Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • deleted-96220

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2014

  • Mesaj Privat
- Vectra b 2.0 dti x20dth - 290.000 Km cel putin Smile

Salut!

De ceva timp temperatura lichidului de racire sta undeva peste 95 de grade, cand ramane fara se duce pe rosu 100+(am patit de vreo 3 ori).
Tot lichidul se pierde pe la vasul de expansiune. Vasul de expansiune are undeva la 2-3 ani de cand l-am schimbat iar busonul cumparat luna asta.
Pompa de apa si termostatul sunt noi. Cand termostatul deschide pot observa temperatura scade aproape instant sub 90 C dupa care urca iar.
Furtunele groase(cel de sus si cel de jos) care pleaca din termostat catre radiator sunt super tapene si fierbinti deci as elimina radiatorul ca problema.
Nu am lichid de racire in ulei. Vasul de expansiune este putin murdar pe pereti dar nu si lichidul.
Am observat acum aproximativ 3-4 ani ca nivelul lichidului de racire din vasul de expansiune statea mereu sub linie indiferet ca il umpleam mereu. Nu i-am dat prea mare importanta crezand ca este un furtun care pierde (mai exact cel de sub pompa de vacuum, pe care eventual l-am schimbat).

Sa fie garnitura de chiuloasa oare? sau chiuloasa? sau radiatorul infundat?
Nu are pierderi de putere sau sa porneasca greu, fum alb etc... masina merge normal doar ca are preiune mare in sistemul de racire si eventual la un drum mai lung il da pe tot afara.



MODEL: Vectra b 2.0 dti
MOTOR: x20dth
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sunã a garniturã de chiuloasã arsã.
Posibil și garnituri termoflot coapte și lipsã etanșare...
  • deleted-96220

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Garnituri termoflot ? Te referi la racitorul de ulei? Am schimbat-o anul trecut ca pierdea ceva unlei.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Da, la ãla se referã, i se mai spune și așa....
  • deleted-96220

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Se poate testa in vreun fel?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Demontat-verificat-înlocuit
  • deleted-96220

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Operație costisitoare aici in Spania. Cel mai probabil o voi da la dezmembrãri. O am de 11 ani si na... îmi pare rãu dar asta e.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Excelentã alegere!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Fãrã intenția de a-l contrazice pe @corsablue, o înlocuire de garniturã(i) la termoflot nu e de grad înalt de dificultate, sunt grãmezi de videoclip-uri cu astea(poate nu neapãrat cu modelul tãu, dar îți poți face niște idei)...dar dacã nu te simți în stare, poate cã soluția finalã e unica...tu știi...
  • deleted-96220

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2014

  • Mesaj Privat
@bibu16v poate nu ai citit toatã conversația, garnitura termoflotului a fost înlocuitã. Ramane garnitura de chiulasa. Cu toate ca parca as înlocui si radiatorul c o ultimã șansã.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Exista untester de prezenta CO2 in vasul de expansiune( adica garnitura chiulasa ciupita) dar exista si posibilitatea radiatorului infundat
Asta poti vedea prin desfacerea lui sau prin cantarire si evaluat cu greutatea unuia nou
Diferentele sunt vizibile la cantar
  • deleted-96220

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Testul CO2 l-am facut deja... lichidul din albastru se face in verzui.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,791
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Adicã ai codoi în lichidul de rãcire, adicã ai garnitura arsã...
Discuții inutile despre veșnica abramburire...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Vai steaua noastrã...discutãm de 2 zile, punem întrebãri, dãm rãspunsuri, batem câmpii despre termoflot, ca sã aflãm, cu mare greutate, un lucru sigur: garnitura de chiulasã arsã! Așa ne trebuie! Cã vrem sã ajutãm apelpisiții vieții. La care le e greu sã dea niște informații de doamne-ajutã...zici cã intenționat vor sã te inducã în eroare.
  • deleted-96220

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Pt. cei care întâmpinã aceeași problema:

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Un videoclip care nu spune nimic.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR