PPaul920
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Daca au fost probleme cu vechea curea si cea noua este bine pusa cu toate semnele bine aliniate atunci urmatoarea miscare este sa ii faci o masuratoare de compresie,te lamuresti in 10 min. daca treci mai departe cu verificarile ori supapele au avut de suferit. Ca idee scoate bujiile pe rand tinand cont de ordine si vezi cum arata daca sunt ude e clar ....
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Prima intrebare ar fi daca inainte sa demontezi vechea curea, mototul pornea?
Daca cu vechea curea (aproape rupta), motorul a pornit, clar problema ar fi data doar de montarea gresita a distributiei, deci NU mai "da la automat". In acest caz, ar fi interesant la ce semne te referi, daca nu ai documantatie, iti putem furniza noi.
Daca cu vechea curea (aproape rupta), motorul a pornit, clar problema ar fi data doar de montarea gresita a distributiei, deci NU mai "da la automat". In acest caz, ar fi interesant la ce semne te referi, daca nu ai documantatie, iti putem furniza noi.
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
PPaul920
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2019
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Bun, deci problema a aparut dupa schimbarea KIT distributie.
Ai dat jos cureaua veche pe pozitia pe care s-a oprit motorul si apoi ai incercat sa il tragi la semne ... separat separat axele cu came si arborele cotit?
Ma gandesc ca ai invartit apoi motorul la mana si nu a blocat, sper.
Dar stii ca la o rotire completa a axelor cu came (360 grede), arborele cotit face doua ture (720 grade)? Deci, este foarte posibil sa ai benzina si scanteie, cand ai supapele deschise.
Ai dat jos cureaua veche pe pozitia pe care s-a oprit motorul si apoi ai incercat sa il tragi la semne ... separat separat axele cu came si arborele cotit?
Ma gandesc ca ai invartit apoi motorul la mana si nu a blocat, sper.
Dar stii ca la o rotire completa a axelor cu came (360 grede), arborele cotit face doua ture (720 grade)? Deci, este foarte posibil sa ai benzina si scanteie, cand ai supapele deschise.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
N-ar trebui sa-ti permita rotatia motorului sa ajungi la diferenta prea mare decat....daca ai indoit deja supapele. Asa ca ramane sa se inceapa cu ceva ca sa avem un punct de plecare,masurat compresia si ne lamurim,daca este ok mergem mai departe ,dupa cum se duce discutia se pare ca acolo ar fi problema.In mod normal dieselul permite diferenta stanga dreapta fata de semn la fulia axelor cu came de 1-3 dinti maxim fara avarii,benzina la 16v 3-5 dinti ce depaseste inseamna alte lucrari.
Spor .
Spor .
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Ar fi si posibilitatea sa fi uitat scoasa mufa senzorului de pozitie pentru axele cu came. (sau fire rupte cand s-a umblat)
Cand pistoanele sunt la jumatate cursei (toate, ca asa este constructia la 4 pistoane in linie), poti sa faci ventilator din axele cu came, le invarti pana obosesti.
Noi, nefiind acolo si deci nestiind ce si cum s-a facut, ne dam cu parerea. Iar eu, astept cu drag raspunsul (din partea initiatorului) la intrebarile adresate.
Daca ar fi asa (si pentru buzunarul lui sper sa fie asa), la o diagnoza ar da ceva despre nesincronizare axe/vibrochen.
Cand pistoanele sunt la jumatate cursei (toate, ca asa este constructia la 4 pistoane in linie), poti sa faci ventilator din axele cu came, le invarti pana obosesti.
Noi, nefiind acolo si deci nestiind ce si cum s-a facut, ne dam cu parerea. Iar eu, astept cu drag raspunsul (din partea initiatorului) la intrebarile adresate.
Daca ar fi asa (si pentru buzunarul lui sper sa fie asa), la o diagnoza ar da ceva despre nesincronizare axe/vibrochen.