu lasi motorul sub 2000-2500 rot/min ,
vezi ca consumul mare in relanti pe instantaneu e singura atentionare ca porneste regenerarea
din cate am vazut eu are tija 😃
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
, in mod normal DFP tine undeva la 100-150k de km asa ca dupa poti sa il anulezi
are ceva meniuri ascunse, dar nu stiu daca poti sau intelegi ceva din acei parametri afisati, daca imi aduc aminte bine trebuie sa tii apasat butonul config mai mult de 10 secunde pana face un beep dupa care poti defila prin acele meniuri, mufa de diagnoza se afla in partea stanga