madalin85
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2014
- Mesaj Privat
salutare tuturor,nu stiu daca postez unde trebuie,daca gresesc rog un moderator sa mute topicul.
de cateva zile am cumparat o astra g fabricatie 2002 cu check engine-ul aprins.am facut o testare cu op-com si mi-a dat p0303 (rateu pe cilindru 3),vazand asta am cumparat cumparat o bobina noua(beru) si am inlocuit-o.am plecat cu masina si dupa vreo 20 de km s-a aprins iar,am facut o testare si tot p0303 m-a dat.de ce imi da rateu tot pe cilindru 3?ce ar pute fi?
de cateva zile am cumparat o astra g fabricatie 2002 cu check engine-ul aprins.am facut o testare cu op-com si mi-a dat p0303 (rateu pe cilindru 3),vazand asta am cumparat cumparat o bobina noua(beru) si am inlocuit-o.am plecat cu masina si dupa vreo 20 de km s-a aprins iar,am facut o testare si tot p0303 m-a dat.de ce imi da rateu tot pe cilindru 3?ce ar pute fi?
- nicunicu
- ****
- 2,593 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 686 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Daca suspectezi bujia nr.3 mut-o la alt cilindru si citesti iar cu op-com.
Daca ramane tot pe 3 inverseaza si injectorul 3 cu altul.
Daca ai in continuare P0303...vezi ce spune colegul @insignia => supapa care nu inchide=>compresie ioc=missfire
Si EGR iti poate da missfire daca e blocat . Intervine direct in crearea amestecului care ajunge in capul pistonului.
Incearca si un test de compresie iti poate spune multe despre motor mai ales ca abia ai cumparat-o.
Daca ramane tot pe 3 inverseaza si injectorul 3 cu altul.
Daca ai in continuare P0303...vezi ce spune colegul @insignia => supapa care nu inchide=>compresie ioc=missfire
Si EGR iti poate da missfire daca e blocat . Intervine direct in crearea amestecului care ajunge in capul pistonului.
Incearca si un test de compresie iti poate spune multe despre motor mai ales ca abia ai cumparat-o.
madalin85
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Pentru ca nu defect electric...e defect mecanic...ramane tija intepenita pe deschis, inchis sau intre pozitii.
Pentru edificare se demonteaza, si cu 2 fire si un mic consumator inseriat ( un bec ,,ceva ) se dau scurte impulsuri de la 12V, si urmaresti tija cum se misca.
Daca nu se misca natural, scufunda supapa EGR intr-o solutie de curatare si continua sa dai scurte impulsuri cu 12V.
Daca imi spui ce motor ai iti pun o poza cu pinii din mufa EGR ca sa stii unde pui 12V.
Imi trebuie codul motorului....Z16XE....Z16SE...etc care o fi.
Verifica si admisia si clapeta de acceleratie sa nu traga aer fals...
Pentru edificare se demonteaza, si cu 2 fire si un mic consumator inseriat ( un bec ,,ceva ) se dau scurte impulsuri de la 12V, si urmaresti tija cum se misca.
Daca nu se misca natural, scufunda supapa EGR intr-o solutie de curatare si continua sa dai scurte impulsuri cu 12V.
Daca imi spui ce motor ai iti pun o poza cu pinii din mufa EGR ca sa stii unde pui 12V.
Imi trebuie codul motorului....Z16XE....Z16SE...etc care o fi.
Verifica si admisia si clapeta de acceleratie sa nu traga aer fals...
madalin85
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2014
- Mesaj Privat
madalin85
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2014
- Mesaj Privat
am dat jos egr-ul am pus curent pe pinul 1 si 5 si deschide,l-am curatat si l-am pus la loc.am vazut k pe pinul 1 sau 5 nu mai retin exact am o tensiune de 12 volti permanent.teoretic pe celalalt pin ar trebui sa am un minus care sa comande egr-ul si banuiesc k acel minus trebuie sa vina din calculator.logic ar fi daca nu am acel minus sa nu deschida egr-ul
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
madalin85
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Deobicei cand e ECU face la rece nu la cald.
Exista o metoda empirica dar destul de relevanta...cand e rece si face figuri se toarna apa fierbinte pe ECU si daca numai face figuri el e de vina....vreo lipitura rece.
Se poate repara 100% sunt pe aici meseriasi adevarati...vezi user-ul [editat] si altii...
Nu stiu ce sa mai zic...verifica daca vrei senzorul arborelui cotit si cel de la axul cu came, ideal ar fi sa iei de proba de la altcineva . Si asta poate fi o cauza.
Bobina de inductie originala tot BERU era? Cele aftermarket nu prea au viata lunga.
Ce motor ai?
Exista o metoda empirica dar destul de relevanta...cand e rece si face figuri se toarna apa fierbinte pe ECU si daca numai face figuri el e de vina....vreo lipitura rece.
Se poate repara 100% sunt pe aici meseriasi adevarati...vezi user-ul [editat] si altii...
Nu stiu ce sa mai zic...verifica daca vrei senzorul arborelui cotit si cel de la axul cu came, ideal ar fi sa iei de proba de la altcineva . Si asta poate fi o cauza.
Bobina de inductie originala tot BERU era? Cele aftermarket nu prea au viata lunga.
Ce motor ai?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
ECU face probleme in deosebi cand se incalzeste motorul in prima faza , in ultima faza contactul se izoleaza ramand eroare permanenta. Banuiesc ca ai Z16XE , la astea imediat cum vezi o eroare pe camshaft sau missfire pe cilindru deja iei in calcul 40 % sanse ca ECU sa fie defect deja fara sa verifici nimic .
Missfire-ul ala pe un SINGUR cilindru respectiv 3 este detectat de catre knock sensor, sterge eroare iar dupa aceea urmareste cu Op-cum-ul bineinteles retardul pe cilindrul 3. Daca valoarea este 0 si tot se genereaza cod de eroare... 100 % ECU defect avand in vedere ca ai verificat injector,bujie, bobina, compresie.
@catastefan Nu are nicio treaba mufa injectorului , se genera imediat injector circuit open / intermittent.
Nici crankshaft-ul nu are nicio treaba.Este adevarat si asta genereaza cod gen Missfire dar el nu este capabil sa identifice si cilindrul exact. El genereaza cod de eroare All cylinder missfire, sau cylinder 1,2,3,4 missfire ceea ce nu este cazul colegului.
EGR-ul exclus deoarece la fel ... daca era el aparea missfire toti cilindrii sau aleatoriu interschimbabil.
Missfire-ul ala pe un SINGUR cilindru respectiv 3 este detectat de catre knock sensor, sterge eroare iar dupa aceea urmareste cu Op-cum-ul bineinteles retardul pe cilindrul 3. Daca valoarea este 0 si tot se genereaza cod de eroare... 100 % ECU defect avand in vedere ca ai verificat injector,bujie, bobina, compresie.
@catastefan Nu are nicio treaba mufa injectorului , se genera imediat injector circuit open / intermittent.
Nici crankshaft-ul nu are nicio treaba.Este adevarat si asta genereaza cod gen Missfire dar el nu este capabil sa identifice si cilindrul exact. El genereaza cod de eroare All cylinder missfire, sau cylinder 1,2,3,4 missfire ceea ce nu este cazul colegului.
EGR-ul exclus deoarece la fel ... daca era el aparea missfire toti cilindrii sau aleatoriu interschimbabil.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
catandfr
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2010
- Mesaj Privat
Buna Ziua
Am P0304 - misfire cilindrul 4 . Am cumparat o bobina SH si acum am P0303 si P0304 , motor z14xep astra g .Asta inseamna ca bobina cumparata SH este mai defecta decat a mea adica nu da scanteie pe cil. 3 si 4 .Apropo am pus inapoi bobina initiala si s-a intors P0304 . Vanzatorul sugereaza ca am eu alte probleme la masina . ceva pareri ? Multumesc
Am P0304 - misfire cilindrul 4 . Am cumparat o bobina SH si acum am P0303 si P0304 , motor z14xep astra g .Asta inseamna ca bobina cumparata SH este mai defecta decat a mea adica nu da scanteie pe cil. 3 si 4 .Apropo am pus inapoi bobina initiala si s-a intors P0304 . Vanzatorul sugereaza ca am eu alte probleme la masina . ceva pareri ? Multumesc
- corsablue
- ****
- 2,811 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
catandfr
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2010
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,811 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
catandfr
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2010
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,811 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Nu am scris să le înlocuiești! Fii atent la ce citești!
Verifici bujiile toate 4. Demontezi și păstrezi ordinea cilindrilor, adică nu le amesteci. Dacă necesită le vei înlocui, dar nu înseamnă că scapi de 304.
Ai scule? Te pricepi măcar puțin la chestii tehnice?
Dacă răspunsul este NU, mergi la un atelier să nu majorezi pagubele!
Te citez din altă discuție: "Am schimbat antigel si am spalat Vasul.Tot apare condens +negreala.
Voi astepta 1000 km apoi daca este nevoie shimb Garnitura de chiulasa. Ma gandeam sa schimb uleiul (la 10000) dar acum trebuie sa astept."
Pare că ai mai avut problemele de acum...
Verifici bujiile toate 4. Demontezi și păstrezi ordinea cilindrilor, adică nu le amesteci. Dacă necesită le vei înlocui, dar nu înseamnă că scapi de 304.
Ai scule? Te pricepi măcar puțin la chestii tehnice?
Dacă răspunsul este NU, mergi la un atelier să nu majorezi pagubele!
Te citez din altă discuție: "Am schimbat antigel si am spalat Vasul.Tot apare condens +negreala.
Voi astepta 1000 km apoi daca este nevoie shimb Garnitura de chiulasa. Ma gandeam sa schimb uleiul (la 10000) dar acum trebuie sa astept."
Pare că ai mai avut problemele de acum...