- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Turb0
- **
- 123 mesaje
- din 03 Dec 2010
- Insignia 2012 A20DTR
- Bucuresti
Turb0
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Domnu' Lucio vezi ca a mai aparut o motorizare diesel de 1,7... cea de 131 CP si se numeste A 17 DTS...de ce sa nu ii luam si pe ei cu noi
Cand aveam masina pe benzina...numai pe la peco stateam, de cand am pe motorina mai rar aceleasi drumuri, acelas stil de condus... sooo.. I love diesel...
Nici nu ma intereseaza consumul la cat de rar trec pe la peco...dar votez un 6-7 L/100 Km.
Cand aveam masina pe benzina...numai pe la peco stateam, de cand am pe motorina mai rar aceleasi drumuri, acelas stil de condus... sooo.. I love diesel...
Nici nu ma intereseaza consumul la cat de rar trec pe la peco...dar votez un 6-7 L/100 Km.
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
stiu Radu ca a aparut si cel de 131 cp e unu din motoarele ECOFLEX
daca ar fi asa
ASTRA J la motoare diesel 1,7 cdti are ^ 6 motorizari
A17 DTR, A17DTJ, A17DTC, A17DTE, A17DTS si A17DTF
am zis doar de A17DTR si A17DTJ ca astea doua au aceeasi cutie de viteze si acelasi raport final 3,65
PS
motorul de 131cp vin impreuna cu sistemul start-stop si nu il poti compara
daca ar fi asa
ASTRA J la motoare diesel 1,7 cdti are ^ 6 motorizari
A17 DTR, A17DTJ, A17DTC, A17DTE, A17DTS si A17DTF
am zis doar de A17DTR si A17DTJ ca astea doua au aceeasi cutie de viteze si acelasi raport final 3,65
PS
motorul de 131cp vin impreuna cu sistemul start-stop si nu il poti compara
- adilos
- ***
- 629 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2010 A16LET
- Bucuresti
adilos
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Turb0
- **
- 123 mesaje
- din 03 Dec 2010
- Insignia 2012 A20DTR
- Bucuresti
Turb0
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
dohc
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A1,7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2010
- Mesaj Privat
Buna seara, este pentu prima data cand postez de cand am cont aici ( mai precis din mai 2010 portile deschise GTT cand am dat comanda - livrata aug 2010).
Masina are aprox 6500 Km merge doar cand nu este nevoie de cauciucuri de iarna.
Consumul mediu este 5,6 - 5,8 (in afara pt ca in oras nu o folosesc-masina de serviciu pt asta ) 95-110 km/h cu depasiri in maxim 130km/h,merg in 2100rpm -2300rpm pana acum nu am depasit 3000 rpm.
P.S. Cand ati facut primul drum ( primii 150 200 km ) ati avut eroarea cod 84 "vehicle soon / engine power is reduced"?
Masina are aprox 6500 Km merge doar cand nu este nevoie de cauciucuri de iarna.
Consumul mediu este 5,6 - 5,8 (in afara pt ca in oras nu o folosesc-masina de serviciu pt asta ) 95-110 km/h cu depasiri in maxim 130km/h,merg in 2100rpm -2300rpm pana acum nu am depasit 3000 rpm.
P.S. Cand ati facut primul drum ( primii 150 200 km ) ati avut eroarea cod 84 "vehicle soon / engine power is reduced"?
- Turb0
- **
- 123 mesaje
- din 03 Dec 2010
- Insignia 2012 A20DTR
- Bucuresti
Turb0
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
Test pe autostrada; cate 20km pentru fiecare viteza dupa care am citit consumul mediu afisat de calculator:
130km/h - 6,5 l/100km
140km/h - 7,0 l/100km
150km/h - 7,5 l/100km
160km/h - 8,0 l/100km
Vitezele setate pe tempomat dupa ceas nu GPS.
1,7 110 cai/ 1 pers+f putin bagaj /anvelope de iarna cu pres de 2,2(masurata acum vreo 3-4 luni)/ motorina cea mai ieftina.
45000km.
130km/h - 6,5 l/100km
140km/h - 7,0 l/100km
150km/h - 7,5 l/100km
160km/h - 8,0 l/100km
Vitezele setate pe tempomat dupa ceas nu GPS.
1,7 110 cai/ 1 pers+f putin bagaj /anvelope de iarna cu pres de 2,2(masurata acum vreo 3-4 luni)/ motorina cea mai ieftina.
45000km.
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@Turb0
interesant ca ai aut rabdare sa faci aceste masuratori ai resetat si viteza medie, km, dupa fiecare 20 km?
un test de consum se face pe cel putin 100km fie autostrada sau drum national, la fel si in oras pentru a avea un consum cat mai relevant+ ca la anvelopele de iarna ai un consum cu 0.5-1l mai mare
interesant ca ai aut rabdare sa faci aceste masuratori ai resetat si viteza medie, km, dupa fiecare 20 km?
un test de consum se face pe cel putin 100km fie autostrada sau drum national, la fel si in oras pentru a avea un consum cat mai relevant+ ca la anvelopele de iarna ai un consum cu 0.5-1l mai mare
- Turb0
- **
- 123 mesaje
- din 03 Dec 2010
- Insignia 2012 A20DTR
- Bucuresti
Turb0
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
azi am fost pe la service si cu ocazia asta am facut un consum pe ruta Targu Jiu -Craiova de precizat ca limita de viteza este 70km/h in localitati si la dus nu am folosit clima(compresor oprit ca era destul de frig) si viteza maxima 150 pe o portiune scurta de drum , las poza sa vorbeasca
la intoarcere
Craiova- Targu jiu viteza medie 62,3km/h, consum mediu 4,8% compresor pornit
PS
presiunea in anvelope 2,5 Bar
la intoarcere
Craiova- Targu jiu viteza medie 62,3km/h, consum mediu 4,8% compresor pornit
PS
presiunea in anvelope 2,5 Bar
dohc
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A1,7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salutare,
Ieri am fost la GR si iainte de a pleca am facut plinul. Cand am ajuns in GR aveam 4,4 L % pe viteza medie aveam 65 km/h, iar la intoarcere am venit pe GR-Ghimpati-Bucuresti si in parcare cand m-am uitat aveam 4,6 L %, iar viteza medie era 61 km/h.
Am scos acest consum cu masina goala, doar eu in ea fara clima ( am plecat dimineata si am venit seara0nu am simtit nevoia AC ), am mers pe turatie de 2300 rot/min, cu 80 in localitati si 110 in afara.
Masina are 10.650 Km si este pentru prima data cand vad asemenea valori la ea, desi pana acum tot in asemenea conditii am mers cu ea.
Am iesit din garantie, am facut toate campaniile, mai putin amortizoarele fata pt k cica nu le aud si k au tras de ele si nu joaca tijele!
De cand am schimbat pe cele de pe spate intr-adevar, zgomotul s-a redus mult dar, eu care merg cu ea le percep si pe cele de pe fata.
P.S. cum ati rezolvat greierele de pe bucata de plastic care acopera ceasurile cea care nu este din spuma ca restul bordului? la mine cand masina sta in soare si este si f cald afara zornaie urat, cand ating cu un deget acel plastic nu se mai aude.
Ieri am fost la GR si iainte de a pleca am facut plinul. Cand am ajuns in GR aveam 4,4 L % pe viteza medie aveam 65 km/h, iar la intoarcere am venit pe GR-Ghimpati-Bucuresti si in parcare cand m-am uitat aveam 4,6 L %, iar viteza medie era 61 km/h.
Am scos acest consum cu masina goala, doar eu in ea fara clima ( am plecat dimineata si am venit seara0nu am simtit nevoia AC ), am mers pe turatie de 2300 rot/min, cu 80 in localitati si 110 in afara.
Masina are 10.650 Km si este pentru prima data cand vad asemenea valori la ea, desi pana acum tot in asemenea conditii am mers cu ea.
Am iesit din garantie, am facut toate campaniile, mai putin amortizoarele fata pt k cica nu le aud si k au tras de ele si nu joaca tijele!
De cand am schimbat pe cele de pe spate intr-adevar, zgomotul s-a redus mult dar, eu care merg cu ea le percep si pe cele de pe fata.
P.S. cum ati rezolvat greierele de pe bucata de plastic care acopera ceasurile cea care nu este din spuma ca restul bordului? la mine cand masina sta in soare si este si f cald afara zornaie urat, cand ating cu un deget acel plastic nu se mai aude.
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
in ultimele zile am facut 400km extraurban, masina echipata cu anvelope de iarna consumul afisat pe cb 5.5%,
@cosmin65397 eu am A17 dtr tu sigur ai a17 DTJ daca zici ca masina are 125 cp si pot sa iti zic ca sunt foarte multumit, daca ai masina de noua cel putin in primi 10000km o sa ai un consum cu cel putin 0,5 mai mare, in rest revizia cu ulei GM si filtre MAN e in jur de 400 lei asta daca nu o faci in reprezentanta unde pretul se dubleaza
@cosmin65397 eu am A17 dtr tu sigur ai a17 DTJ daca zici ca masina are 125 cp si pot sa iti zic ca sunt foarte multumit, daca ai masina de noua cel putin in primi 10000km o sa ai un consum cu cel putin 0,5 mai mare, in rest revizia cu ulei GM si filtre MAN e in jur de 400 lei asta daca nu o faci in reprezentanta unde pretul se dubleaza
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Masina e adusa din afara,e in garantie, 26000 km an fabricatie 2011, echipare cosmo,revizia a fost facuta acolo ,.Nu as vrea sa te contrazic ca nu e motorizarea a1.7dtr desi in toate actele masinii e trecut tipu asta de motor.Nu cunosc asa multe detalii despre motoru asta,si comparativ cu opelu care l-am avut inainte un H de 1.9 (z19 dt) ma gandesc daca din punct de vedere al motorizarii ca e oarecum o alegere potrivita.consumul ma astept sa urce in perioada asta chiar daca nu folosesc masina zi de zi ,dar ma astept sa se opreasca cel putin la un 8 -8.5. Cu cel de 1.9 am avut consum urban mediu 8.5 ,iarna trecuta a sarit de 10 ca mergeam zilnic cu ea,cu J-ul asta ma astept oarecum sa consume mai putin.
Din ce am mai observat este ca urca mult mai usor in ture iar ca sa simti cuplul are nevoie de turatii peste 2000,incerc sa-l tin pana se incalzeste pe la maxim 2500 de ture iar cand ajunge la 90 grade schimb la 3000 ture,instantu cu motoru cald e 0.4/ 0.5 nu mi-a venit sa cred cand am vazut,la rece mi-a aratat si 2L ...aici nush daca e in regula...
sa nu-mi spuneti ca are tija swirl motoru asta ca ma impusc Doua lucruri as vrea sa-i fac sa scot filtru de particule,daca se poate, cand iese din garantie si blindu la egr.
Ce as vrea sa mai intreb este unde este mufa pt diagnoza si daca are meniuri ascunse? ce stiti?
Din ce am mai observat este ca urca mult mai usor in ture iar ca sa simti cuplul are nevoie de turatii peste 2000,incerc sa-l tin pana se incalzeste pe la maxim 2500 de ture iar cand ajunge la 90 grade schimb la 3000 ture,instantu cu motoru cald e 0.4/ 0.5 nu mi-a venit sa cred cand am vazut,la rece mi-a aratat si 2L ...aici nush daca e in regula...
sa nu-mi spuneti ca are tija swirl motoru asta ca ma impusc Doua lucruri as vrea sa-i fac sa scot filtru de particule,daca se poate, cand iese din garantie si blindu la egr.
Ce as vrea sa mai intreb este unde este mufa pt diagnoza si daca are meniuri ascunse? ce stiti?
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@cosmin65397
m-am uitat in tis si pe cateva site-uri germane si se pare ca tu ai dreptate si cred acum ca in actele mele au incurcat aia motorul ca imi scrie a17dtr si defapt trebuia sa am trecut a17dtj dar asta are mai putina importanta ca pana la urma este acelasi motor si difera doar softul.
daca are 26000km motorul s-a lasat si consumul ala de 7,1% este ok pentru oras mai ales in Bucuresti, eu in 2 ani nu am vazut afisat pe bord consum mai mare de 7,5% indiferent de conditii tinand cont de traficul din Bucuresti mai ales in orele de varf ala de 8,5% este destul de probabil mai ales in perioada de iarna.
Referitor la regimul de turatii si eu procedez la fel si consumul in relanti este la fel 0,4-0,5% in mod normal la rece creste undeva la 1-1,1% daca iti afisaza 2% atunci sigur ti-a pornit regenerarea filtrului de particule si este de preferat sa nu lasi motorul sub 2000-2500 rot/min , vezi ca consumul mare in relanti pe instantaneu e singura atentionare ca porneste regenerarea
din cate am vazut eu are tija , in mod normal DFP tine undeva la 100-150k de km asa ca dupa poti sa il anulezi
are ceva meniuri ascunse, dar nu stiu daca poti sau intelegi ceva din acei parametri afisati, daca imi aduc aminte bine trebuie sa tii apasat butonul config mai mult de 10 secunde pana face un beep dupa care poti defila prin acele meniuri, mufa de diagnoza se afla in partea stanga
m-am uitat in tis si pe cateva site-uri germane si se pare ca tu ai dreptate si cred acum ca in actele mele au incurcat aia motorul ca imi scrie a17dtr si defapt trebuia sa am trecut a17dtj dar asta are mai putina importanta ca pana la urma este acelasi motor si difera doar softul.
daca are 26000km motorul s-a lasat si consumul ala de 7,1% este ok pentru oras mai ales in Bucuresti, eu in 2 ani nu am vazut afisat pe bord consum mai mare de 7,5% indiferent de conditii tinand cont de traficul din Bucuresti mai ales in orele de varf ala de 8,5% este destul de probabil mai ales in perioada de iarna.
Referitor la regimul de turatii si eu procedez la fel si consumul in relanti este la fel 0,4-0,5% in mod normal la rece creste undeva la 1-1,1% daca iti afisaza 2% atunci sigur ti-a pornit regenerarea filtrului de particule si este de preferat sa nu lasi motorul sub 2000-2500 rot/min , vezi ca consumul mare in relanti pe instantaneu e singura atentionare ca porneste regenerarea
din cate am vazut eu are tija , in mod normal DFP tine undeva la 100-150k de km asa ca dupa poti sa il anulezi
are ceva meniuri ascunse, dar nu stiu daca poti sau intelegi ceva din acei parametri afisati, daca imi aduc aminte bine trebuie sa tii apasat butonul config mai mult de 10 secunde pana face un beep dupa care poti defila prin acele meniuri, mufa de diagnoza se afla in partea stanga
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Regenerarea filtrului nu ar trebui sa indice si martorul galben de pe bord? regenerarea asta nu intra automat cand e motoru cald? Pana sa se incalzeasca bine consumul instant e enorm,nu mai zic cand accelerez valori de 25%, iar in treapta a 2-a la mers normal 2300-2400 de ture indica un 13-15%,daca schimb a 3-a scade undeva la 9-10% dar evit pt ca turatia se duce sub 1800 si subturat nu o tin deloc,unde e drum mai liber merg si cu a 3-a la 2000 de ture.
O sa mai caut pe net ce chitibusuri mai au modelele astea ,sunt de parere ca o cunoastere buna a masinii te fereste de anumite necazuri si de ce nu e bine sa le evitam.
O sa mai caut pe net ce chitibusuri mai au modelele astea ,sunt de parere ca o cunoastere buna a masinii te fereste de anumite necazuri si de ce nu e bine sa le evitam.
- lucio85
- OP
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- klod
- **
- 207 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Alta tara
klod
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
cosmin65397; FAP-ul se poate scoate doar ca trebuie sa gasesti pe cineva capabil sa-ti faca toata treaba asta, inclusiv sa faca modificarile necesare la centralina,masina deja facuta astra j 125 CP, rezultat final 152 CP si 360nm...si fara nici o eroare in ECU...,
aici daca cunosti italiana mai gasesti ceva informatii;
http://powerking.it/it/emul...latore-pk43a.html
aici daca cunosti italiana mai gasesti ceva informatii;
http://powerking.it/it/emul...latore-pk43a.html