RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Am remarcat o mica scurgere de ulei, sa zicem o picatura din cand in cand, pe senzorul ala de dinaintea turbinei (sau ce o fi daca nu e senzor). Pare sa vina de pe furtunul ala care merge sub capacul de plastic.
Am atasat o poza cu sageata spre problema. Aveti idee e o fi?
Poza nu e de la motorul meu daca e sa ziceti ca lipseste un colier sau ceva, poza am gasit-o pe net, arata la fel ca la mine.
Am atasat o poza cu sageata spre problema. Aveti idee e o fi?
Poza nu e de la motorul meu daca e sa ziceti ca lipseste un colier sau ceva, poza am gasit-o pe net, arata la fel ca la mine.
RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
sigur este de la gazele de carter dar nu ar trebui sa fie cel putin la o masina cu putini km (acum nu stiu cati are a ta). Si la a mea are ulei pe la gazele de carter dar are 240.000km pe ceas si prea 340.000km minim real... Verifica desfacand acolo acel senzor si furtunul care vine de la gazele de carter daca este ulei si cam ce cantitate... asta de obicei apare odata cu uzura la motor
RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Am primit un raspuns si aici http://www.insignia-enthusi...p;showtopic=10693
Furtunul sta cam prea lejer pe mustiuc, i-am pus un colier. Ulei nu era mult, doar umed asa, eu zic ca normal.
Furtunul sta cam prea lejer pe mustiuc, i-am pus un colier. Ulei nu era mult, doar umed asa, eu zic ca normal.
- stefan.marius41
- **
- 55 mesaje
- din 27 Jun 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
stefan.marius41
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
- stefan.marius41
- **
- 55 mesaje
- din 27 Jun 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
stefan.marius41
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca e sa schimbi ceva atunci furtunul trebuie schimbat, materialul pare moale si prea putin elastic. Eu am rezolvat cu o brida, stransa lejer la mana, daca pui colier si strangi prea tare o sa crapi acea piesa. Piesa care nu stiu exact cum se numeste, dar pare a avea rolul de a vaporiza picaturile de ulei. Pe forumul celalalt mi s-a zis ca este "Heater, engine ventilation", are in interior o suprafata care vine cam la 45 de grade pe directia fluxului de aer/vapori de ulei, suprafata care pare acoperita de ulei ars.
O cantitate mica de ulei e normala pe traseul de admisie, sunt vaporii din carter care trebuie arsi in motor.
O cantitate mica de ulei e normala pe traseul de admisie, sunt vaporii din carter care trebuie arsi in motor.
- Cvasile571
- *
- 4 mesaje
- din 01 Sep 2020
Cvasile571
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2020
- Mesaj Privat
- Cvasile571
- *
- 4 mesaje
- din 01 Sep 2020
Cvasile571
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2020
- Mesaj Privat