Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • RAN
  • OP
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am remarcat o mica scurgere de ulei, sa zicem o picatura din cand in cand, pe senzorul ala de dinaintea turbinei (sau ce o fi daca nu e senzor). Pare sa vina de pe furtunul ala care merge sub capacul de plastic.
Am atasat o poza cu sageata spre problema. Aveti idee e o fi?
Poza nu e de la motorul meu daca e sa ziceti ca lipseste un colier sau ceva, poza am gasit-o pe net, arata la fel ca la mine.


Skip ads

  • RAN
  • OP
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bun...eu cred ca furtunul ala e de la sistemul de ventilare a carterului, deci ar fi normal sa aibe vapori de ulei in el. Dar de ce curge?
Si ce este chestia aia in care intra?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sigur este de la gazele de carter dar nu ar trebui sa fie cel putin la o masina cu putini km (acum nu stiu cati are a ta). Si la a mea are ulei pe la gazele de carter dar are 240.000km pe ceas si prea 340.000km minim real... Verifica desfacand acolo acel senzor si furtunul care vine de la gazele de carter daca este ulei si cam ce cantitate... asta de obicei apare odata cu uzura la motor
  • RAN
  • OP
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Masina are un pic sub 130.000 km, nu cred ca sunt manariti, aici nu prea se poarta. Plus ca a fost masina de firma inainte s-o iau eu.
O sa desfac sa ma uit, totusi ce anume este chestia aia in care intra furtunul? Senzor? Ceva supapa?
  • RAN
  • OP
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am primit un raspuns si aici http://www.insignia-enthusi...p;showtopic=10693
Furtunul sta cam prea lejer pe mustiuc, i-am pus un colier. Ulei nu era mult, doar umed asa, eu zic ca normal.
  • stefan.marius41

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut am observat si eu aceeasi pierdere in acelasi loc este vreo problema cumva ?
  • stefan.marius41

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Piesa aceea se poate schimba ?
Cum se numeste ?
  • RAN
  • OP
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca e sa schimbi ceva atunci furtunul trebuie schimbat, materialul pare moale si prea putin elastic. Eu am rezolvat cu o brida, stransa lejer la mana, daca pui colier si strangi prea tare o sa crapi acea piesa. Piesa care nu stiu exact cum se numeste, dar pare a avea rolul de a vaporiza picaturile de ulei. Pe forumul celalalt mi s-a zis ca este "Heater, engine ventilation", are in interior o suprafata care vine cam la 45 de grade pe directia fluxului de aer/vapori de ulei, suprafata care pare acoperita de ulei ars.
O cantitate mica de ulei e normala pe traseul de admisie, sunt vaporii din carter care trebuie arsi in motor.
  • Cvasile571

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Acolo ai un oring care trebuie schimbat, nimic grav
  • Cvasile571

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Are un oring care trebuie schimbat, e simplu
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR