- nmu
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Sibiu
nmu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
Salutare.
Una bucata Opel Astra G 1.7 CDTI 80cp, porneste greu cand motorul este cald, in rest porneste bine.
Am fost la un service, s-a uitat la filtrul de motorina si la carcasa lui, la garnituri, mi-a schimbat furtunele de la retur.
Apoi a pus testerul pe ea, nu aparea nici o eroare, dar din parametrii de presiune la pornire a aratat ca nu este destul presiune cand dau sa pornesc motorul, dupa ce porneste chinuit presiunea revine la valoarea nominala. Am facut si testul de retur la injectoare, 2 injectoare dau pe retur multa motorina. Mecanicul spune ca de aici sa fie pornirea grea la cald. De tras trage bine dar ce am observat e ca noaptea (mai ales cand am o masina in spate) si ii dau talpa, scoate fum, doar nopatea vad asta, ziua este vizibil foare putin.
De la cele doua injectoare poate sa vina problema porinirii grele? Thx!
Una bucata Opel Astra G 1.7 CDTI 80cp, porneste greu cand motorul este cald, in rest porneste bine.
Am fost la un service, s-a uitat la filtrul de motorina si la carcasa lui, la garnituri, mi-a schimbat furtunele de la retur.
Apoi a pus testerul pe ea, nu aparea nici o eroare, dar din parametrii de presiune la pornire a aratat ca nu este destul presiune cand dau sa pornesc motorul, dupa ce porneste chinuit presiunea revine la valoarea nominala. Am facut si testul de retur la injectoare, 2 injectoare dau pe retur multa motorina. Mecanicul spune ca de aici sa fie pornirea grea la cald. De tras trage bine dar ce am observat e ca noaptea (mai ales cand am o masina in spate) si ii dau talpa, scoate fum, doar nopatea vad asta, ziua este vizibil foare putin.
De la cele doua injectoare poate sa vina problema porinirii grele? Thx!
- ciotic
- **
- 245 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
- nmu
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Sibiu
nmu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
Am uitat sa precizez, mecanicul a sugrumat furtunul principal de retur sau de la un injector (cel care da cel mai mult pe retur) si m-a pus sa pornesc masina. A pornit normal, dar a sarit furtunul de retul din conducta. Atunci mecanicul mi-a explicat ca daca ar fi fost totul inregula cu injectoarele respective, nu ar fi trebuit sa sara furtunul din conducta.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- nmu
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Sibiu
nmu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
Diferenta destul de mare. la 2 injectoare motorina era aproape insesizabila, iar la injectorul 2 era cam jumate din furtun si la injectorul 4 era trecut de jumatate.
Am uitat sa va spun ca dupa ce am facut schimbul de ulei si filtre a inceput sa porneasca greu. De asta ne-am uitat la filtrul de motorina si etansarea lui. Dar din testul de retur arata ca un injector da multa motorina afara si celalalt ceva mai putina.
De ce ar veni problema de pe supapa de la rampa injectoarelor, fiindca este o piesa mecanica. Daca era de la ea, trebuia sa porneasca greu tot timpul. La rece porneste bine, la cald porneste rau.
Poate nu am inteles eu ce e cu supapa aia, e doar o parere.
Am uitat sa va spun ca dupa ce am facut schimbul de ulei si filtre a inceput sa porneasca greu. De asta ne-am uitat la filtrul de motorina si etansarea lui. Dar din testul de retur arata ca un injector da multa motorina afara si celalalt ceva mai putina.
De ce ar veni problema de pe supapa de la rampa injectoarelor, fiindca este o piesa mecanica. Daca era de la ea, trebuia sa porneasca greu tot timpul. La rece porneste bine, la cald porneste rau.
Poate nu am inteles eu ce e cu supapa aia, e doar o parere.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Atunci nu-ti mai ramane decat sa trimiti injectoarele la curatat-rectificat. Au fost colegi in situatia ta, au curatat injectoarele si culmea, nu s-a schimbat nimic. Tot supapa mecanica de pe rampa. Daca ai avea posibilitatea sa iei o supapa de la un coleg sa o pui la tine pe masina si sa vezi ce si cum. Macar nu dai bani aiurea.
Cauta pe forum .1.7 cdti pornire grea la cald si te lamuresti ..sunt destui care au avut problema ta
Cauta pe forum .1.7 cdti pornire grea la cald si te lamuresti ..sunt destui care au avut problema ta
- ciotic
- **
- 245 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
"La rece porneste bine, la cald porneste rau. " aceeasi problema o aveam si eu; pornea perfect cand motorul era rece, iar cand era cald invartea de ma plictiseam; toti spuneau ca e de la injectoare, dar nu aveau nici o treaba; am schimbat supapa si nu am mai avut nici o problema; testul pentru injectoare se face in borcanase; daca era diferenta doar pe furtun, din punctul meu de vedere este nesemnificativ
- nmu
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Sibiu
nmu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- ciotic
- **
- 245 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
- nmu
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Sibiu
nmu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Uite ce a facut colegul @tirnaveni de la tine din Sibiu. Poti incerca macar sa te convingi ca e de acolo. E un citat din colegul amintit
''cu pornirea la cald este de vina supapa mecanica din calul rampei sau injectoarele ,
Eu am montat in capul supapei o moneda de 5bani decalita si merge fara probleme de ceva vreme ,am parcurs peste 10 mii km jumatate pe autostrada si nu am avut nici o problema .
operatia o fac toti numai nu zic . ''
P.S. e o supapa mecanica nu o poti testa.
''cu pornirea la cald este de vina supapa mecanica din calul rampei sau injectoarele ,
Eu am montat in capul supapei o moneda de 5bani decalita si merge fara probleme de ceva vreme ,am parcurs peste 10 mii km jumatate pe autostrada si nu am avut nici o problema .
operatia o fac toti numai nu zic . ''
P.S. e o supapa mecanica nu o poti testa.
- nmu
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Sibiu
nmu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- nmu
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Sibiu
nmu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
eddy123
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2014
- Mesaj Privat
- nmu
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Sibiu
nmu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
eddy123
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2014
- Mesaj Privat
- nmu
- OP
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2011
- Sibiu
nmu
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2011
- Mesaj Privat