Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • victor.pana80

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salutari!
Dupa 15 ani de Opel (Astra G 1.6, Vectra C 1.9cdti, Astra H 1.6T, Insignia A 2.0cdti, Insignia B 2.0T 4x4), in 2020 am parasit marca din cauze "Peugeot-izarii" brandului. Acum am un BMW G30 540D, 2020, dar nu asta conteaza.

Acum vreo 2 luni am fost in Germania sa ii cumpar socrului meu un Astra J 1.6, cu km putini, stare aproape ca noua... si pot sa spun ca mi-a facut foarte mare placere sa il conduc 2000 KM, m-a facut sa imi doresc sa am un Opel, din nou, pentru sufletul meu. Nu spun ca bmw-ul nu e ok, dar nu are locul ala in inima mea cum il are Opelul.

Am inceput sa caut un Astra J OPC, nu vreau altceva, vreau un hot hatch, am avut Insignia GSI pt 2 ani....vreau o masina mica. Prin relatii si cunostinte am ajuns la un patron de echipa de curse VLN, in Germania, prieten chiar cu Volker Strycek, fostul sef de la OPC, care are un Astra OPC ca masina de vara de weekend. 100% real si de incredere, omul este plin de bani (are zeci de masini). Masina este un J OPC standard, si voi enumera doar ce dotari nu are: nu are incalzire in volan, parbriz panoramic, sistem audio Infinity, are doar radio 600., are doar roti de vara pe 20, OPC standard.

Masina este din 2013, are 39.000 km si a fost tinuta numai in garaj, nu a vazut zapada, nici prea multe ploi. Poti jura ca masina tocmai ce a iesit din fabrica.

Acum vine intrebarea:
El a platit 39.500 euro pe masina, unic proprietar, are factura originala si toate documentele cu numele lui pe ele (eu am cumparat numai masini noi, stiu despre ce vorbesc)... si imi cere 18.000 euro pe ea. Saptamana viitoare facem actele, dar lumea imi spune ca sunt nebun, ca de ce dau atatia bani pe o masina din 2013...etc... ?

Merita sau nu???? (avand in vedere ca deja se lanseaza Astra L, care, mie personal nu imi place deloc. Pt mine Opel adevarat s-a oprit din productie in 2018 .. noul L e Peugeot 308, ma scuzati).

Pentru mine, Opel nu se compara cu BMW, dar nici BMW cu Opel, poate o sa spuneti ca sunt nebun, dar asta e parerea mea personala. Am avut un Insignia GSI top dotat, iar 540 al meu, care este tot dotat "top" nu este departe de GSI.. Ca sa va dau un pont, costul de productie al unui BMW (Audi, Mercedes) din aceiasi clasa cu un Opel este doar cu maxim 20% mai mare, in rest, platesti prostia, scuze, brandul. NU vorbesc de masinile intr-adevar de lux ale companiilor amintite.

Multumesc!
Skip ads

  • victor.pana80

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Chiar nimeni nu are nici o parere?
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,269
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019 B15LFV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca pretul este mai mult decat acceptabil, sunt atatea Astra J OPC care se invart in acel range ca pret, doar ca au de 2x sau 3x mai multi km. Mai mult de atat, daca spui ca masina apartine respectivului...cred ca deja devine o achizitie mai mult decat interesanta, mai ales pe termen lung. Singurul dezavantaj pe care il vad la masina in cauza e sistemul audio, in rest, e o mica bomba.
Multi dau 20k E pe niste cazane cu 350.000km reali fara ca ei sa stie, nu ai cum sa ii iei in serios pe toti indivizii care isi dau cu parerea si chiar rezonez cu ceea ce spui, masinile de marca premium sunt niste jafuri pentru banii platiti, nu au nicio legatura cu modelele emblematice si fiabile din trecut.
Value for money, mie mi se pare chiar corecta afacerea si daca tu crezi ca e ceea ce trebuie, nu vad de ce te-ai lua dupa gurile rele.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Din ceea ce am citit, tu ești convins cã meritã.
Și e tot ce conteazã.
  • victor.pana80

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc! Maine fac actele ) O sa revin cu poze.
Am trecut de 40 de ani, si, in sfarsit, imi voi lua masina care o doreste sufletul meu. Pana acum am ales masinile din alte considerente, in functie de context si nevoi. Asta va fi doar masina mea ). Numai bine!
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Salut Victor, felicitãri. Cum este mașina?
  • victor.pana80

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salutari! Masina se misca super bine, dar este foarte rigida pt. Bucuresti. Am rezolvat problema cu plutitorul pt combustibil, cam 500 lei inclusiv manopera. Mai am o singura problema, unul din cei doi solenoizi pt pozitia axelor trebuie schimbat, alti 500 lei, trebuie sa comand...
In Bucuresti, in afara de rigiditate, consum de 15 L/100 km.
Vreau sa ii fac un upgrade pe partea de sunet plus un sistem Android.
Sunt multumit de achizitie, imi doream masina de cand a aparut ).
  • victor.pana80

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Revin dupa un drum de 1.000 km. Pot spune ca sunt impresionat de cate de bine sta masina pe sosea si pe curbe. Fac acelasi drum cu un G30 540xd, si pot sa spun ca iau virajele mai stranse cu OPC-ul cu 20 km/h mai rapid decat cu G30-ul. I-am pus benzina de la Shell, Vpower, si parca e magica benzina asta... si motorinã pt BMW, la fel... motoarele merg altfel, adica mult mai bine. Ca si consum am scos undeva in jurul 11 L/100km, viteza medie de deplasare pe pilot automat 130-140-150, cu unele ruperi de ritm si accelerari pana pe la 230.
Nu imi place volanul, este foarte subtire. Vreau sa il duc la un atelier, sa il fac mai gros. Recomandati pe cineva?
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Bine ai venit in lumea Opel high power engines. Mie tocmai ce mi s-a aprins engine management light, nu stiu exact daca are vreo legatura cu ce am facut acum 1 luna (montat teava de inox cu catalizator sport dupa downpipe).
Deocamdata trage la fel de bine, n-a intrat in limp mode, o sa comand un MDI zilele astea sa vad ce are. (Si-asa am 2x Opel, deci e bun la casa omului)

Dar am aflat intre timp care sunt problemele comune la motorul asta
- la masini cu soft (cum e a mea) , sonda lambda numarul 2 (dupa catalizator) , pe asta o suspectez si eu, desi trebuia sa fie scoasa din soft eroarea cand s-a facut remap. Probabil au scos doar eroarea de valori dubioase, daca nu mai merge deloc probabil ca inca da eroare. (e doar o presupunere)
- senzorii de pozitie axe cu came
- solenoizii de VVT

Tu ce problema ai avut la plutitor ?
  • victor.pana80

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salutari!
Am de schimbat un solenoid (senzor pozitie ax cu came admisie), le am pe ambele acasa, comandate de black friday ))).
Plutitorul era pur si simplu ars pe ultimul sfert de scala, era negru, nu stiu cum sa explic, mecanic se ridica "limba" pe acel arc de cerc, dar circuitele erau arse, negre... A fost dat rezervorul jos, schimbat plutitorul. Mai am de schimbat discurile de frana pe fata, le am acasa, le voi schimba zilele urmãtoare. In rest totul e ok.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Intre timp la mine nu se mai aprinde EML Smile) Dar tot o sa iau un MDI macar sa vad de la ce a fost, ca sa schimb preventiv. In rest, dupa 5000km cam asa e si a mea, consum mediu 15 in Bucuresti cu reprize de forja si mers normal, eu zic ca e bine dupa ce putere are masina acum. Nu mi se pare extrem de rigida pe condusul normal, eu am si arcuri H&R sport, se rigidizeaza sesizabil cand e pe Sport sau OPC. Evident, nu are tinuta de drum a unui G30 dar pe curbe, LSD-ul face toti banii la masina asta , zici ca e kart. Bine, sunt si putin subiectiv, in ultimii 10 ani am condus doar masini cu suspensie sport, n-as putea sa iti spun cum se simte o masina "normala"
  • victor.pana80

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Exact senzatia de cart o am si eu, se duce acolo unde vrei, mie mi se pare mai stabila pe curbe decat G30-ul (pe care am tot sasiul adaptabil cu pachetul M). Deja am facut 5.000 km cu ea in vreo 6-7 saptamani ))) sunt super multumit. Mai am de bagat ceva bani pe partea de sunet si multimedia, dar nu vreau sa adaug greutate suplimentara, mi se pare ca este destul de bine izolata fonic.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR