Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Adrian DM

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Salutare.
Am un Opel Astra G din 2008, motor Z14XEP. Am observat ca se tulbura antigelul, adica o pelicula f subtire de ulei in borcan. Credeam ca trebuie sa schimb garnitura de chiulasa si am lasat masina la reparat pe mana unor... de la o reprezentanta auto VW din Oradea. Au desfacut motorul si culmea ca nu avea absolut nimic garnitura de chiulasa. Am dus la verificare chiulasa si totul a fost perfect dupa testele efectuate. Nu au fost in stare cei care au desfacut motorul sa descopere problema, dar am observat ca urmatoarele piese desfacute, adica discul de ambreiaj e Zax si Placa de presiune produsa de alt fabricant. Cred ca au schimbat una din cele 2 pt ca la motorul masinii nu a mai umblat nimeni, fiind cuparata de mine in 2008 de la reprezentanta Opel. M-am certat bine cu neispravitii si acum sunt cu masina in fata portii dar cu motorul desfacut bagat in portbagaj. Ce ma sfatuiti? Sa incerc sa cumpar toate piesele necesare reasamblarii (desi deja 2 mecanici cu care am vorbit spun ca fiind toate piese amestecate nu se vor descurca) sau sa caut un motor z14xep la dexmembrari cu riscul sa fie mult mai uzat decat al meu care are 120.000 km fatra nicio alta problema?
Multumesc anticipat. Eu am nr 0773955880



MODEL: Astra G
MOTOR: Z14XEP

CODURI EROARE: fara
  • serioussam

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Imi dau cu parerea din ce am citit pe aici, acel ulei din antigel este posibil sa fie de la garnitura de la distributie, eu zic sa schimbi garnitura aia ca lantul se schimba la 180 k, mai bine refa motorul daca nu ai garantia unui motor cu km asemanator cu al tau sa iei de la dezmembrari. Cumva sunt si eu in aceeasi dilema ca si tine, eu am aproape 180 k si trebuie sa schimb distributia, am o cunostiinta ce a avut o patanie exact cu un z14xep, dar este nefolosit de vreo 3 ani, are pana in 100 k si acum ma gandesc sa fac distributia sau sa iau acel motor?
  • marius-opel

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
cel mai bine e sa-ti refaci motorul tau,,,cat despre alt motor s. h. e o loterie,, nu stii ce are sau,nu are,,,nu stii cat o sa tina@@
mergi la un service adevarat,, si o sa ai si garantie!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Inseamna ca si pe mine m-au injurat multi clienti,am pus majoritatea kit-urilor de ambreiaj cu piese de la diferiti producatori asa cum au sosit in cutie sigilata si asta la toti marii din lumea fiarelor ,este o practica des intalnita sa vina cu diferite marci chiar si toate cele trei piese.
In alta ordine de idei daca mecanicii considera ca acela este un motor greu de reparat sau remontat,nici nu insista ca oamenii si-au gresit vocatia ,parerea mea este sa te informezi temeinic cum stau lucrurile si sa dai masina pe manile cui ofera garantie la ce face.Ca dificultate eu el incadrez la motoarele usor de remontat/reparat/reconditionat si ar fi pacat sa renunti la un motor despre care stii tot pentru un SH , asta cel [putin va avea piese noi si rezultatul trebuie sa fie un motor ca nou.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Mergi la cineva care a mai facut acest tip de motor si il va face pe nevazute
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR