- Cgeorge634
- OP
- 2 mesaje
- din 05 Feb 2021
Cgeorge634
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2021
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Cgeorge634
- OP
- 2 mesaje
- din 05 Feb 2021
Cgeorge634
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2021
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
fum negru cu miros de motorina .....la carte scrie ca este foarte multa motorina injectata,daca este negru inseamna ca e arsa adica avem compresie,sincronizare tot da e prea mult asa ca urmatoarea miscare este sa verificam,sondele stiu temperatura exterioara?sonda temperatura combustibil stie ?diferente intre debitul de aer cerut/masurat? Din pacate prima varianta este o diagnoza prin valori reale,timpi injectie sau cantitate injectata,cantitate aer ce masoara debitmetru,presiune injectie .
Eu sincer iti spun nu schimbam injectoarele inainte de diagnoza foarte amanuntita,ca avem acu alta necunoascuta,cantitate injectata Verifica si uleiul,cred ca e mai mult motorina in el sa nu ai surpriza cand gasesti ce nu merge motorul si turbina sa fie praf de la ulei contaminat.
As incepe cu o verificare a uleiului,filtru motorina,apoi o verificare a distributiei la semne ma refer ca ai senzor pozitie si pe axa cu came,daca e totul ok la partea mecanica ,fa-i o diagnoza chiar si mai scumpa te scuteste sa schimbi piese aiurea sau sa strici altceva.
Inainte sa faci cheltuieli intotdeauna se verifica vizual ce se poate verifica ....ca e gratis,adica uita-te la actuatorul turbinei ii vezi tija ,pune pe cineva sa porneasca motorul si atunci tija de la turbina trebuie sa se traga pana la capat,cand s-a tras daca functioneza bine, incearca sa o mai misti tu trebuie sa fie la capat ,daca mai merge trasa mergi la mecanic sau tu deconecteza axul misc-o cu mana pana la capat mai violent reconecteaza ,daca tot e lesinata verifica ,vacuumul,furtune,stutul de pe pompa de vacuum sa nu fie infundat ,EGR-ul sa nu se blocheze.
Spune-ne ce ai gasit la toate astea si poate ceva nu merge cum trebuie si gasim solutia.E un motor bun,trage de rupe,nu e zgomotos,nu consuma mult,trebuie cateva lucruri sa mearga bine si atat.
Eu sincer iti spun nu schimbam injectoarele inainte de diagnoza foarte amanuntita,ca avem acu alta necunoascuta,cantitate injectata Verifica si uleiul,cred ca e mai mult motorina in el sa nu ai surpriza cand gasesti ce nu merge motorul si turbina sa fie praf de la ulei contaminat.
As incepe cu o verificare a uleiului,filtru motorina,apoi o verificare a distributiei la semne ma refer ca ai senzor pozitie si pe axa cu came,daca e totul ok la partea mecanica ,fa-i o diagnoza chiar si mai scumpa te scuteste sa schimbi piese aiurea sau sa strici altceva.
Inainte sa faci cheltuieli intotdeauna se verifica vizual ce se poate verifica ....ca e gratis,adica uita-te la actuatorul turbinei ii vezi tija ,pune pe cineva sa porneasca motorul si atunci tija de la turbina trebuie sa se traga pana la capat,cand s-a tras daca functioneza bine, incearca sa o mai misti tu trebuie sa fie la capat ,daca mai merge trasa mergi la mecanic sau tu deconecteza axul misc-o cu mana pana la capat mai violent reconecteaza ,daca tot e lesinata verifica ,vacuumul,furtune,stutul de pe pompa de vacuum sa nu fie infundat ,EGR-ul sa nu se blocheze.
Spune-ne ce ai gasit la toate astea si poate ceva nu merge cum trebuie si gasim solutia.E un motor bun,trage de rupe,nu e zgomotos,nu consuma mult,trebuie cateva lucruri sa mearga bine si atat.