Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • BPetre

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salut, detin un opel astra g 1.7 dti si de ceva vreme am o problema cu turatia pana motorul se incalzeste. Am avut masina la reparat prin octombrie si de atunci 2 din 3 porniri ale masinii sunt anormale...pe langa faptul ca invarte de 3-4 ori pana o ia, sta 2-3 secunde in 400-500 si abia dupa ce o ajut eu cu acceleratia se duce la o turatie superioara. De asemenea cand motorul este rece nu sta la turatia corespunzatoare si are fluctuatii intre 600 si 1300. Checkul se aprinde cand vrea el si la fel se si stinge (in general porneste cand e motorul rece si se stinge cand e cald) . Cand era cald afara nu facea asa urat, dar acum ca a venit frigul e teroare. Tin sa precizez ca bateria este noua. Am auzit tot felul de variante de la multe persoane: debitmetrul, clapeta de acc sau sorbul din rezervor infundat... daca cineva imi poate da macar un indiciu as fi recunoscator!
Skip ads

  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!
1. Astra G 1.7 DTI nu are clapeta de acceleratie sau clapeta de aer
2. Citeste codurile de eroare fie cu-n tester sau o interfata de diagnoza fie prin metoda "pseudoagrafa" si posteaza erorile aici, va fi mult mai usor de identificat problema.

Banuiala mea ar fi senzorul de turatii de pe vibrochen, debitmetru si s-ar putea si supapa de avans de pe pompa de injectie (asta e cu un mare semn de intrebare). Astea sunt banuieli, asteptam sa ne spuneti codurile de eroare.

Testul pseudoagrafa se face astfel:

Pe masinile cu cutie manuala:
1. Bagati cheia in contact
2. Cu motorul oprit (cheia in pozitia I), apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
3. Rotiti cheia in pozitia II
4. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare

Pe masinile cu cutie automata:
1. Bagati cheia in contact
2. Rotiti cheia in pozitia II (nu porniti motorul)
3. Apasati si tineti apasata pedala de frina
4. Mutati selectorul in pozitia "D" (Drive)
5. Rotiti cheia in pozitia I si dati drumul la pedala de frina
6. Apasati simultan si tineti apasate pedalele de frina si acceleratie
7. Rotiti cheia in pozitia II (nu porniti motorul)
8. Becul "masinuta cu cheita" va incepe sa clipeasca semnalizind codurile de eroare

Codurile de eroare sint din 4 cifre. Fiecare cod e afisat o singura data. Intre fiecare cifra a codului e o mica pauza. Intre coduri e o pauza mai lunga. Dupa ce se ajunge la capatul listei de coduri, beculetul ramine aprins si nu mai clipeste. Cifra zero e reprezentata de 10 flash-uri.

Un exemplu:
"*" - martor aprins - flash
"_" - martor stins - pauza

**********_***_****_********** (10 flash-uri pauza 3 flash-uri pauza 4 flash-uri pauza 10 flash-uri -> cod 0340)

Daca nu sint stocate coduri de eroare, beculetul arde continuu/clipeste incontinuu/se stinge.
  • BPetre

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Am sa fac acest si am sa revin.
  • BPetre

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Am facut cum mi s-a spus si mi-a dat codul 0180. Am cautat pe internet codul si mi-a dat asta "Fuel Temperature Sensor A Circuit Malfunction". Este plauzibil sau am greist citirea?
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Încearcã sã dai cu spray de contacte în mufe, dar mai mult ca sigur e de la senzor, deși cam rar "picã".
  • BPetre

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Am fost la un magazin de piese opel pentru a-mi lua un senzor. Cand le-am cerut aceasta piesa dupa codul de eroare mi-au spus ca de fapt nu are legatura cu combustibilul ci este senzorul de la apa...din cauza unui senzor sa faca asa urat masina?
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Da, e corect. Si da, din cauza lui poate face asa de urat masina deoarece pompa nu mai stie ce cantitate de motorina are nevoie pentru o buna functionare pentru ca senzorul nu mai citeste corect temperatura si emite date eronate catre calculatorul de inejctie al pompei. Odata cu defectarea acestui senzor creste si consumul de combustibil iar pornirea devine mai greoaie.
Eu recomand sa se verifice si cablajul, poate fi vorba de un fir rupt sau ros de vreun soricel (fara misto-uri, vorbesc serios).
Ca sa aveti o idee despre cum arata si unde este pozitionat am sa atasez doua poze.

  • BPetre

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Am sa schimb si senzorul si am sa verific si mufele(este nesemnificativ ca pret). Am observat o crestere de consum (eu am in general 5 mediu, iar in ultima perioada a avut cam 7-8 ), dar m-am gandit ca e frig si de aceea consuma asa. Am sa revin cu detalii imediat ce schimb senzorul!
  • BPetre

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Am schimbat senzorul, am pornit masina de vreo 10 ori la intervale de 30 de secunde si a pornit bine. In aceasta seara nu este asa frig, am sa mai incerc maine de dimineata cand va fi o temperatura mult mai joasa. Acum am alta intrebare, eroarea aceea imi ramane in calculator pana cand o sa merg undeva sa mi-o scoata? Am facut pseudografa din nou dupa schimbarea senzorului si imi dadea acelasi cod.
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Daca "check engine" nu se aprinde in mers in cateva zile (maxim 2 saptamani) se va stinge singur. Sau se poate sterge din tester.
  • dudulanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2006 17cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Vã salut îmi poate cineva sã-mi spunã si mie de ce la turația de pina 1700 1800 de ture în orice treaptã cuplatã începe Masina sã tremure ,este vorba de un Opel Astra 17 dizel an 2006 dtl va mulțumesc
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Probabil patineaza ambreiajul; Posibile probleme la suportii de la motor sau de la cutie, greu de spus fara o diagnoza sau o inspectie la fata locului..
  • MIlie46

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2022

  • Mesaj Privat
AndreiFanOpel a scris:Încearcã sã dai cu spray de contacte în mufe, dar mai mult ca sigur e de la senzor, deși cam rar "picã".



Salut opelul meu se limiteaza la 110/120 km .. si cate odata nu mai trage deloc . Si este si o pornire greoaie de ceva vreme de cand a inceput limitarea ( nu da fum deloc )
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR