AGegiu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2020
- Mesaj Privat
Salutare colegi,
Am o astra h diesel, 1.7, 75 cp care se tureaza singura din când în când, atât pe liber cât și în viteza.
Turația se ridica pe la 3000-3100, nu mai mult.
Nu este turbo pentru ca merge oprita din cheie și nu mi-a consumat din ulei.
Senzorul de pe arbore a fost schimbat acum un an.
Ma poate ajuta cineva cu o alta opinie?
Mulțumesc.
MODEL: Opel Astra H 2005
MOTOR: 1.7 75cp
Am o astra h diesel, 1.7, 75 cp care se tureaza singura din când în când, atât pe liber cât și în viteza.
Turația se ridica pe la 3000-3100, nu mai mult.
Nu este turbo pentru ca merge oprita din cheie și nu mi-a consumat din ulei.
Senzorul de pe arbore a fost schimbat acum un an.
Ma poate ajuta cineva cu o alta opinie?
Mulțumesc.
MODEL: Opel Astra H 2005
MOTOR: 1.7 75cp
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Aceiasi problema o am si eu mai nou cu masina mea, Astra H 1.7cdti 2005... Se tureaza (in mod aleator) de una singura si o face doar cand motorul ajunge la temperatura de functionare (aprox. 85grade C). Uneori se intampla cand stau pe loc cu motorul pornit, alteori se intampla in mers... si am vazut mai nou ca merge singura la drum cu 2.300rpm-2.500rpm de zici ca-i pe pilot automat.Si e in stare sa o tina asa si cate 30sec-1min incontinuu. Insa cea mai deranjanta treaba a fost in acest weekend, eram in stationare cu motorul pornit si dintr-o data s-a dus scurt in 4.000rpm, imediat a scazut la 3.500-3600 si oscila pe-acolo. As fi lasat-o sa vad ce-i poate capu'... insa deja ma claxona cineva din masina care o aveam in spate asa ca a trebuit sa o opresc din cheie, pe urma imediat am repornit-o si am plecat de pe loc cu ea, frumos... ca si cum nimic nu s-a intamplat.
O sa fac toate acestea, insa daca stie cineva ce ar mai trebui facut inafara de ele il rog sa-mi dea un sfat:
a. curatare pini mufe UEC
b. curatare mufa pedala acceleratie
.
.
.
y. schimbat senzor turatie motor (am unul SH original, demontat de pe motor pe cand motorul mergea ok)
z. schimbat pedata de acceleratie (sa zicem ca asta ar fi chiar ultima solutie).
Stima.
L.E:
Excludeti operatiuni de curatare EGR, Throttle, traseu admisie, admisie si senzori aferenti traseu admisie pentru ca am facut operatiunea asta (am curatat totul luna-bec, cu demontare completa) in urma cu 3.500km.
O sa fac toate acestea, insa daca stie cineva ce ar mai trebui facut inafara de ele il rog sa-mi dea un sfat:
a. curatare pini mufe UEC
b. curatare mufa pedala acceleratie
.
.
.
y. schimbat senzor turatie motor (am unul SH original, demontat de pe motor pe cand motorul mergea ok)
z. schimbat pedata de acceleratie (sa zicem ca asta ar fi chiar ultima solutie).
Stima.
L.E:
Excludeti operatiuni de curatare EGR, Throttle, traseu admisie, admisie si senzori aferenti traseu admisie pentru ca am facut operatiunea asta (am curatat totul luna-bec, cu demontare completa) in urma cu 3.500km.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Eu as exclude din start "senzor turatie motor", pentru ca daca la o pierdere de impulsuri am putea da vina pe el, la o "castigare" ... este exclus.
Daca aveti careva posibilitatea, ar trebui urmariti parametri la "pozitie pedala acceleratie" pe ambele piste. Ar fi frumos sa surprindeti acesti parametri cand se manifesta defectul (stiu ca este complicat).
Am mai putea da vina pe un senzor temperatura lichid racire, dar acolo vorbim eventual de 1000 - 1200 RPM, nicidecum mai mult de atat.
@ahappyuser, daca tot vrei sa faci curatarea intregului lant de mufe (UEC si pedala), sa nu uiti si de mufa ECU
Daca aveti careva posibilitatea, ar trebui urmariti parametri la "pozitie pedala acceleratie" pe ambele piste. Ar fi frumos sa surprindeti acesti parametri cand se manifesta defectul (stiu ca este complicat).
Am mai putea da vina pe un senzor temperatura lichid racire, dar acolo vorbim eventual de 1000 - 1200 RPM, nicidecum mai mult de atat.
@ahappyuser, daca tot vrei sa faci curatarea intregului lant de mufe (UEC si pedala), sa nu uiti si de mufa ECU
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Multumesc de feedback.
Mufa ECU am curatat-o la momentul cand am curatat admisia (tot atunci am schimbat si ECU, in urma unei probleme create in mod artificial de o greseala de-a mea la remontarea admisiei).
Senzorul din rulmentul rotii fata de la care-si ia vitezometrul valoarea pentru calculul vitezei in km/h... ar putea avea si el de-a face cu acest comportament ?
Mufa ECU am curatat-o la momentul cand am curatat admisia (tot atunci am schimbat si ECU, in urma unei probleme create in mod artificial de o greseala de-a mea la remontarea admisiei).
Senzorul din rulmentul rotii fata de la care-si ia vitezometrul valoarea pentru calculul vitezei in km/h... ar putea avea si el de-a face cu acest comportament ?