LEtves
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2019
- Mesaj Privat
De curând am achiziționat Vectra c diesel 120 cai și am martorul check engine aprins și mașinuța cu cheie, nu trage normal iar uneori intra turbina dupã 2000 rotații și scoate un fum negru închis.
Am fost la un mecanic universal și am schimbat clapeta accelerație dupã spusele testerului multimarcã, se simte o ușoarã înbunãtãțire dar martorii au reapãrut în bord și mã rog de ea.
Mã poate ajuta cineva sã rezolv aceastã problemã?
MODEL: Vectra 2008
MOTOR: Z19DT
- ToX
- ****
- 1,272 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,272
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Acum am identificat ca da erori senzorul de pozitie de la axa cu came. Ala din pacate ca sa-l schimbi trebuie sa dai jos cureaua de distributie si sa scoti roata zimtata de la axa cu came, e in spatele ei.
Mai poate fi de la boost controller (o cutiuta neagra cu o mufa si 2 furtune care sta in dreapta radiatorului cum te uiti cand deschizi capota)
Incearca sa gasesti pe cineva cu OPCOM sau MDI/Tech2 sa iti faca o diagnoza de Opel, nu cu tester universal, si sa ne spui ce coduri de eroare ai.
PS: la mine partea buna e ca se aprinde masina cu cheita de obicei la pornirea la rece (nu e obligatoriu) si dupa ce opresc si mai pornesc odata dispare, si masina trage perfect.
LEtves
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2019
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,272 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,272
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Daca ai si check engine aprins e posibil sa fie ceva de la debitmetru / amestec / DPF plin de motorina ne-arsa, etc.
La mine nu s-a aprins niciodata check engine, doar masina cu cheita in display-ul mic.
De asta spuneam sa citesti codurile sa vedem exact care sunt, altfel ne dam cu presupusul