terrymada
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
Teoretic poti sa schimbi doar dusele de la aceste injectoare.Nu stiu cum e la tine dar la mine la 1.7 dti asa am facut, decat sa le curat le-am schimbat pe toate.
terrymada
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
terrymada
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
apachée
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
Exista doua metode de curatare a injectoarelor: pe motor (fara demontare) si pe stand (cu demontarea lor de pe motor). E drept, ca in cazul in care optezi pentru curatarea pe motor, se contamineaza uleiul de la solutia aia de curatat, care mai ataca si piese de plastic sau cauciuc si bujiile.
Insa pe stand ar putea sa aiba efect, mai ales ca se poate si observa cat de bine/daca a avut efect curatarea (forma, omogenitatea jetului).
terrymada
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
REPET: MA INTERESEAZA PAREREA UNUI AVIZAT SAU DACA MA POATE AJUTA CINEVA CONCRET.
terrymada
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
- bebeianas_jan
- *
- 14 mesaje
- din 11 Jul 2010
- Astra 2005 Z17DTL
- Gorj
bebeianas_jan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2010
- Mesaj Privat
REPET: MA INTERESEAZA PAREREA UNUI AVIZAT SAU DACA MA POATE AJUTA CINEVA CONCRET.
Prietene, sincer, esti paralel cu mecanica motoarelor common-rail (rampa comuna). Unde ai citit tu ca injectoarele sunt electronice si nu au mecanica in ele? Electronic este comandata numai valva pe solenoid, tot ansamblul ce formeaza un injector este hidro-mecanic! Orice piesa, in timp se uzeaza. E adevarat, combustibilul de calitate inferioare accelereaza uzura, dar nu aceasa este singura cauza. Trebuie , in primul rand sa inveti sa mergi cu un asemenea motor. Sub 2000 - 2500 de ture, il ucizi! iti crapa! De ce? Ghiceste! 2.Invata legaturile logice ale ansamblului motor de sub capota masinii tale si caracteristicile principale (la motorul Z17DTL, 59 KW pe care il ai tu codul injectoarelor este 0445110 174) 3. Alegeti 2 - 3 mecanici recomandati de rezultate (nu de tarife) compara-le parerile si tine-te de ei. A, era sa uit : duza cu 5-6 gauri, acul duzei,arcul acului duzei, pistonul de comanda, bila ventilului electromagnetic, ancora ventilului electromagnetic, ventilul electromagnetic, racordul de retur. in mare cam astea se gasesc intr-un injector ca al tau. Bafta multa.
ambipur
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2011
- Mesaj Privat
terrymada
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,422 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,422
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 297 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
terrymada
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
marius.marius.2013- Suspendat
- 333 mesaje
- din 26 Aug 2012
- Gorj
marius.marius.2013- Mesaje scrise: 333
- Locatie: Gorj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2012
- Mesaj Privat
- 1 injector bosch NOU {original}, (aici in spania) costa 280 de euro adica 1000 ron cel mult. Injectoare bosch
De rectificat , stiu ca se face treaba buna dar dupa un timp se strica din nou. Odata ce ti-ai luat injectoare noi BOSCH, nu cred ca mai ai treaba cu ele (PAReREA MEA).
sau la 260 asa ceva
PS: poti pune si injectoare de la astra H. Eu mi-am pus de la 1.7 cdti 100 hp si functioneaza perfect!
- ahappyuser
- *******
- 6,770 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,770
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Din istoricul de mai sus inteleg ca masina era luata de noua, sau aproape noua.
Cateva intrebari:
- ai citit manualul masinii ? acolo trebuia sa spuna clar ce fel de motorina asteapta sistemul de injectie al masinii
- de ce nu ai bagat motorina cea mai scumpa, daca tot ai dat bani buni pe masina ?
L.E
Ideia de a o duce in Germania a fost cea mai buna si poate singura care ar fi dat rezultate la momentul respectiv.
Inteleg disperarea ta la momentul respectiv si apreciez sincer dorinta ta de a invata/intelege mai mult din tot ce s-a intamplat la momentul respectiv.