Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • nmu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare.
Una bucata Opel Astra G 1.7 CDTI 80cp, porneste greu cand motorul este cald, in rest porneste bine.
Am fost la un service, s-a uitat la filtrul de motorina si la carcasa lui, la garnituri, mi-a schimbat furtunele de la retur.
Apoi a pus testerul pe ea, nu aparea nici o eroare, dar din parametrii de presiune la pornire a aratat ca nu este destul presiune cand dau sa pornesc motorul, dupa ce porneste chinuit presiunea revine la valoarea nominala. Am facut si testul de retur la injectoare, 2 injectoare dau pe retur multa motorina. Mecanicul spune ca de aici sa fie pornirea grea la cald. De tras trage bine dar ce am observat e ca noaptea (mai ales cand am o masina in spate) si ii dau talpa, scoate fum, doar nopatea vad asta, ziua este vizibil foare putin.

De la cele doua injectoare poate sa vina problema porinirii grele? Thx!
Skip ads

  • ciotic

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
eu sunt 80% sigur ca de vina este supapa de pe rampa injectoarelor; este piesa mecanica si nu apare pe tester, dar daca presiunea este mica la pornire, acea supapa este de vina
  • nmu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am uitat sa precizez, mecanicul a sugrumat furtunul principal de retur sau de la un injector (cel care da cel mai mult pe retur) si m-a pus sa pornesc masina. A pornit normal, dar a sarit furtunul de retul din conducta. Atunci mecanicul mi-a explicat ca daca ar fi fost totul inregula cu injectoarele respective, nu ar fi trebuit sa sara furtunul din conducta.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Schimba ce a spus colegul @ciotic si pe urma mai vezi. Ce cantitati de motorina ai pe retur, ce diferente exista?
  • nmu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Diferenta destul de mare. la 2 injectoare motorina era aproape insesizabila, iar la injectorul 2 era cam jumate din furtun si la injectorul 4 era trecut de jumatate.
Am uitat sa va spun ca dupa ce am facut schimbul de ulei si filtre a inceput sa porneasca greu. De asta ne-am uitat la filtrul de motorina si etansarea lui. Dar din testul de retur arata ca un injector da multa motorina afara si celalalt ceva mai putina.

De ce ar veni problema de pe supapa de la rampa injectoarelor, fiindca este o piesa mecanica. Daca era de la ea, trebuia sa porneasca greu tot timpul. La rece porneste bine, la cald porneste rau.
Poate nu am inteles eu ce e cu supapa aia, e doar o parere.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Atunci nu-ti mai ramane decat sa trimiti injectoarele la curatat-rectificat. Au fost colegi in situatia ta, au curatat injectoarele si culmea, nu s-a schimbat nimic. Tot supapa mecanica de pe rampa. Daca ai avea posibilitatea sa iei o supapa de la un coleg sa o pui la tine pe masina si sa vezi ce si cum. Macar nu dai bani aiurea.

Cauta pe forum .1.7 cdti pornire grea la cald si te lamuresti ..sunt destui care au avut problema ta
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
"La rece porneste bine, la cald porneste rau. " aceeasi problema o aveam si eu; pornea perfect cand motorul era rece, iar cand era cald invartea de ma plictiseam; toti spuneau ca e de la injectoare, dar nu aveau nici o treaba; am schimbat supapa si nu am mai avut nici o problema; testul pentru injectoare se face in borcanase; daca era diferenta doar pe furtun, din punctul meu de vedere este nesemnificativ
  • nmu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Cat costa aceasta supapa aproximativ? Si cat dureaza montarea si demontarea ei, unde se afla ea. Pentru ca depind de masina si repararea injectoarelor poate dura pana la o saptamana luand in calcul si curierul.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat



Cea incercuita este. In jur de 600 de lei este parca. Intrebi in mai multe locuri
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
de preferat ar fi sa iei una de la vreun cunoscut ca sa o testezi; asta ca sa fii sigur; gasesti si mai ieftin eu am vazut in jur de 500ron
  • nmu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Nu am de la cine sa iau, pot sa o testez cumva?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Uite ce a facut colegul @tirnaveni de la tine din Sibiu. Poti incerca macar sa te convingi ca e de acolo. E un citat din colegul amintit

''cu pornirea la cald este de vina supapa mecanica din calul rampei sau injectoarele ,
Eu am montat in capul supapei o moneda de 5bani decalita si merge fara probleme de ceva vreme ,am parcurs peste 10 mii km jumatate pe autostrada si nu am avut nici o problema .
operatia o fac toti numai nu zic . ''

P.S. e o supapa mecanica nu o poti testa.
  • nmu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Interesanta metoda folosita, care este rolul monedei, ca sa inteleg mai bine?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cu moneda aia nu se mai descarca presiunea din rampa decat prin pompa de inalte.
Eu nu iti spun sa mergi cu ea asa ci sa faci o proba (nu se intampla nimic) si pe urma daca e in regula cumperi supapa.
  • nmu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Da, doar de proba ca sa stiu de unde vine problema. Multumesc mult!
  • eddy123

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
nu e supapa de vina repara injectoarele si nu o sa ai treaba cu masina
  • nmu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Ai patit tu ceva de genul?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sfatul meu si inchei cu asta ....incepi cu ce e mai ieftin si usor de demontat, inlocuit, si pe urma treci la lucruri complicate si scumpe. Asteptam rezolvarea indiferent care ar fi ea. Defectul cu supapa l-au avut multi si e cunoscut pentru motoarele 1.7.
  • eddy123

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
da am patit si de vina au fost 2 injectoare au fost reparate si acum porneste la sfert
  • nmu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
De curiozitate unde le-ai dus la reconditionat?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR