Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • CPetcu701

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Salut
Am schimbat bateria si am observat ca alternatorul nu incarca când este rece. In primele 5-10 secunde de la pornire (dimineata) incarca normal dupã aceea incarcarea scade la 12v iar dupã aproximativ 10 minute revine la normal. Când virez maxim scade sub 13. S-a mai întâmplat cuiva asta?


MODEL: Opel astra h 2005
MOTOR: 1.7 101cp
  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
13,8-14,2 v valori incarcare normale. E plin forumul de discutii pe aceasta tema. Lupa, dreapta sus. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6026
Nu uita (ca majoritatea) sa ne spui ce/cum ai rezolvat.
(consuma servo, normal)
  • CPetcu701

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Nu am reușit sa gãsesc ceva despre acest fenomen. Poate cineva sa imi spunã dacã e normal? Nu ma intereseazã neapãrat rezolvarea, vreau sa stiu dacã ma apuc de demontat sau nu.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Din câte stiu eu, desi nu sunt pasionat de Astra H, dar asa, din ce am mai citit în treacãt pe-acilea, încãrcarea e controlatã de ECU si e cumva normal sã aibã momente când nu încarcã, aparent...@sebage, rog o opinie avizatã, nu dela mingicari/urechisti... Razz
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Cel putin pe prima generatie de H (diesel, nu cunosc benzinarele) pana in facelift, nu are asa-zisa incarcare inteligenta controlata de ECU, nu ar trebui sa varieze tensiunea in afara interalului mentionat de colegul de mai sus. Oricum, la generatia 1.7CDTI 2005 alternatorul a fost o mare eroare tehnica de proiectare, de la pompa de vaccum care da ulei in el pana la diodele de 100 A subdimensionate. La mine, in una din cauzele cand l-am schimbat, intreruperea periodica a incarcarii, la intervale neregulate a fost determinata de uzura excesiva a colectorului de cupru de pe rotor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR