Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
Soluție
  • code01011

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Buna Ziua

Umreaza sa schimb distributia la Insigina mea si mecanicul mi-a recomandat Contitech. Am zis ca pana acum am mers pe original GM (nu stiu de unde iau GM-ul) dar el a zis ca nu se merita sa dai asa multi bani pe aia originala cand asta de la Contitech e foarte buna ...

Pareri despre aceasta firma?


MODEL: Insignia 2013
MOTOR: A20DTH

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • marius-opel

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
fa cum crezi,,,dar mergi cum ai facut pana acum,,PE GM... scump dar ok!
  • bogdangf

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Eu am pus Contitech si sunt multumit deocamdatã. Am fãcut 50000km de când am schimbat distribuția și e în regulã.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 572
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Te sfatuiesc sa mergi pe GM. Contitech e facut la Radauti, Suceava. GM gasesti pe revizieshop.ro. Sper sa nu se considere reclama. Eu la fosta Insignia am folosit Gates. Cand va veni timpul la asta noua sa schimb distributia voi merge pe GM, dar o cumpar eu nu merg la reprezentanta, ca astia au niste preturi mari. Momentan sunt nevoit datorita garantiei, dar dupa nu mai fac servisarea la ei.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
poti folosi linistit Contitech ca este unul din kit-urile bune sau poti cauta pe Gates (tot kit), oricum in ele doar cureaua este continental restul de la INA, FAG, SWAG sau alte firme care fabrica rolele intinzatoare. Vezi ca trebuie sa schimbi si pompa de apa.
  • code01011

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri

Am vb cu domnul de la service si i-am spus sa aduca piese originale. O sa dorm mai bine la noapte Smile

@mikyboy Da, am cerut si pompa de apa, curea de transmisie, curea de distributie + restul de accesorii

@ionut Eu de fel cumpar personal piesele si le duc la service. Te costa de te usuca preturile la ei ... De data asta, surprinzator, imi iese putin mai ieftin piesele aduse de service decat cele gasite pe revizishop de exemplu (de acolo iau eu mereu piesele).


Am o intrebare totusi. Vad ca unii zic ca sa schimbi distributia la 60k, altii la 90 si din nou alti la 150k ... pana la urma cand se schimba distributia ?
Eu am mers la 90k. De precizat ca masina e adusa din germania cand avea 190k in bord. Acum are 280k (totul merge struna, aproape 0 probleme cu ea pana acum)
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,607
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Sunt unele mãrci bune, care au fost amintite aici. De montat, montezi marca cu care o sa te simti tu mai impacat/linistit, dar cele amintite aici, sunt de incredere.
Treaba cu ... unde sunt facute, este alta discutie.
De parca GM ar face sau ar fi facut vreodata KIT de distributie, sau le-ar face "la mama lor". Gasesti in cutii de GM, piese facute prin Turcia sau Bulgaria.
Si da, Conti este una din variantele bune! Un producator bun de cauciucuri si curele, care pune in KIT role de la producatori buni de rulmenti.

P.S. A nu se intelege ca am recomandat sa pui Conti, eu nu o sa fac recomandari.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
code01011 a scris:Va multumesc pentru raspunsuri

Am vb cu domnul de la service si i-am spus sa aduca piese originale. O sa dorm mai bine la noapte Smile

@mikyboy Da, am cerut si pompa de apa, curea de transmisie, curea de distributie + restul de accesorii

@ionut Eu de fel cumpar personal piesele si le duc la service. Te costa de te usuca preturile la ei ... De data asta, surprinzator, imi iese putin mai ieftin piesele aduse de service decat cele gasite pe revizishop de exemplu (de acolo iau eu mereu piesele).


Am o intrebare totusi. Vad ca unii zic ca sa schimbi distributia la 60k, altii la 90 si din nou alti la 150k ... pana la urma cand se schimba distributia ?
Eu am mers la 90k. De precizat ca masina e adusa din germania cand avea 190k in bord. Acum are 280k (totul merge struna, aproape 0 probleme cu ea pana acum)


Parerea mea personala este ca daca schimbi undeva intre 60K si 90K este bine in functie si de buzunar si timp. Eu recomand undeva la 4-5 ani schimbarea. In functie de prima care se atinge: numarul de Km sau timpul. Vezi si in manualul de service daca nu specifica la cati km se schimba si faci sa nu depasesti ce spune acolo. Succes si sa ne ti la curent cum a mers schimbarea, poate si ceva poze (mai ales la piesele care le pui, sunt curios ce marca sunt pe original adica GM si trebuie sa mai scrie pe ele producatorul efectiv (sa te uiti cu atentie la asta).
  • AlexConstanta

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Eu as merge pe kit Conti si pompa de apa Hepu si role INA

sau as merge pe kit complet gates si pompa hepu daca nu are gates
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,607
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Doar de dragul unei informatii cat mai complete...
Kit = Set = un intreg de curea/curele/lant + role/pinioane + eventual alte necesare. Deci, de ce ar cumpara Kit Conti + alte role INA?
Oricum, in Kit Conti, aproape sigur rolele sunt de la INA (sau de la alti producatori grozavi de rulmenti).

EDIT:
Editez, pentru a nu face spam.
In general, nu intru in discutii contradictorii si deci, nu o voi face nici acum, demult nu mai am starea necesara pentru asa ceva.
Dar chiar nu este frumos sa furnizam informatii neadevarate.
Daca acest KIT de distributie + pompa de apa, consta in Curea distributie si Pompa de apa, inseamna ca doar KIT de distributie = curea distributie. "Destul de neadevarat" Smile


Ultima modificare făcută de sebage la Dum 07 Nov, 2021 10:36 pm, modificat de 2 ori în total
  • AlexConstanta

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2019

  • Mesaj Privat
tocmai deasta am zis,...am vazut kit conti cu role dayco , mai bine le ia separat sau da retur produsu si ia separat si asa ar pierde timp

kit distributie e curea si pompa de apa

rolele sunt seprat
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,577
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Kit distribuție înseamnã curea role și încã vreo 2 șuruburi de blocaj. Pompa e separata.. Am pus Hepu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR