PPaul920
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,628 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,628
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Daca cu vechea curea (aproape rupta), motorul a pornit, clar problema ar fi data doar de montarea gresita a distributiei, deci NU mai "da la automat". In acest caz, ar fi interesant la ce semne te referi, daca nu ai documantatie, iti putem furniza noi.
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
PPaul920
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2019
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,628 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,628
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Ai dat jos cureaua veche pe pozitia pe care s-a oprit motorul si apoi ai incercat sa il tragi la semne ... separat separat axele cu came si arborele cotit?
Ma gandesc ca ai invartit apoi motorul la mana si nu a blocat, sper.
Dar stii ca la o rotire completa a axelor cu came (360 grede), arborele cotit face doua ture (720 grade)? Deci, este foarte posibil sa ai benzina si scanteie, cand ai supapele deschise.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Spor .
- sebage
- ****
- 2,628 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,628
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Cand pistoanele sunt la jumatate cursei (toate, ca asa este constructia la 4 pistoane in linie), poti sa faci ventilator din axele cu came, le invarti pana obosesti.
Noi, nefiind acolo si deci nestiind ce si cum s-a facut, ne dam cu parerea. Iar eu, astept cu drag raspunsul (din partea initiatorului) la intrebarile adresate.
Daca ar fi asa (si pentru buzunarul lui sper sa fie asa), la o diagnoza ar da ceva despre nesincronizare axe/vibrochen.