dunhill
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Astra H 1.9 CDTI - Z19DTJ 2005 - 180.000 km
Marea mea problema ...ca inainte nu era , este ca pierde motorina pe undeva pe la injectoare, si pierde mult. Am incercat sa imi dau seama pe unde, dar nu se observa nimic. Am curatat locul cu mai multe carpe si am turat masina pe loc in speranta ca o sa vad pe unde se intampla asta....nu se vede nimic, am bagat niste carpe uscate pe langa injectoare presupunand ca pe undeva pe acolo pierde, si iar am ambalat masina pe loc.....dar degeaba. Totul e uscat.
In schimb.....daca merg cu ea linistit....pierde foarte putin, daca o alerg pierde foarte mult. Am inlocuit cele 4 conductele crezand ca poate capetele lor(dupa cate am vazut eu sunt conice) sau dus in timp, dar degeaba....nici o schimbare. Am verificat daca acele furtune care fac legatura intre injectoare sunt umede de la motorina si poate ca pe acolo pierde.....deloc. Am verificat si injectoarele @maiandrei, functioneaza in parametri lor. Chiar nu mai am nici o idee de unde ar putea pierde. Mai demult am vorbit cu cineva si mi-a zis ca s-ar putea sa fie una dintre garniturile de la furtunele care fac legatura intre injectoare.....dar ele sunt uscate cum am zis mai devreme. Ma gandeam ca poate injectoarele nu sunt stranse ori au un joc in lacasul lor.......dar nu se misca nici unul si daca nu erau stranse motorul imi mergea in rateuri.
Ca idee cat pierde.....daca curat toata motorina de pe langa injectoare si merg 5 km cu ea in ritm normal, se aduna foarte putin. In schimb daca o alerg si asta inseamna schimbat treptele dupa 4000 rpm, face balta . Plus ca in masina ajunge miros de motorina si cand o opresc seara observ in lumina farurilor cum se evapora motorina de acolo....ies vaporii printre capota si far.
Atasez o poza care nu-i a mea, dar acelasi tip de motor.....am gasit-o pe net, unde am marcat cu galben locul cu pricina si portocaliu furtunele de care v-am zis. Oricum le stiati. Ignorati zonele marcate cu rosu.
Need help......
Astra H 1.9 CDTI - Z19DTJ 2005 - 180.000 km
Marea mea problema ...ca inainte nu era , este ca pierde motorina pe undeva pe la injectoare, si pierde mult. Am incercat sa imi dau seama pe unde, dar nu se observa nimic. Am curatat locul cu mai multe carpe si am turat masina pe loc in speranta ca o sa vad pe unde se intampla asta....nu se vede nimic, am bagat niste carpe uscate pe langa injectoare presupunand ca pe undeva pe acolo pierde, si iar am ambalat masina pe loc.....dar degeaba. Totul e uscat.
In schimb.....daca merg cu ea linistit....pierde foarte putin, daca o alerg pierde foarte mult. Am inlocuit cele 4 conductele crezand ca poate capetele lor(dupa cate am vazut eu sunt conice) sau dus in timp, dar degeaba....nici o schimbare. Am verificat daca acele furtune care fac legatura intre injectoare sunt umede de la motorina si poate ca pe acolo pierde.....deloc. Am verificat si injectoarele @maiandrei, functioneaza in parametri lor. Chiar nu mai am nici o idee de unde ar putea pierde. Mai demult am vorbit cu cineva si mi-a zis ca s-ar putea sa fie una dintre garniturile de la furtunele care fac legatura intre injectoare.....dar ele sunt uscate cum am zis mai devreme. Ma gandeam ca poate injectoarele nu sunt stranse ori au un joc in lacasul lor.......dar nu se misca nici unul si daca nu erau stranse motorul imi mergea in rateuri.
Ca idee cat pierde.....daca curat toata motorina de pe langa injectoare si merg 5 km cu ea in ritm normal, se aduna foarte putin. In schimb daca o alerg si asta inseamna schimbat treptele dupa 4000 rpm, face balta . Plus ca in masina ajunge miros de motorina si cand o opresc seara observ in lumina farurilor cum se evapora motorina de acolo....ies vaporii printre capota si far.
Atasez o poza care nu-i a mea, dar acelasi tip de motor.....am gasit-o pe net, unde am marcat cu galben locul cu pricina si portocaliu furtunele de care v-am zis. Oricum le stiati. Ignorati zonele marcate cu rosu.
Need help......
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
iti pierde pe la saibele de la injectoare,care nu mai etanseaza corect.
pt. remediere,trebuie scoase injectoarele si decalite saibele de pe ele, prin mentinerea lor (a saibelor) la flacara unuei lampi cu gaz sau la aragaz pana cand se inrosesc si apoi torni apa pe ele sa se raceasca si decaleasca, sau se inlocuiesc cu altele noi.
E posibil ca saibele sa ramana in chiulasa si atunci le scoti cu un electrod sau o sarma mai tare indoita putin la capat.
E bine sa te duci la cineva care a mai facut asta.
pt. remediere,trebuie scoase injectoarele si decalite saibele de pe ele, prin mentinerea lor (a saibelor) la flacara unuei lampi cu gaz sau la aragaz pana cand se inrosesc si apoi torni apa pe ele sa se raceasca si decaleasca, sau se inlocuiesc cu altele noi.
E posibil ca saibele sa ramana in chiulasa si atunci le scoti cu un electrod sau o sarma mai tare indoita putin la capat.
E bine sa te duci la cineva care a mai facut asta.
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
dunhill
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
[editat] a scris:iti pierde pe la saibele de la injectoare,care nu mai etanseaza corect.
pt. remediere,trebuie scoase injectoarele si decalite saibele de pe ele, prin mentinerea lor (a saibelor) la flacara unuei lampi cu gaz sau la aragaz pana cand se inrosesc si apoi torni apa pe ele sa se raceasca si decaleasca, sau se inlocuiesc cu altele noi.
E posibil ca saibele sa ramana in chiulasa si atunci le scoti cu un electrod sau o sarma mai tare indoita putin la capat.
E bine sa te duci la cineva care a mai facut asta.
pt. remediere,trebuie scoase injectoarele si decalite saibele de pe ele, prin mentinerea lor (a saibelor) la flacara unuei lampi cu gaz sau la aragaz pana cand se inrosesc si apoi torni apa pe ele sa se raceasca si decaleasca, sau se inlocuiesc cu altele noi.
E posibil ca saibele sa ramana in chiulasa si atunci le scoti cu un electrod sau o sarma mai tare indoita putin la capat.
E bine sa te duci la cineva care a mai facut asta.
mersi mult pt solutie. o sa incec si varianta asta si sper sa fie ultima de acest gen.
are cineva idee unde se pot face sau daca cineva a mai facut asa ceva sa imi spuna si mie pt a apela. eu nu ma pricep la asa ceva si sincer nu vreau sa o stric mai rau decat este acum.
multumesc mult si bafta
dunhill
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
- stancadanut
- *
- 33 mesaje
- din 20 Dec 2009
- Vectra 2003 1.8
- Valcea
stancadanut
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003 1.8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2009
- Mesaj Privat
dunhill
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
dunhill
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
Partea prosta este ca am sters motorina, am uscat si am pornit motorul in speranta ca o sa vad pe unde pierde......dar nu se oberva nimic. Am incercat o sa turez si am tinut-o in 4000 rpm timp de 2 minute si degeaba.....am zis ca poate o sa se vada pe unde pierde. Am fost 4 oameni care ne uitam si nu vedeam nimic. O sa incerc cu saibele iar daca nici asta nu merge.......I will shot my self.....ca de vandut nu o vand pt nimic in lume
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Asa numitele 'saibe' sunt de fapt garnituri si sunt de unica folosinta, daca se umbla la vreun injector obligatoriu se inlocuieste (si se curata perfect 'scaunul'), sunt de alama dar nu prea merge treaba cu decalitul, piulita este si ea de unica folosinta, este bronz cu miez de aluminiu si neaparat respecti cuplu strangere.
Daca nu ai umblat la injectoare posibil sa fie de la una din conducte, este imposibil dupa ce cureti bine tot sa nu vezi pe unde scapa motorina.
Daca nu ai umblat la injectoare posibil sa fie de la una din conducte, este imposibil dupa ce cureti bine tot sa nu vezi pe unde scapa motorina.
dunhill
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
Revin cu noutati.
Am fost azi @maiandrei pt a incerca sa remediem problema. L-am rugat sa-mi comande acele saibe (am tinut cont de sfatul tau dancuciureanu, mersi mult) pt a le inlocui. Au inceput testele pt a vedea pe unde pierde dupa ce s-a curatat locul respectiv. Prima oara a fost la injectorul 4, s-a desfacut, s-a verificat daca are vreo fisura, sa montat la loc cu aceleasi saiba pt a vedea daca intr-adevar de la asa ceva sa fie. Nu a mai curs...dar in schimb a inceput injectorul3 sa scape motorina ca o fantana.
In fine....s-a chinuit foarte mult mecanicul sa scoata vechiile saibe pt ca una ramasese blocata, si le-am schimbat cu cele noi. Am facut o tura cu tech2 sa vedem daca presiunile sunt bune la injectoare si erau ok. La intoarcere mai scapa un pic de tot pe la primul injector dar s-a strans un pic mai tare fata de restul. S-a respectat cuplu de strangere la celelalte 3 si doar la primul a fost cazul de un pic mai mult.
Am mers in jur de 40 minute cu masina prin oras, normal, sportiv, inferioare, schimbat in 4000 rpm in treptele 2 si 3, am vrut sa o fortez sa vad daca mai pierde pe undeva. Uscat peste tot, lipsa mirosului de motorina in masina a disparut si mi-a ajuns motorina pana acasa . Tin sa mentionez ca atunci cand am plecat de acasa catre service pe o distanta de maxim 10 km mi-a consumat aproape 5 litri.
Sper ca am scapat de aceasta problema si tin sa multumesc lui maiandrei si echipei sale pt solutionarea problemei.
Se poate inchide.....mersi mult de ajutor si de sfaturi.
Am fost azi @maiandrei pt a incerca sa remediem problema. L-am rugat sa-mi comande acele saibe (am tinut cont de sfatul tau dancuciureanu, mersi mult) pt a le inlocui. Au inceput testele pt a vedea pe unde pierde dupa ce s-a curatat locul respectiv. Prima oara a fost la injectorul 4, s-a desfacut, s-a verificat daca are vreo fisura, sa montat la loc cu aceleasi saiba pt a vedea daca intr-adevar de la asa ceva sa fie. Nu a mai curs...dar in schimb a inceput injectorul3 sa scape motorina ca o fantana.
In fine....s-a chinuit foarte mult mecanicul sa scoata vechiile saibe pt ca una ramasese blocata, si le-am schimbat cu cele noi. Am facut o tura cu tech2 sa vedem daca presiunile sunt bune la injectoare si erau ok. La intoarcere mai scapa un pic de tot pe la primul injector dar s-a strans un pic mai tare fata de restul. S-a respectat cuplu de strangere la celelalte 3 si doar la primul a fost cazul de un pic mai mult.
Am mers in jur de 40 minute cu masina prin oras, normal, sportiv, inferioare, schimbat in 4000 rpm in treptele 2 si 3, am vrut sa o fortez sa vad daca mai pierde pe undeva. Uscat peste tot, lipsa mirosului de motorina in masina a disparut si mi-a ajuns motorina pana acasa . Tin sa mentionez ca atunci cand am plecat de acasa catre service pe o distanta de maxim 10 km mi-a consumat aproape 5 litri.
Sper ca am scapat de aceasta problema si tin sa multumesc lui maiandrei si echipei sale pt solutionarea problemei.
Se poate inchide.....mersi mult de ajutor si de sfaturi.
- petreiulian
- *
- 17 mesaje
- din 06 Mai 2016
- Astra 2006 Z19DT
- Arges
petreiulian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2016
- Mesaj Privat
Salut.
Cu toate ca subiectul nu mai este de actualitate, revin cu o întrebare. Care este totuși cuplul cu care trebuiesc strânse șuruburile de la injectoare?
Menționez ca am cumpãrat de curând un astra h 1.9 dth 150 cp an 2006 si pe la injectorul nr 1 ( care se pare ca a fost înlocuit pierd motorina) As vrea sa verific daca a fost strans cum trebuie, sau daca este cazul sa schimb garnitura de cupru sa stiu cu ce cuplu trebuie strans.
Mulțumesc.
Cu toate ca subiectul nu mai este de actualitate, revin cu o întrebare. Care este totuși cuplul cu care trebuiesc strânse șuruburile de la injectoare?
Menționez ca am cumpãrat de curând un astra h 1.9 dth 150 cp an 2006 si pe la injectorul nr 1 ( care se pare ca a fost înlocuit pierd motorina) As vrea sa verific daca a fost strans cum trebuie, sau daca este cazul sa schimb garnitura de cupru sa stiu cu ce cuplu trebuie strans.
Mulțumesc.
- IIulianSerengau
- *
- 2 mesaje
- din 26 Jun 2021
IIulianSerengau
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2021
- Mesaj Privat