AlexBT
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Bunã ziua, ma poate ajuta și pe mine cineva cu niște sfaturi, mașina pornește fb, nu da fum, filtru particule ok, se aude foarte bine, totul e OK, doar ca dupã 5-10 minute se oprește motorul, apare mașinuța cu cheia și se oprește, dacã dau cheia înapoi și dau sa pornesc o ia foarte bine de parca nimic nu sar fi întâmplat și iar pot merge 5 minute, am schimbat azi filtrul de motorina ca poate e înfundat, dar tot asa face, am pus calculatorul și îmi da 3 erori , mereu și mereu același 3 erori și anume : P2147. =injector grup A supply voltage circuit low
P2150 =injector grup B supply voltage circuit low
P0268 = injector 3 circuit hight. Și mașina se oprește!
Aștept pãreri, dar mai de folos ar fi poate a mai pãțit cinva asa CV, sa nu schimb toatã alimentarea și la urma sa fie CV dintr-un releu de 15 lei, mulțumesc!!
MODEL: Zafira B 1.9
MOTOR: 120 hp
P2150 =injector grup B supply voltage circuit low
P0268 = injector 3 circuit hight. Și mașina se oprește!
Aștept pãreri, dar mai de folos ar fi poate a mai pãțit cinva asa CV, sa nu schimb toatã alimentarea și la urma sa fie CV dintr-un releu de 15 lei, mulțumesc!!
MODEL: Zafira B 1.9
MOTOR: 120 hp
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
AlexBT
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Ce pot verifica? E o problema electrica? Sau sa dus o piesa, ex:pompa de motorina, rampa, etc... Practic mașina rãmâne fãrã combustibil dar... mașina se oprește finuț fãrã sa zmunceasca sau sa trepideze motorul și dacã pun din nou contactul chiar și în mers când am observat ca sã oprit, pornește la sfert fãrã nici o problema! Și trage ffbine fãrã fum! Și iar se opreștedupa 5-10 min..~
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
AlexBT
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
AlexBT
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Ziua 2 : cei de la servis au luat mașina la câteva ture și au zis ca nu e ECU stricat, au fãcut un test de retur și au ieșit binișor 2 fb 1 - fb și nr 4 bun, per total eOK, mașina se oprește din cauza imobilizatorului, un senzor, ceva da comanda sa se opreascã mașina, mai întâi se aprindã imobilizatorului și apoi mașina se oprește, am 3 poze cum se oprește mașina. Au zis sa încerc cu alta cheie sa vedem dacã se mai oprește, am sa postez mai târziu dacã face la fel cu cealaltã cheie.!
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Total de acord cu colegul @iulian1971, acei oameni nu cunosc cum functioneaza acest sistem.
Ca sa le demonstrezi, scoate capacul de la cheie, porneste masina si apoi scoate modulul din cheie. O sa vezi ca masina ramane pornita si daca duci modulul in casa.
Acel martor are mai multe functii, printre aceste functii fiind si aceea de a semnala o defectiune in sistemul de injectie/aprindere, deci este firesc sa se aprinda cand se manifesta un defect detectat de ECU.
Eu as incepe cu o diagnoza facuta cu o interfata dedicata.
Apoi cu o inspectie vizuala, foarte minutioasa asupra sinstalatiei catre injectoare (sa nu prezinte defecte de izolatie sau intreruperi), nu este suficienta continuitatea firelor in stationare).
Apoi trebuie sa se verifice tot traseul de alimentare (+12V) catre ECU, siguranta, releu, mufe, fire.
La fel si traseul de masa (GND)
Desigur, problema poate fi si la un injector sau chiar in ECU.
Ca sa le demonstrezi, scoate capacul de la cheie, porneste masina si apoi scoate modulul din cheie. O sa vezi ca masina ramane pornita si daca duci modulul in casa.
Acel martor are mai multe functii, printre aceste functii fiind si aceea de a semnala o defectiune in sistemul de injectie/aprindere, deci este firesc sa se aprinda cand se manifesta un defect detectat de ECU.
Eu as incepe cu o diagnoza facuta cu o interfata dedicata.
Apoi cu o inspectie vizuala, foarte minutioasa asupra sinstalatiei catre injectoare (sa nu prezinte defecte de izolatie sau intreruperi), nu este suficienta continuitatea firelor in stationare).
Apoi trebuie sa se verifice tot traseul de alimentare (+12V) catre ECU, siguranta, releu, mufe, fire.
La fel si traseul de masa (GND)
Desigur, problema poate fi si la un injector sau chiar in ECU.
AlexBT
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Problema pare sa se fi rezolvat!, am schimbat filtru motorina, dar nu era aceasta cauza, sa mai oprit dupã, a 2a zi am fãcut un test de retur la injectoare, au zis ca e OK, au curãțat mufele de la injectoare cu sprei pentru contacte și au mai mai apropiat pinii din mufã pentru o mai buna priza și au zis sa folosesc cealaltã cheie! Zis și fãcut, am luat cealaltã cheie am pornit motorul și am stat circa 20 min, Nu sa oprit, am mers ieri și azi cu mașina aproximativ 30km, Nu sa oprit, menționez, toate acestea cu a 2a cheie, am sa ma duc mâine sa fac o diagnoza la chei sa vedem dacã prima e demagnetizata sau stricata, nu știu cum se numește termenul! Poate totul a fost de la mufele (+-) ale injectoarelor, pini depãrtați calamina și alte cele, Mașina momentan merge și nu mai bag cheia #1o perioada sa fiu 100% convins ca problema e remediata, dupã ce fac 100-200km am sa încerc cheia sa vad dacã se mai oprește, mulțumesc pentru sfaturi, am sa mai postez peste o zi, doua, dacã au mai apãrut probleme, am sa postez și rezultatul testului de chei, care îl fac mâine cel mai probabil sa vad ce îmi zic și domnii de la chei! O zi buna va doresc!
AlexBT
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am fost azi și la chei și am primit urmãtorul rãspuns: cheia nr 1 are cipul lipit pe placa de la telecomanda și mai depãrtat de vârful cheii, iar cheia nr 2 are cipul separat de telecomanda, mai aproape de vârful cheii, cheia nr 1 avea un pin al cipuli foarte slab și ia mai încãrcat cu fludor pe amândoi, dar nu ar fi trebuit sa fie o problema, deoarece el era presat acolo de capacul cheii. Iam explicat prin ce am trecut ca se Oprea în mers și a zis ca nu din cauza cheii în nici un caz, din ce știe el! A zis ca mașina poate primi impulsuri false de la CITITORUL DE CHEIE, atunci când acesta are un scurt sau contacte imperfecte în el și atunci când cititorul trimite aceste impulsuri eronate, ecu imobilizeaza mașina! Încã e OK merge bine, probabil sâmbãta voi testa cheia nr1, am sa postez dacã se mai întâmplã ceva!
AlexBT
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Stau singur si ma prapadesc de ras (desi am alte treburi care, in mod normal nu prea lasa motive de ras).
Cata bafta sa ai si tu, sa dai peste tot de oameni care nu prea stiu cu ce se mananca meseria pe care o practica?
Sa o luam de la final spre inceput:
1. Ambele chei au bobina prin intermediul careia se face comunicarea, cam in aceeasi pozitie. Nu conteaza unde este postat "cipul", cum ii spun ei;
2. Imobilizatorul, are o treaba de facut doar la pornire, dupa ce a validat ca totul este in regula, permite pornirea motorului si apoi, ti-am spus, poti sa si iei cheia de acolo, nu se va opri motorul (astfel ca si nenea de la chei bate campii cu impulsurile false de la cititorul de chei si mecanicul cu vina pe care a aruncat-o spre imobilizator si te-a pus pe drumuri);
3. Orice eroare pe partea de imobilizator, la masina ta, este stocata si ar fi aparut la diagnoza, asa cum au aparut erorile pe partea de comanda injectoare;
4. Cand ai o problema pe imobilizator, martorul acela (masinuta cu cheie), nu sta aprins continuu ci se aprinde intermitent. El se aprinde continuu pentru ca ECU a detectat acele erori pe injectoare si apoi, fireste ca se si intrerupe alimentarea cu motorina.
Sincer, eu am ras cu pofta, desi stiu ca tie numai de ras nu iti arde!
Cata bafta sa ai si tu, sa dai peste tot de oameni care nu prea stiu cu ce se mananca meseria pe care o practica?
Sa o luam de la final spre inceput:
1. Ambele chei au bobina prin intermediul careia se face comunicarea, cam in aceeasi pozitie. Nu conteaza unde este postat "cipul", cum ii spun ei;
2. Imobilizatorul, are o treaba de facut doar la pornire, dupa ce a validat ca totul este in regula, permite pornirea motorului si apoi, ti-am spus, poti sa si iei cheia de acolo, nu se va opri motorul (astfel ca si nenea de la chei bate campii cu impulsurile false de la cititorul de chei si mecanicul cu vina pe care a aruncat-o spre imobilizator si te-a pus pe drumuri);
3. Orice eroare pe partea de imobilizator, la masina ta, este stocata si ar fi aparut la diagnoza, asa cum au aparut erorile pe partea de comanda injectoare;
4. Cand ai o problema pe imobilizator, martorul acela (masinuta cu cheie), nu sta aprins continuu ci se aprinde intermitent. El se aprinde continuu pentru ca ECU a detectat acele erori pe injectoare si apoi, fireste ca se si intrerupe alimentarea cu motorina.
Sincer, eu am ras cu pofta, desi stiu ca tie numai de ras nu iti arde!
AlexBT
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
sebage a scris:Stau singur si ma prapadesc de ras (desi am alte treburi care, in mod normal nu prea lasa motive de ras).
Cata bafta sa ai si tu, sa dai peste tot de oameni care nu prea stiu cu ce se mananca meseria pe care o practica?
Sa o luam de la final spre inceput:
1. Ambele chei au bobina prin intermediul careia se face comunicarea, cam in aceeasi pozitie. Nu conteaza unde este postat "cipul", cum ii spun ei;
2. Imobilizatorul, are o treaba de facut doar la pornire, dupa ce a validat ca totul este in regula, permite pornirea motorului si apoi, ti-am spus, poti sa si iei cheia de acolo, nu se va opri motorul (astfel ca si nenea de la chei bate campii cu impulsurile false de la cititorul de chei si mecanicul cu vina pe care a aruncat-o spre imobilizator si te-a pus pe drumuri);
3. Orice eroare pe partea de imobilizator, la masina ta, este stocata si ar fi aparut la diagnoza, asa cum au aparut erorile pe partea de comanda injectoare;
4. Cand ai o problema pe imobilizator, martorul acela (masinuta cu cheie), nu sta aprins continuu ci se aprinde intermitent. El se aprinde continuu pentru ca ECU a detectat acele erori pe injectoare si apoi, fireste ca se si intrerupe alimentarea cu motorina.
Sincer, eu am ras cu pofta, desi stiu ca tie numai de ras nu iti arde!
Cata bafta sa ai si tu, sa dai peste tot de oameni care nu prea stiu cu ce se mananca meseria pe care o practica?
Sa o luam de la final spre inceput:
1. Ambele chei au bobina prin intermediul careia se face comunicarea, cam in aceeasi pozitie. Nu conteaza unde este postat "cipul", cum ii spun ei;
2. Imobilizatorul, are o treaba de facut doar la pornire, dupa ce a validat ca totul este in regula, permite pornirea motorului si apoi, ti-am spus, poti sa si iei cheia de acolo, nu se va opri motorul (astfel ca si nenea de la chei bate campii cu impulsurile false de la cititorul de chei si mecanicul cu vina pe care a aruncat-o spre imobilizator si te-a pus pe drumuri);
3. Orice eroare pe partea de imobilizator, la masina ta, este stocata si ar fi aparut la diagnoza, asa cum au aparut erorile pe partea de comanda injectoare;
4. Cand ai o problema pe imobilizator, martorul acela (masinuta cu cheie), nu sta aprins continuu ci se aprinde intermitent. El se aprinde continuu pentru ca ECU a detectat acele erori pe injectoare si apoi, fireste ca se si intrerupe alimentarea cu motorina.
Sincer, eu am ras cu pofta, desi stiu ca tie numai de ras nu iti arde!
Pe cuvantul meu ca eram pe cale sa cer detalii despre aceasta ,,a doua cheie,, despre care autorul topicului spune ca are cipul separat de telecomanda (mai pe scurt, ca la Astra G). Insa mi-am amintit ca cineva... la un moment dat... mi-a spus ca cipul e in electronica, deci adio chei de pornire ieftine la Opel Astra H. La Reprezentanta Opel Sibiu mi-au cerut 700lei pe o a doua cheie, era sa cad din picioare cand am aflat pretul. Inca stau pe o singura cheie, deocamdata mai jos de 300lei nu am gasit pe nimeni sa-mi faca o cheie noua de Astra H pe la noi.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Off topic:
Cu un banal OpCom, cu codul PIN al masinii si cu o cheie briceag completa luata de pe china (cam 45 de lei, dar uiti ce ai comandat pana vine ), mi-am facut cheia nr. 3 de rezerva, apoi am mers cu ea la un atelier de chei, mi-a frezat amprenta (20 de lei) si gata.
Din cheie de rezerva nr.3, a devenit cheia principala, din dorinta de a vedea cum se comporta in timp.
Pana acum, se comporta exemplar, cu toate functiile identic cu cele ale cheii originale (raza de actiune, inchidere geamuri, deadlock) si deocamdata fara urme de uzura la butoane. Folosita din noiembrie 2020.
As pune si link catre cheia cumparata, dar poate se considera reclama.
Cu un banal OpCom, cu codul PIN al masinii si cu o cheie briceag completa luata de pe china (cam 45 de lei, dar uiti ce ai comandat pana vine ), mi-am facut cheia nr. 3 de rezerva, apoi am mers cu ea la un atelier de chei, mi-a frezat amprenta (20 de lei) si gata.
Din cheie de rezerva nr.3, a devenit cheia principala, din dorinta de a vedea cum se comporta in timp.
Pana acum, se comporta exemplar, cu toate functiile identic cu cele ale cheii originale (raza de actiune, inchidere geamuri, deadlock) si deocamdata fara urme de uzura la butoane. Folosita din noiembrie 2020.
As pune si link catre cheia cumparata, dar poate se considera reclama.
AlexBT
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Cred ca problema mea e rezolvata, mașina nu sa mai oprit, eu cred ca mufele de la injectoare au fost de vina și am mai cautat pe alte saituri sa nu arunc cu banii în stânga și în dreapta și în mare parte toți zic de contacte imperfecte, întrerupte și câțiva senzori defecți, mecanicii sau meseriașii ãștia poate știu meserie, dar când vine vb sa îți explice par ca vb în alta limba și mau dus în alte direcții de nu mai înțeleg nimic din ce a avut mașina! Pana acum am cheltuit 120 lei filtru motorina + manopera
30 lei pus calculatorul prima data, a doua a fost gratis și la testul de retur nu au cerut nimic, dar am dat eu 20 lei + la cheia nr 2 nu mai mergea telecomanda am dat 10 pt schimbat bateria și la cheia 1 a desfãcut-o sa uitat înãuntru a încãrcat punctele de la cip și cam atât, a zis sa dau de o cafea și am mai dat 10 lei Aproximativ 200 lei ma ajuns distracția asta de 3 zile, care poate reușeam sa o fac sieu acasã, dacã aveam putina rãbdare!
30 lei pus calculatorul prima data, a doua a fost gratis și la testul de retur nu au cerut nimic, dar am dat eu 20 lei + la cheia nr 2 nu mai mergea telecomanda am dat 10 pt schimbat bateria și la cheia 1 a desfãcut-o sa uitat înãuntru a încãrcat punctele de la cip și cam atât, a zis sa dau de o cafea și am mai dat 10 lei Aproximativ 200 lei ma ajuns distracția asta de 3 zile, care poate reușeam sa o fac sieu acasã, dacã aveam putina rãbdare!
AlexBT
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
sebage a scris:Off topic:
Cu un banal OpCom, cu codul PIN al masinii si cu o cheie briceag completa luata de pe china (cam 45 de lei, dar uiti ce ai comandat pana vine ), mi-am facut cheia nr. 3 de rezerva, apoi am mers cu ea la un atelier de chei, mi-a frezat amprenta (20 de lei) si gata.
Din cheie de rezerva nr.3, a devenit cheia principala, din dorinta de a vedea cum se comporta in timp.
Pana acum, se comporta exemplar, cu toate functiile identic cu cele ale cheii originale (raza de actiune, inchidere geamuri, deadlock) si deocamdata fara urme de uzura la butoane. Folosita din noiembrie 2020.
As pune si link catre cheia cumparata, dar poate se considera reclama.
Cu un banal OpCom, cu codul PIN al masinii si cu o cheie briceag completa luata de pe china (cam 45 de lei, dar uiti ce ai comandat pana vine ), mi-am facut cheia nr. 3 de rezerva, apoi am mers cu ea la un atelier de chei, mi-a frezat amprenta (20 de lei) si gata.
Din cheie de rezerva nr.3, a devenit cheia principala, din dorinta de a vedea cum se comporta in timp.
Pana acum, se comporta exemplar, cu toate functiile identic cu cele ale cheii originale (raza de actiune, inchidere geamuri, deadlock) si deocamdata fara urme de uzura la butoane. Folosita din noiembrie 2020.
As pune si link catre cheia cumparata, dar poate se considera reclama.
Nu m-aș da înapoi sã-mi fac și eu a treia cheie (restul procedurilor mi-ar fi la îndemânã la un prieten) dacã mi-ai indica sursa cheii(demult vreau sã fac asta, dar nu sunt sigur ce cumpãr de la bãeții cu ochii oblici), evident ptr Vectra C din semnãturã (telecomandã cu 2 butoane și cheie briceag). Sãr'na!
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Sper sa nu fie considerata reclama, clar nu am actiuni acolo si clar toate platfeomrle de acel gen, sunt pline de astfel de chei.
Vad ca acum sunt mai ieftine, insa nu stiu daca trebuie ceva platit la posta (TVA), cand ajunge coletul.
Vectra C, 2007, 2 butoane, pare varianta a 3-a de la stanga la dreapta.
https://www.aliexpress.com/i....0.27424c4dWJpq1u
Cum am mai scris, pana ajunge produsul, uiti ce ai comandat
Vad ca acum sunt mai ieftine, insa nu stiu daca trebuie ceva platit la posta (TVA), cand ajunge coletul.
Vectra C, 2007, 2 butoane, pare varianta a 3-a de la stanga la dreapta.
https://www.aliexpress.com/i....0.27424c4dWJpq1u
Cum am mai scris, pana ajunge produsul, uiti ce ai comandat