- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua, am observat de cateva zile cum ca masina mea parca "smuncește" usor cand o accelerez. Surprinzator nu se simte f tare (chiar deloc) in tr 1 sau tr2 ci cel mai tare in tr a 3-a. Azi am observat si ca maneta/schimbatorul se misca cam 1 cm. In a-1-a nu am observat lucrul asta sau a 2-a . Parca putin daca tin mana pe el se simte o ușoarã miscare și cand e in a 4-a. Oare ce sa fie? Timoneria, rulmenti slabiti in cutie, suporti motor? Mulțumesc.
Editare, am fost acum iarãși în probe, cred ca mi se pare, se simte într-adevãr o mica miscare in a 3-a. Cred ca mi se pare diferit de cand am schimbat regulatorul de presiune si trage mai bine. Surprinzator nu simt mai nici o îmbunãtãțire in a 2a unde de obicei se simte ci in a 3-a si a 4. Parca trage mai bine decat in a 2-a si ma baga (usor) in scaun. Pana acum nu fãcea așa (poate ii ia sa invete calculatorului noul regulator cum zicea un coleg. In fine cred ca e un efect placebo mai mult la mine din fericire si nu imi face surprize mașina. Am incercat sa filmez miscarea dar e atat de mica incat nu se vede pe telefon datorita miscarii masinii.
MODEL: Astra 2009
MOTOR: 1.7 A17DTR
Editare, am fost acum iarãși în probe, cred ca mi se pare, se simte într-adevãr o mica miscare in a 3-a. Cred ca mi se pare diferit de cand am schimbat regulatorul de presiune si trage mai bine. Surprinzator nu simt mai nici o îmbunãtãțire in a 2a unde de obicei se simte ci in a 3-a si a 4. Parca trage mai bine decat in a 2-a si ma baga (usor) in scaun. Pana acum nu fãcea așa (poate ii ia sa invete calculatorului noul regulator cum zicea un coleg. In fine cred ca e un efect placebo mai mult la mine din fericire si nu imi face surprize mașina. Am incercat sa filmez miscarea dar e atat de mica incat nu se vede pe telefon datorita miscarii masinii.
MODEL: Astra 2009
MOTOR: 1.7 A17DTR
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
banned-143386- Suspendat
- 141 mesaje
- din 12 Oct 2020
banned-143386- Mesaje scrise: 141
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Salut , a-si incepe cu recomandarea lui ASorinTrifa ( cea mai ieftina ) cu suportii antibalans . Dupa schimbarea regulatorului , avand un cuplu mai mare la viteze mici posibil sa apara miscari mai mari in balans a-l ansamblului motor-cutie si de aici smuciturile si miscarea schimbatorului .
Ca si procedura de verificare o poti face chiar tu cu frana de mana trasa , masina in viteza , lasi usor ambreiajul cu mina pe schimbator sa il simti daca misca si aceeasi procedura in masarier . Simulezi un cuplu in sarcina si vezi si pe la bucsaraie ce probleme mai sunt .
Sa revii cu ce ai constatat ( sper sa ai o surpriza placuta ) . Daca a-r fi rulmenti sau altceva in cutie a-r face si zgomote , daca a-r fi ceva la timonerie a-r intra greu in viteze sau le-ai gasi greu .
Sper sa nu gresesc si sa scapi ieftin .
Calculatorul nu invata sa se adapteze singur cu valorile componentelor noi schimbate ( se fac adaptari din diagnoza la valorile componentelor schimbate ) , dar sunt si calculatoare inteligente care monitorizeaza datele in functie de exploatare si optimizeaza anumite valori in functie de cerinte pe viitor ( exemplu tot ce se termina cu cuvantul ADAPTIV ) .
Ca si procedura de verificare o poti face chiar tu cu frana de mana trasa , masina in viteza , lasi usor ambreiajul cu mina pe schimbator sa il simti daca misca si aceeasi procedura in masarier . Simulezi un cuplu in sarcina si vezi si pe la bucsaraie ce probleme mai sunt .
Sa revii cu ce ai constatat ( sper sa ai o surpriza placuta ) . Daca a-r fi rulmenti sau altceva in cutie a-r face si zgomote , daca a-r fi ceva la timonerie a-r intra greu in viteze sau le-ai gasi greu .
Sper sa nu gresesc si sa scapi ieftin .
Calculatorul nu invata sa se adapteze singur cu valorile componentelor noi schimbate ( se fac adaptari din diagnoza la valorile componentelor schimbate ) , dar sunt si calculatoare inteligente care monitorizeaza datele in functie de exploatare si optimizeaza anumite valori in functie de cerinte pe viitor ( exemplu tot ce se termina cu cuvantul ADAPTIV ) .
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Timonerie cu transmitere prin cabluri! Ce treaba au "suprotii"?
Desigur, merita sa verifici orice, absolut orice ar putea avea legatura, inainte de a arunca cu banii!
Sunt situnatii in care, conjunctura bate logica.
Cu regulatorul, treburile sunt putin mai complicate, dar nu este neaparat gresita nici varianta aleasa.
Desigur, merita sa verifici orice, absolut orice ar putea avea legatura, inainte de a arunca cu banii!
Sunt situnatii in care, conjunctura bate logica.
Cu regulatorul, treburile sunt putin mai complicate, dar nu este neaparat gresita nici varianta aleasa.
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Pai cam dupa ce am schimbat regulatorul au apãrut. Asta merge super, nu mai oscileazã deloc la relantiv, are putere puțin mai mare si simțitã mai mult in a 3-a. Jocul e infim si mie mi-a luat mult pana l-am observat, simteam doar cum te baga in scaun mai tare in a 3-a. Sincer sa stiu cã crapã masina cu totul si eu regulator model vechi nu-i mai pun. Merge prea ok cu astea mai mari. In + cele originale si aftermarket standard pt astra H se strica la cateva zeci de mii de km maxim. In viteze intra super usor, nu cârâie nimic deci e cam clar de acolo. Se poate strica ceva grav la mașinã de curiozitate, trebuie sa pun ceva suporti de cutie sau motor mai rezistenți?
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
Salut , ( o parere personala ) nu schimba nimic deocamdata , doar verifica ( suporti motor si de obicei se schimba perechi si bucsaraie tren rulare la fel ) . Insista la suporti antibalans sau ceva in zona balansului ansamblu motor fata spate ,sau a trenului de rulare . Ca si sfat nu pune altfel de suporti decat originali dupa cod WIN pentru ca o sa ai surprize ( vibratii cu rezonanta in caroserie , etc . ) .
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
In ideea de a ajuta un coleg , din spatele tastaturii cu problemele expuse , e doar o rampa de pornire pentru a-si face o idee la posibilele cauze ale defectului expus in deschiderea topic-ului .
Din acest moment ma retrag din coment-uri la acest subiect si rog colegii cu experienta sa intervina cu posibile interpretari si o posibila diagnosticare a acestei problemei expuse in topic . Astept si de la initiatorul topic-ului sa revina cu rezolvarea problemei in speranta de a ajuta si pe alti colegi cu o problema similara .
Din acest moment ma retrag din coment-uri la acest subiect si rog colegii cu experienta sa intervina cu posibile interpretari si o posibila diagnosticare a acestei problemei expuse in topic . Astept si de la initiatorul topic-ului sa revina cu rezolvarea problemei in speranta de a ajuta si pe alti colegi cu o problema similara .