TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
Salut! Am un Opel Vectra C 2004 1.8 16V Elegance cu dublu climatronic, am cautat peste tot dar nimeni nu a mai avut problema mea sau poate a mai avut cineva dar nu este scris pe forum. Deci am o problema mare dupa mine si sper din tot sufletul sa nu ma coste o avere, dublu climatronicul dupa masina mea a luat-o razna este baut cred, pun cheia in contacta, pornesc motorul si clima porneste totul ok functioneaza la orice treapta o setez 1->7 pe HI sau LO, dupa aproximativ 10-15 minute depinde cat de beata este se opreste din senin, am stat cu motorul pornit ore in sir sa vad cum reactioneaza si se prezinta in urmatorul mod: dupa toate cele bune si frumoase din momentul in care sa oprit singura nu conteaza lvl la care o setez ea porneste cand vrea la ce viteza vrea, toata treaba asta nu m-ar fi speriat atat de tare daca nu se intampla si urmatorul lucru dupa ce opresc motorul si scot cheia din contact si nu apas pe nici un buton pur si simplu stau pe scaun porneste iar clima la ce viteza vrea ea si se opreste si iar porneste am stat o ora in masina dupa ce am oprit motorul si tot facea nu stiu daca face mereu sau doar dupa ce opresc motorul un anume interval de timp. Dupa cum am spus si mai sus nu fac absolut nimic nu apas pe nici un buton cand vrea porneste cand vrea se opreste. Am aceasta masina de scurt timp si tare mi-e frica sa nu aiba probleme mari.
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
- prooff
- **
- 242 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2005 Z16XE
- Bucuresti
prooff
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
eu recomand o solutie mai sigura de demontare a panoului de clima, fara nici un fel de risc (de a zgaria panoul sau de a ramane cu butonul in mana si panoul la locul lui):
scoti suportul de acte (sau ce e ala) de sub panoul de clima (se scoate foarte usor, dai bricheta jos, pui degetele mari de la fiecare mana in coltul stang respectiv drept al suportului si tragi spre tine, iese in 2 secunde).
apoi din partea de jos a panoului de clima tragi spre cotiera.
iese imediat...
scoti suportul de acte (sau ce e ala) de sub panoul de clima (se scoate foarte usor, dai bricheta jos, pui degetele mari de la fiecare mana in coltul stang respectiv drept al suportului si tragi spre tine, iese in 2 secunde).
apoi din partea de jos a panoului de clima tragi spre cotiera.
iese imediat...
- prooff
- **
- 242 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2005 Z16XE
- Bucuresti
prooff
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
daca problema persista chiar si cand esti in modul manual(nu folosesti butonul de auto) atunci eu zic ca e problema cu unitatea de clima, vreo componenta functioneaza aiurea.
nu cred ca o sa ajute prea mult curatatul pinilor. acei pini sunt in interior si ascunsi bine si nu se murdaresc/ruginesc usor. in schimb poti avea pini indoiti - o pozibila cauza.
daca ai drum prin bucuresti anunta-ma si facem o proba cu unitatea mea de clima. la fel am climatronic dublu.
nu cred ca o sa ajute prea mult curatatul pinilor. acei pini sunt in interior si ascunsi bine si nu se murdaresc/ruginesc usor. in schimb poti avea pini indoiti - o pozibila cauza.
daca ai drum prin bucuresti anunta-ma si facem o proba cu unitatea mea de clima. la fel am climatronic dublu.
TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
acum ma duc sa scot climatronicul de acolo si sa incerc sa il curat. am verificat astazi ceva legat de un filtru in partea de sus pe banda neagra este o bucata care se ridica si acolo am inteles ca sub ea ar trebui sa fie un filtru, eu nu am nimic acolo se vede in spate un ventilator sau ceva de genul care din cate am citit este de la clima. daca nu a avut acel filtru se poate sa se fi ars ceva? specific ca dupa ce am ridic aca bucata de plastic m-am uitat de apa sau zabada sau ceva si nu era nimic, nu era umezeala.
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
am scos panoul de la climatronic am curatat cu spray pe ambele locuri unde intra mufele si este fara efect. urmatoarele zile am sa cumpar un pachet de revizie filtre + ulei avand in vedere ca doar am cumparat masina si nu o pot misca de loc din fata blocului pentru ca mai dureaza pana imi scoate numere rosii din cauza cozilor care sau facut in urma eliminarii taxei de mediu si acum mai nou astept 40 de zile pana imi dau numere rosii asa ca ... In portbagaj am gasit un filtru de polen plin de praf cred ca era cel care a fost pe masina si doar la dat jos nu a pus altul... daca masina o mai fi fost rulata cum pot curata mizeria care a intrat si unde a intrat si ce ar trebui sa fac nu ii dau de cap de loc la acest climatronic si deja numai suport nici nu ma pot deplasa cu ea sa merg la un tester sau ceva mor de nervi langa ea....
TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
Am gasit problema zic eu, aceasta piese este arsa sau mai bine zis nu functioneaza bine
De ce spun asta, pentru ca m-am inspirat din: http://www.youtube.com/watc...DnJ5UM&t=151s (poate ajuta mai multe persoane) si am verificat exact cum face si acel om in video cu un beculet cand motorul este oprit ventilator merge in treapta cea mai mica ( beculetul lumineaza la cea mai mica intensitate ) cand pornesc motorul ventilatorul pleaca la viteza maxima ( becul se aprinde la intensitate maxima ) si brusc ventilatorul se opreste ( becul se stinge de tot ) cum opresc motorul si scot cheia din contact ventilatorul merge la minim ( becul se aprinde la cea mai mica intensitate ). Din asta cred eu ca este o problema cu acea piesa acum v-as ruga sa va dati cu parerea daca este normal sa intre curent in acea piesa fara contact pus fara cheie in contact, sau daca nu este bine spus curent in ea, sa functioneze fara sa apesi pe nimic fara sa faci nimic specific ca nu merge foarte mult merge ceva timp nu am stat sa vad cat dar cand am ridicat capota dupa o ora nu se mai invartea ventilatorul!
De ce spun asta, pentru ca m-am inspirat din: http://www.youtube.com/watc...DnJ5UM&t=151s (poate ajuta mai multe persoane) si am verificat exact cum face si acel om in video cu un beculet cand motorul este oprit ventilator merge in treapta cea mai mica ( beculetul lumineaza la cea mai mica intensitate ) cand pornesc motorul ventilatorul pleaca la viteza maxima ( becul se aprinde la intensitate maxima ) si brusc ventilatorul se opreste ( becul se stinge de tot ) cum opresc motorul si scot cheia din contact ventilatorul merge la minim ( becul se aprinde la cea mai mica intensitate ). Din asta cred eu ca este o problema cu acea piesa acum v-as ruga sa va dati cu parerea daca este normal sa intre curent in acea piesa fara contact pus fara cheie in contact, sau daca nu este bine spus curent in ea, sa functioneze fara sa apesi pe nimic fara sa faci nimic specific ca nu merge foarte mult merge ceva timp nu am stat sa vad cat dar cand am ridicat capota dupa o ora nu se mai invartea ventilatorul!
TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
- Valentin_77
- *
- 15 mesaje
- din 17 Apr 2017
- Astra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
Valentin_77
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2017
- Mesaj Privat
- Valentin_77
- *
- 15 mesaje
- din 17 Apr 2017
- Astra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
Valentin_77
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2017
- Mesaj Privat
- Valentin_77
- *
- 15 mesaje
- din 17 Apr 2017
- Astra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
Valentin_77
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2017
- Mesaj Privat
TCat
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2017
- Mesaj Privat
multumesc! eu cred ca da, nu sunt sigur de raspuns dar in principiu asa cred. Am citit in urma cu cateva luni ca daca ai climatronic-ul deschis si acelerezi in momentul ala clima se opreste pentru a putea sa traga motorul mai bine sau mai mult curent sau nu stiu nu prea am inteles. poate vede cineva si ma face sa inteleg. ( nu stiu daca este adevarat sau daca este adevarat, pentru ce varianta de motor )
- GCatalin280
- *
- 18 mesaje
- din 11 Sep 2017
- Vectra 2008
- Braila
GCatalin280
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salutare,va deranjez si eu cu o problema la o Vectra C 1.9 din 2008,setez clima la 22 grade si baga cam 10 minute cald apoi baga rece,in masina fiind tot frig tinand cont ca afara sunt 8 grade,ce sa fie?daca o dau la 23 grade incepe sa bage iar cald dupa care aer rece,de ce nu baga cald pana se fac 22 grade in masina?ms