Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am observat de cateva zile cum ca masina mea parca "smuncește" usor cand o accelerez. Surprinzator nu se simte f tare (chiar deloc) in tr 1 sau tr2 ci cel mai tare in tr a 3-a. Azi am observat si ca maneta/schimbatorul se misca cam 1 cm. In a-1-a nu am observat lucrul asta sau a 2-a . Parca putin daca tin mana pe el se simte o ușoarã miscare și cand e in a 4-a. Oare ce sa fie? Timoneria, rulmenti slabiti in cutie, suporti motor? Mulțumesc.

Editare, am fost acum iarãși în probe, cred ca mi se pare, se simte într-adevãr o mica miscare in a 3-a. Cred ca mi se pare diferit de cand am schimbat regulatorul de presiune si trage mai bine. Surprinzator nu simt mai nici o îmbunãtãțire in a 2a unde de obicei se simte ci in a 3-a si a 4. Parca trage mai bine decat in a 2-a si ma baga (usor) in scaun. Pana acum nu fãcea așa (poate ii ia sa invete calculatorului noul regulator cum zicea un coleg. In fine cred ca e un efect placebo mai mult la mine din fericire si nu imi face surprize mașina. Am incercat sa filmez miscarea dar e atat de mica incat nu se vede pe telefon datorita miscarii masinii.


MODEL: Astra 2009
MOTOR: 1.7 A17DTR
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Joc in rulmenti cutie.
Regulatorul se "invata" cu testerul, nu de unul singur.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Aha, doar in a 3-a se simte si putin de tot
Ce e de fãcut daca e joc la rulmenți? Nu știu legat de tester, nu ma contrazic am reprodus doar ce zicea un coleg cum ca dupa cateva sute de km masina a început sa ii traga mai bine.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Il ai la Campia Turzii pe @Andrei Boldor. II faci o vizita si se rezolva cu cutia.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
ok, ms 😊
  • banned-143386

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Prima oara as verifica suportii. Dupa aceea incerci la andreixyz turda.
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , a-si incepe cu recomandarea lui ASorinTrifa ( cea mai ieftina ) cu suportii antibalans . Dupa schimbarea regulatorului , avand un cuplu mai mare la viteze mici posibil sa apara miscari mai mari in balans a-l ansamblului motor-cutie si de aici smuciturile si miscarea schimbatorului .
Ca si procedura de verificare o poti face chiar tu cu frana de mana trasa , masina in viteza , lasi usor ambreiajul cu mina pe schimbator sa il simti daca misca si aceeasi procedura in masarier . Simulezi un cuplu in sarcina si vezi si pe la bucsaraie ce probleme mai sunt .
Sa revii cu ce ai constatat ( sper sa ai o surpriza placuta ) . Daca a-r fi rulmenti sau altceva in cutie a-r face si zgomote , daca a-r fi ceva la timonerie a-r intra greu in viteze sau le-ai gasi greu .
Sper sa nu gresesc si sa scapi ieftin .
Calculatorul nu invata sa se adapteze singur cu valorile componentelor noi schimbate ( se fac adaptari din diagnoza la valorile componentelor schimbate ) , dar sunt si calculatoare inteligente care monitorizeaza datele in functie de exploatare si optimizeaza anumite valori in functie de cerinte pe viitor ( exemplu tot ce se termina cu cuvantul ADAPTIV ) .
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Timonerie cu transmitere prin cabluri! Ce treaba au "suprotii"?
Desigur, merita sa verifici orice, absolut orice ar putea avea legatura, inainte de a arunca cu banii!
Sunt situnatii in care, conjunctura bate logica.

Cu regulatorul, treburile sunt putin mai complicate, dar nu este neaparat gresita nici varianta aleasa.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai cam dupa ce am schimbat regulatorul au apãrut. Asta merge super, nu mai oscileazã deloc la relantiv, are putere puțin mai mare si simțitã mai mult in a 3-a. Jocul e infim si mie mi-a luat mult pana l-am observat, simteam doar cum te baga in scaun mai tare in a 3-a. Sincer sa stiu cã crapã masina cu totul si eu regulator model vechi nu-i mai pun. Merge prea ok cu astea mai mari. In + cele originale si aftermarket standard pt astra H se strica la cateva zeci de mii de km maxim. In viteze intra super usor, nu cârâie nimic deci e cam clar de acolo. Se poate strica ceva grav la mașinã de curiozitate, trebuie sa pun ceva suporti de cutie sau motor mai rezistenți?
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut , ( o parere personala ) nu schimba nimic deocamdata , doar verifica ( suporti motor si de obicei se schimba perechi si bucsaraie tren rulare la fel ) . Insista la suporti antibalans sau ceva in zona balansului ansamblu motor fata spate ,sau a trenului de rulare . Ca si sfat nu pune altfel de suporti decat originali dupa cod WIN pentru ca o sa ai surprize ( vibratii cu rezonanta in caroserie , etc . ) .
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Absolut da! M-am razgandit, sunt si eu de acord ca de la suporti poate sa provina problema!
Acum mi-am dat seama ca este exact ca atunci cand miscam de ghidon si se infraneaza rotile de la bicicleta. (sau nu?!) Smile
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
In ideea de a ajuta un coleg , din spatele tastaturii cu problemele expuse , e doar o rampa de pornire pentru a-si face o idee la posibilele cauze ale defectului expus in deschiderea topic-ului .
Din acest moment ma retrag din coment-uri la acest subiect si rog colegii cu experienta sa intervina cu posibile interpretari si o posibila diagnosticare a acestei problemei expuse in topic . Astept si de la initiatorul topic-ului sa revina cu rezolvarea problemei in speranta de a ajuta si pe alti colegi cu o problema similara .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR