Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Cgeorge634

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2021

  • Mesaj Privat
Salut ,am un Opel vivaro 1.9dci , scoate fum ,iar schimbat turbina ,injectoarele sunt ok am fost la cuțitu de argint l cu mașina Lea probat a spus ca sun ok nu mai știu ce sa ii fac ,un sfat va mulțumesc


MODEL: Opel vivaro 1.9dci
MOTOR: 1.9 74kw

LOCATIE: Bucuresti
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am inteles ca scoate fum ,alb cu miros intepator de motorina nearsa?negru ?albastru cu miros de ulei ars? in relantiu? in sarcina ?...fiecare din culorile astea spun unui mecanic cu ceva cunostinte de la ce este.Sa auzim povestea de la inceput adica de la pornire la rece....
  • Cgeorge634

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2021

  • Mesaj Privat
Când o pornesc dimineața pornește cam greu,și ma duc în spate la mașina și iese pe toba numai negreala, dupã aceea începe și scoate fum negru cu miros da motorina,recent am mers cu ia pe autostrada la 140 km sa oprit motorul și sa aprins checkig în bord
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
fum negru cu miros de motorina .....la carte scrie ca este foarte multa motorina injectata,daca este negru inseamna ca e arsa adica avem compresie,sincronizare tot da e prea mult asa ca urmatoarea miscare este sa verificam,sondele stiu temperatura exterioara?sonda temperatura combustibil stie ?diferente intre debitul de aer cerut/masurat? Din pacate prima varianta este o diagnoza prin valori reale,timpi injectie sau cantitate injectata,cantitate aer ce masoara debitmetru,presiune injectie .
Eu sincer iti spun nu schimbam injectoarele inainte de diagnoza foarte amanuntita,ca avem acu alta necunoascuta,cantitate injectata Verifica si uleiul,cred ca e mai mult motorina in el sa nu ai surpriza cand gasesti ce nu merge motorul si turbina sa fie praf de la ulei contaminat.
As incepe cu o verificare a uleiului,filtru motorina,apoi o verificare a distributiei la semne ma refer ca ai senzor pozitie si pe axa cu came,daca e totul ok la partea mecanica ,fa-i o diagnoza chiar si mai scumpa te scuteste sa schimbi piese aiurea sau sa strici altceva.
Inainte sa faci cheltuieli intotdeauna se verifica vizual ce se poate verifica ....ca e gratis,adica uita-te la actuatorul turbinei ii vezi tija ,pune pe cineva sa porneasca motorul si atunci tija de la turbina trebuie sa se traga pana la capat,cand s-a tras daca functioneza bine, incearca sa o mai misti tu trebuie sa fie la capat ,daca mai merge trasa mergi la mecanic sau tu deconecteza axul misc-o cu mana pana la capat mai violent reconecteaza ,daca tot e lesinata verifica ,vacuumul,furtune,stutul de pe pompa de vacuum sa nu fie infundat ,EGR-ul sa nu se blocheze.
Spune-ne ce ai gasit la toate astea si poate ceva nu merge cum trebuie si gasim solutia.E un motor bun,trage de rupe,nu e zgomotos,nu consuma mult,trebuie cateva lucruri sa mearga bine si atat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR