OIonut108
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2021
- Mesaj Privat
Salutare! Am o problema la mașina. Când pornesc și plec la.drum vreo 10 km nu are nimic, dupã care începe sã scoata fum gri și am observat cã atunci când e pe.liber.are ,1000 de turații. Pânã sã scoatã fum are 900.
Am mers.o.distanta mai lunga a fãcut la fel dar și a revenit adicã dupã ce a scos fum la.,1000 de turatii in relanti ulterior când mai aveam vreo ,50 km pânã acasã Sina revenit, era la.900 de ture in relanti și nu mai scotea.fum.
Ce.sa.aibe?
Nu am avut probleme cu ea de când am luat in afara faptului cã i am schimbat supapa egr, atât.
De tras trage bine bine , câteodatã mai rar mai apare cheița cu mașina ..la.martori și se taie viteza parcã..când îs trecut de 3000 de turații.
MODEL: Astra h 2009
MOTOR: 1.3 zdti
LOCATIE: Vaslui
Am mers.o.distanta mai lunga a fãcut la fel dar și a revenit adicã dupã ce a scos fum la.,1000 de turatii in relanti ulterior când mai aveam vreo ,50 km pânã acasã Sina revenit, era la.900 de ture in relanti și nu mai scotea.fum.
Ce.sa.aibe?
Nu am avut probleme cu ea de când am luat in afara faptului cã i am schimbat supapa egr, atât.
De tras trage bine bine , câteodatã mai rar mai apare cheița cu mașina ..la.martori și se taie viteza parcã..când îs trecut de 3000 de turații.
MODEL: Astra h 2009
MOTOR: 1.3 zdti
LOCATIE: Vaslui
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
OIonut108
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Cand cumperi un lucru, in general, mai citesti si manualul de folosire.
Astra H nu are martor dedicat pentru DPF (oricum nici la masinile care au martori dedicati, nu se aprind la o regenerare obisnuita). Iar cand se aprinde intermitent "spira" (acel martor pentru bujiile incandescente), atunci ti se cere imperativ, sa nu opresti motorul ci sa iti continui drumul pentru ca ai ratat prea multe regenerari si filtrul este prea incarcat si deci, este neaparata nevoie de o regenerare dusa la bun final.
Astra H nu are martor dedicat pentru DPF (oricum nici la masinile care au martori dedicati, nu se aprind la o regenerare obisnuita). Iar cand se aprinde intermitent "spira" (acel martor pentru bujiile incandescente), atunci ti se cere imperativ, sa nu opresti motorul ci sa iti continui drumul pentru ca ai ratat prea multe regenerari si filtrul este prea incarcat si deci, este neaparata nevoie de o regenerare dusa la bun final.
OIonut108
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Din ce spui tu, ai cam folosit masina exact cum nu trebuie.
Nu pot sti ce naiba s-a intamplat pe acolo, din moment ce ai folosit-o "atat de necorespunzator" (folosirea gradului de comparatie, in mod gresit, este intentionatã!)
Poti incerca sa o scoti pe un drum relativ bun, relativ drept, relativ intins, sa mergi relativ constant, poate ai noroc si salvezi din acel DPF. (da, da ... relativ )
Este foarte posibil sa fie totul in ordine dupa, dar nu putem sti sigur.
P.S. Mergi normal cu ea, nu trebuie "omorata", dar da, nu ai ce sa cauti sub 2000 RPM.
P.P.S. Eu as pune un tester, as urmari sa nu am alte probleme (ca sa nu agravez acele probleme), apoi as incerca varianta cu scosul la drum intins.
Nu pot sti ce naiba s-a intamplat pe acolo, din moment ce ai folosit-o "atat de necorespunzator" (folosirea gradului de comparatie, in mod gresit, este intentionatã!)
Poti incerca sa o scoti pe un drum relativ bun, relativ drept, relativ intins, sa mergi relativ constant, poate ai noroc si salvezi din acel DPF. (da, da ... relativ )
Este foarte posibil sa fie totul in ordine dupa, dar nu putem sti sigur.
P.S. Mergi normal cu ea, nu trebuie "omorata", dar da, nu ai ce sa cauti sub 2000 RPM.
P.P.S. Eu as pune un tester, as urmari sa nu am alte probleme (ca sa nu agravez acele probleme), apoi as incerca varianta cu scosul la drum intins.
OIonut108
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2021
- Mesaj Privat
OIonut108
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2021
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Si eu care credeam ca ma exprim destul de clar si coerent, defapt, observ ca nu s-a inteles nimic din ceea ce am scris.
Poate intervine un coleg, sa traduca, eu nu stiu cum sa explic mai concret.
O mai scriu pe scurt, doar asa, de dragul de a ramane scris:
Toate indiciile ma fac sa PRESUPUN ca acel fum, este cauzat de intrarea in regenerare DPF.
Regenerarile care nu au fost finalizate, din diferite motive, au dus la un grad mare de incarcare a DPF.
Acest grad mare de incarcare/colmatare, fiind motivul pentru care acum se tot incearca regenerarea DPF, foarte des.
Concluzie optimista: daca se va reusi o regenerare completa, DPF va redeveni "functional", regenerarile nu vor mai fi atat de dese ci la intervale normale si deci, fumul o sa apara foarte rar, la acele intervale normale de regenerare.
Regenerarea completa se incearca "pe un drum relativ bun, relativ drept, relativ intins, sa mergi relativ constant" pe care "Mergi normal cu ea, nu trebuie "omorata", dar da, nu ai ce sa cauti sub 2000 RPM".
P.S. Oare de ce ai spera "sa reaparã martoru ala de la bujii", acela semnaland o stare nefireasca si daunatoare? Sau poate nici asta nu s-a inteles.
Poate intervine un coleg, sa traduca, eu nu stiu cum sa explic mai concret.
O mai scriu pe scurt, doar asa, de dragul de a ramane scris:
Toate indiciile ma fac sa PRESUPUN ca acel fum, este cauzat de intrarea in regenerare DPF.
Regenerarile care nu au fost finalizate, din diferite motive, au dus la un grad mare de incarcare a DPF.
Acest grad mare de incarcare/colmatare, fiind motivul pentru care acum se tot incearca regenerarea DPF, foarte des.
Concluzie optimista: daca se va reusi o regenerare completa, DPF va redeveni "functional", regenerarile nu vor mai fi atat de dese ci la intervale normale si deci, fumul o sa apara foarte rar, la acele intervale normale de regenerare.
Regenerarea completa se incearca "pe un drum relativ bun, relativ drept, relativ intins, sa mergi relativ constant" pe care "Mergi normal cu ea, nu trebuie "omorata", dar da, nu ai ce sa cauti sub 2000 RPM".
P.S. Oare de ce ai spera "sa reaparã martoru ala de la bujii", acela semnaland o stare nefireasca si daunatoare? Sau poate nici asta nu s-a inteles.
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
Olonut108, asa cum a scris si colegul sebage: Faci un drum lung (pana la Iasi si Inapoi cred ca este ok) Vad ca esti din Vaslui si pana la Iasi ai cam 60 Km dus, 60 Km intors. Daca in timpul acestui drum masina nu face o regenerare completa ... inseamna ca ai o problema si mergi la mecanic sa o caute.
Drumuri bun sa ai !
Drumuri bun sa ai !
OIonut108
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2021
- Mesaj Privat
OIonut108
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2021
- Mesaj Privat