Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • CrazyPilot_RO

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Va salut,

Am o problema de ceva timp la masina. Cand e motorul cald nu mai porneste la sfert cum pornea inainte, trebuie sa tin cheia ceva mai mult timp. Motorul in mers merge bine. Nu stiu de unde sa incep. Coduri de eroare nu sunt.
In acelasi timp martorul presiune ulei ramane aprins mai mult ca inainte, cam o secunda dupa ce porneste motorul.


Daca a mai avut cineva problema asta as fi recunoscator pentru ajutor.


MODEL: Astra 2003
MOTOR: z16xe
Skip ads

  • CrazyPilot_RO

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pe op-com am vazut ca temperatura indicata de senzorul temperaturii lichidului de racire (edit: nu IAT) cu motorul rece este de - 4 °C, nici noaptea nu a fost atat de frig langa Bucuresti. Posibil sa fie acest senzor?
  • marius-opel

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=77910
arunca o privire la ceea ce zic colegii aici.....
  • CrazyPilot_RO

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
da, am citit topicul. Bujiile sunt schimbate acum vreo 25000 km, prin 2016. Filtrele sunt schimbate + ulei. Clapeta de acceleratie a fost curatata.
Vad ca porneste greu si la rece, trebuie tinuta cheia mult timp pentru a porni.
Nu stiu, motoarele astea au regulator de presiune? Presiunea la benzina trebuie sa fie mare si dupa o noapte de stat? Vad ca atunci cand apas pe ventilul de la rampa de benzina abia iese ceva daca nu a fost pornit motorul, dar daca apas dupa ce a fost oprit motorul iese multa benzina. E normal?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Da, au regulator, din câte stiu eu, vacuumatic...sunt destul de fiabile, cad mai rar...
Ar trebui sã faci si o verificare vizualã a pompei de combustibil...dacã nu mã însealã memoria s-au mai gãsit furtunuri fisurate/crãpate(gen poz.11) în ansamblul pompei de combustibil. Ar fi foarte util, dacã e posibil, sã înlocuiesti, mãcar temporar, pompa de combustibil cu una care sigur e bunã...e posibil ca ea sã fie cauza...

  • IPopa286

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2021

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut-o si eu la aceeasi motorizare. Dupa un timp s-a aprins si martorul check engine si problema a fost de la supapa EGR. Am schimbat-o si s-a remediat.
  • marius-opel

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:Da, au regulator, din câte stiu eu, vacuumatic...sunt destul de fiabile, cad mai rar...
Ar trebui sã faci si o verificare vizualã a pompei de combustibil...dacã nu mã însealã memoria s-au mai gãsit furtunuri fisurate/crãpate(gen poz.11) în ansamblul pompei de combustibil. Ar fi foarte util, dacã e posibil, sã înlocuiesti, mãcar temporar, pompa de combustibil cu una care sigur e bunã...e posibil ca ea sã fie cauza...



parerea mea bibule,,este pompa,de benzina e pe duca,,,mai ales ca sub pompa o sa gaseasca pilitura de fier,,,,
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Absolut posibil...de-aia am zis cã trebuie verificatã pompa...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR