CPetcu701
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2021
- Mesaj Privat
Salut
Am schimbat bateria si am observat ca alternatorul nu incarca când este rece. In primele 5-10 secunde de la pornire (dimineata) incarca normal dupã aceea incarcarea scade la 12v iar dupã aproximativ 10 minute revine la normal. Când virez maxim scade sub 13. S-a mai întâmplat cuiva asta?
MODEL: Opel astra h 2005
MOTOR: 1.7 101cp
Am schimbat bateria si am observat ca alternatorul nu incarca când este rece. In primele 5-10 secunde de la pornire (dimineata) incarca normal dupã aceea incarcarea scade la 12v iar dupã aproximativ 10 minute revine la normal. Când virez maxim scade sub 13. S-a mai întâmplat cuiva asta?
MODEL: Opel astra h 2005
MOTOR: 1.7 101cp
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
13,8-14,2 v valori incarcare normale. E plin forumul de discutii pe aceasta tema. Lupa, dreapta sus. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6026
Nu uita (ca majoritatea) sa ne spui ce/cum ai rezolvat.
(consuma servo, normal)
Nu uita (ca majoritatea) sa ne spui ce/cum ai rezolvat.
(consuma servo, normal)
CPetcu701
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2021
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- katalin.r
- **
- 139 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
Cel putin pe prima generatie de H (diesel, nu cunosc benzinarele) pana in facelift, nu are asa-zisa incarcare inteligenta controlata de ECU, nu ar trebui sa varieze tensiunea in afara interalului mentionat de colegul de mai sus. Oricum, la generatia 1.7CDTI 2005 alternatorul a fost o mare eroare tehnica de proiectare, de la pompa de vaccum care da ulei in el pana la diodele de 100 A subdimensionate. La mine, in una din cauzele cand l-am schimbat, intreruperea periodica a incarcarii, la intervale neregulate a fost determinata de uzura excesiva a colectorului de cupru de pe rotor.