Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • madalin85

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salutare tuturor,nu stiu daca postez unde trebuie,daca gresesc rog un moderator sa mute topicul.
de cateva zile am cumparat o astra g fabricatie 2002 cu check engine-ul aprins.am facut o testare cu op-com si mi-a dat p0303 (rateu pe cilindru 3),vazand asta am cumparat cumparat o bobina noua(beru) si am inlocuit-o.am plecat cu masina si dupa vreo 20 de km s-a aprins iar,am facut o testare si tot p0303 m-a dat.de ce imi da rateu tot pe cilindru 3?ce ar pute fi?
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,593
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
injector sau bujie,daca ai pus bobina noua
  • insignia

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
incearca sa pui in set nou de bujii....daca tot da mai bine fa o diagnoza completa a valorilor....posibil sa fie pe supape problema
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca suspectezi bujia nr.3 mut-o la alt cilindru si citesti iar cu op-com.
Daca ramane tot pe 3 inverseaza si injectorul 3 cu altul.
Daca ai in continuare P0303...vezi ce spune colegul @insignia => supapa care nu inchide=>compresie ioc=missfire
Si EGR iti poate da missfire daca e blocat . Intervine direct in crearea amestecului care ajunge in capul pistonului.
Incearca si un test de compresie iti poate spune multe despre motor mai ales ca abia ai cumparat-o.
  • madalin85

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2014

  • Mesaj Privat
compresia am verificato si este ok,bujiile le-am inversat la fel si injectorul dupa cilindru 3,daca ar fi egr-ul de ce nu il da la diagnoza?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pentru ca nu defect electric...e defect mecanic...ramane tija intepenita pe deschis, inchis sau intre pozitii.
Pentru edificare se demonteaza, si cu 2 fire si un mic consumator inseriat ( un bec ,,ceva ) se dau scurte impulsuri de la 12V, si urmaresti tija cum se misca.
Daca nu se misca natural, scufunda supapa EGR intr-o solutie de curatare si continua sa dai scurte impulsuri cu 12V.
Daca imi spui ce motor ai iti pun o poza cu pinii din mufa EGR ca sa stii unde pui 12V.
Imi trebuie codul motorului....Z16XE....Z16SE...etc care o fi.
Verifica si admisia si clapeta de acceleratie sa nu traga aer fals...
  • madalin85

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2014

  • Mesaj Privat
multumesc catastefan,dimineatza voi demonta egr-ul sa vad care-i treaba acolo
  • madalin85

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2014

  • Mesaj Privat
am dat jos egr-ul am pus curent pe pinul 1 si 5 si deschide,l-am curatat si l-am pus la loc.am vazut k pe pinul 1 sau 5 nu mai retin exact am o tensiune de 12 volti permanent.teoretic pe celalalt pin ar trebui sa am un minus care sa comande egr-ul si banuiesc k acel minus trebuie sa vina din calculator.logic ar fi daca nu am acel minus sa nu deschida egr-ul
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Se pare ca din pacate ajungi la ECU.
O intrebare....face asa tot timpul sau cand numai e rece ?
  • madalin85

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2014

  • Mesaj Privat
face sporadic,si de obicei face la cald....la rece a facut o singura data.si daca ar fi ecu as putea sa-l inlocuiesc si sa-l fac ci op-comul?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Deobicei cand e ECU face la rece nu la cald.
Exista o metoda empirica dar destul de relevanta...cand e rece si face figuri se toarna apa fierbinte pe ECU si daca numai face figuri el e de vina....vreo lipitura rece.
Se poate repara 100% sunt pe aici meseriasi adevarati...vezi user-ul [editat] si altii...
Nu stiu ce sa mai zic...verifica daca vrei senzorul arborelui cotit si cel de la axul cu came, ideal ar fi sa iei de proba de la altcineva . Si asta poate fi o cauza.
Bobina de inductie originala tot BERU era? Cele aftermarket nu prea au viata lunga.
Ce motor ai?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Uite niste poze...


verifica mufa injectorului nr.3.
posibil contact imperfect la pini.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
ECU face probleme in deosebi cand se incalzeste motorul in prima faza , in ultima faza contactul se izoleaza ramand eroare permanenta. Banuiesc ca ai Z16XE , la astea imediat cum vezi o eroare pe camshaft sau missfire pe cilindru deja iei in calcul 40 % sanse ca ECU sa fie defect deja fara sa verifici nimic Smile.
Missfire-ul ala pe un SINGUR cilindru respectiv 3 este detectat de catre knock sensor, sterge eroare iar dupa aceea urmareste cu Op-cum-ul bineinteles retardul pe cilindrul 3. Daca valoarea este 0 si tot se genereaza cod de eroare... 100 % ECU defect avand in vedere ca ai verificat injector,bujie, bobina, compresie.
@catastefan Nu are nicio treaba mufa injectorului , se genera imediat injector circuit open / intermittent.
Nici crankshaft-ul nu are nicio treaba.Este adevarat si asta genereaza cod gen Missfire dar el nu este capabil sa identifice si cilindrul exact. El genereaza cod de eroare All cylinder missfire, sau cylinder 1,2,3,4 missfire ceea ce nu este cazul colegului.
EGR-ul exclus deoarece la fel ... daca era el aparea missfire toti cilindrii sau aleatoriu interschimbabil.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc de lamuriri. Am bagat la cap!
  • catandfr

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Buna Ziua
Am P0304 - misfire cilindrul 4 . Am cumparat o bobina SH si acum am P0303 si P0304 , motor z14xep astra g .Asta inseamna ca bobina cumparata SH este mai defecta decat a mea adica nu da scanteie pe cil. 3 si 4 .Apropo am pus inapoi bobina initiala si s-a intors P0304 . Vanzatorul sugereaza ca am eu alte probleme la masina . ceva pareri ? Multumesc
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,811
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Un test de compresie ar fi util.
Ai avut curiozitatea să verifici bujiile?
Nivelul lichidului de răcire fluctuează?
  • catandfr

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu am verificat altceva , am considerat concludent faptul ca eroarea inițială sa întors după ce am pus bobina originala a masinii - concluzionand ca bobina SH a adăugat erori deci este defecta . Gresesc Oare ?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,811
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu greșești! Ai demonstrat că ai dreptate.
Auzi tu vrei să repari sau să ai dreptate?
  • catandfr

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ok înțeleg ce spui dar momentan nu am cu ce sa masor compresia . Ideea era ca am dat 100 ron pe bobina SH si ma gandesc ca trebuie sa-i recuperez .
Am sa inlocuiesc bujiile .
Lichidul de racire este OK .La acelasi nivel .
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,811
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu am scris să le înlocuiești! Fii atent la ce citești!
Verifici bujiile toate 4. Demontezi și păstrezi ordinea cilindrilor, adică nu le amesteci. Dacă necesită le vei înlocui, dar nu înseamnă că scapi de 304.
Ai scule? Te pricepi măcar puțin la chestii tehnice?
Dacă răspunsul este NU, mergi la un atelier să nu majorezi pagubele!
Te citez din altă discuție: "Am schimbat antigel si am spalat Vasul.Tot apare condens +negreala.
Voi astepta 1000 km apoi daca este nevoie shimb Garnitura de chiulasa. Ma gandeam sa schimb uleiul (la 10000) dar acum trebuie sa astept."
Pare că ai mai avut problemele de acum...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR