- mariocb
- OP
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- mariocb
- OP
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
Pe site-ul lor ( https://www.ravenol.de/en/ ) am cautat dupa tipul masinii si am gasit ca este compatibil cu turbo benzina 1,4 150 cp ( aprobat de GM)...sunt 2 tipuri de Dexos 1, ambele fiind cu CleanSynto, unul dintre ele avand USVO ( http://www.youtube.com/watch?v=wK5-4PU_4Qw ) . Din ce am citit pe site-uri straine, este un ulei de calitate superioara, de unde si pretul mai mare.
- litian28
- **
- 213 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Astra 2019 B14XFL
- Mehedinti
litian28
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2019 B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salutare!La mine pentru 1.4 turbo 125 cp, 2019 imi da acest ulei : https://products.liqui-moly....600-0w-20-12.html
Curios ca si pe busonul de incarcare scrie tot 0W20. Primul schimb in garantie a fost facut cu 5w30 GM Dexos 1, Gen.2.
Spor la cautat si incercat alte uleiuri, eu sunt inca in perioada de garantie!
P.S Pe corsa C ,1.2,75 cp din 2008 am avut mobil 1 0W40 acela din SUA la 946 ml.
Curios ca si pe busonul de incarcare scrie tot 0W20. Primul schimb in garantie a fost facut cu 5w30 GM Dexos 1, Gen.2.
Spor la cautat si incercat alte uleiuri, eu sunt inca in perioada de garantie!
P.S Pe corsa C ,1.2,75 cp din 2008 am avut mobil 1 0W40 acela din SUA la 946 ml.
- mariocb
- OP
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
RAVENOL DXG SAE 5W-30 este un ulei de motor integral sintetic, pe baza de PAO (Polyalphaolefine), dezvoltat prin tehnologiile USVO® si CleanSynto®, destinat autoturismelor cu motoare pe benzina cu sau fara turboalimentare si injectie directa.
Pentru dezvoltarea RAVENOL DXG SAE 5W-30 s-a utilizat o formula dovedita de molibden tri-nuclear, tungsten si OFM (Organic Friction Modifiers). In compozitia sa, s-au folosit uleiuri de baza din Grupa V, care au o compatibilitate buna cu PAO-ul utilizat.
Datorita tehnologiei USVO®, produsul atinge un indice de vascozitate extrem de ridicat. Evitam dezavantajele amelioratorilor de viscozitate polimerici in timp ce profitam de acestia. Acest lucru imbunatateste protectia motorului, performanta, curatenia motorului si intervalele de schimb. Tehnologia USVO® face posibila ca produsul sa nu aiba pierderi in urma forfecarii pe toata durata intervalului de schimb si sa fie extrem de rezistent la oxidare. Aceasta tehnologie unica ajuta uleiul sa lubrifieze mai repede, reducand frecarea si mentinand motorul curat si eficient.
RAVENOL DXG SAE 5W-30 utilizeaza proprietatile pozitive ale molibdenului si tungstenului pentru a netezi structura de suprafata a motorului, reducand frecarea, uzura si imbunatatind in mod simtitor eficienta mecanica.
Prin formula sa, RAVENOL DXG SAE 5W-30 asigura un strat de lubrifiere optim la temperaturi inalte de operare si protejeaza impotriva coroziunii si pierderilor de ulei prin cocsificare si oxidare. Comportamentul excelent al pornirii la rece asigura lubrifierea optima pe toata durata rularii.
Printr-un consum de combustibil semnificativ redus, RAVENOL DXG SAE 5W-30 protejeaza mediul reducand emisiile poluante. Micsoreaza frecarea, uzura si consumul de combustibil. Poate fi utilizat pentru intervale de schimb extinse, conform producatorului de motor.
RAVENOL DXG SAE 5W-30 este recomandat motoarelor moderne OPEL/GENERAL MOTORS, dar este potrivit si pentru Ford, Chrysler si Honda.
Pentru dezvoltarea RAVENOL DXG SAE 5W-30 s-a utilizat o formula dovedita de molibden tri-nuclear, tungsten si OFM (Organic Friction Modifiers). In compozitia sa, s-au folosit uleiuri de baza din Grupa V, care au o compatibilitate buna cu PAO-ul utilizat.
Datorita tehnologiei USVO®, produsul atinge un indice de vascozitate extrem de ridicat. Evitam dezavantajele amelioratorilor de viscozitate polimerici in timp ce profitam de acestia. Acest lucru imbunatateste protectia motorului, performanta, curatenia motorului si intervalele de schimb. Tehnologia USVO® face posibila ca produsul sa nu aiba pierderi in urma forfecarii pe toata durata intervalului de schimb si sa fie extrem de rezistent la oxidare. Aceasta tehnologie unica ajuta uleiul sa lubrifieze mai repede, reducand frecarea si mentinand motorul curat si eficient.
RAVENOL DXG SAE 5W-30 utilizeaza proprietatile pozitive ale molibdenului si tungstenului pentru a netezi structura de suprafata a motorului, reducand frecarea, uzura si imbunatatind in mod simtitor eficienta mecanica.
Prin formula sa, RAVENOL DXG SAE 5W-30 asigura un strat de lubrifiere optim la temperaturi inalte de operare si protejeaza impotriva coroziunii si pierderilor de ulei prin cocsificare si oxidare. Comportamentul excelent al pornirii la rece asigura lubrifierea optima pe toata durata rularii.
Printr-un consum de combustibil semnificativ redus, RAVENOL DXG SAE 5W-30 protejeaza mediul reducand emisiile poluante. Micsoreaza frecarea, uzura si consumul de combustibil. Poate fi utilizat pentru intervale de schimb extinse, conform producatorului de motor.
RAVENOL DXG SAE 5W-30 este recomandat motoarelor moderne OPEL/GENERAL MOTORS, dar este potrivit si pentru Ford, Chrysler si Honda.
- cristi2112
- *
- 3 mesaje
- din 01 Oct 2020
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
cristi2112
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2020
- Mesaj Privat
litian28 a scris:Salutare!La mine pentru 1.4 turbo 125 cp, 2019 imi da acest ulei : https://products.liqui-moly....600-0w-20-12.html
Curios ca si pe busonul de incarcare scrie tot 0W20. Primul schimb in garantie a fost facut cu 5w30 GM Dexos 1, Gen.2.
Spor la cautat si incercat alte uleiuri, eu sunt inca in perioada de garantie!
P.S Pe corsa C ,1.2,75 cp din 2008 am avut mobil 1 0W40 acela din SUA la 946 ml.
Curios ca si pe busonul de incarcare scrie tot 0W20. Primul schimb in garantie a fost facut cu 5w30 GM Dexos 1, Gen.2.
Spor la cautat si incercat alte uleiuri, eu sunt inca in perioada de garantie!
P.S Pe corsa C ,1.2,75 cp din 2008 am avut mobil 1 0W40 acela din SUA la 946 ml.
Salutare, probabil masina ta are start and stop(fiind necesar un ulei mai usor). Parerea mea este ca Liqui moly este un ulei bun eu folosesc Liqui Moly Tec DX1 5w30 (dexos 1, gen 2), Astra K 1.4 150 cp fara start and stop.
- mariocb
- OP
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- wanchope
- **
- 246 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
@mariocb: eu nu inteleg un lucru: daca este o directiva opel in sensul folosirii unui ulei 0w20, de ce naiba in reprezentante pun tot 5w30? Sau ma rog, trebuie epuizat si stocul de 5w30... Am mai studiat forumul din UK, acolo in continuare inlocuiesc/pica motoare 1.4 - ei sustin ca tipul de ulei folosit e vinovat insa eu cred ca si stilul britanicilor de condus e unul aparte.
- mariocb
- OP
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- CatalinTTT
- *
- 1 mesaje
- din 12 Nov 2020
- Astra 2019
- Bucuresti
CatalinTTT
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2020
- Mesaj Privat
Salutari, am facut revizia ( Astra K 1.4 150 CP AT ) astazi la Di-Bas Bucuresti si mi-au pus ulei w0-20. Nu le-am mentionat nimic despre ulei, asta a fost ce au ales ei sa puna desi cu o saptamana in urma mi-au spus ca folosesc tot 5W-30. Descrierea exacta este urmatoarea: 0w-20 OV0401547 - 257 lei.
https://www.ebay.co.uk/itm/G...Ltr-/274263509773
https://www.ebay.co.uk/itm/G...Ltr-/274263509773
- silvester
- **
- 264 mesaje
- din 28 Nov 2007
- Astra 2018 B14NET/B14XFL
- Bucuresti
silvester
- Mesaje scrise: 264
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET/B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2007
- Mesaj Privat
- wanchope
- **
- 246 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
Nu stiu exact ce proprietati "deosebite" are acest ulei 0w20. Teoretic, cifra mare, adica 20, ar reprezenta vascozitatea uleiului la cald. In Romania vara avem temperaturi ridicate, chiar foarte ridicate, adica peste 40 grade, chiar si 43 grade uneori, ceea ce va face, teoretic, ca uleiul sa devina foarte fluid - afecteaza sau nu ungerea motorului si a turbinei? Nu stiu cat va fi de ok pentru aceste motoare, care sunt unele de turatii ridicate, vorbim de benzina turbo totusi. Ramane de vazut.
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- deleted-3101
- **
- 360 mesaje
- din 01 Sep 2006
deleted-3101
- Mesaje scrise: 360
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
Vascozitate foarte mica la rece si extrem de mica la cald.
Foarte bun la porniri repetate, in special iarna (probabil e recomandat la Start/Stop), dar uzura mare vara, cand temperatura uleiului este constant ridicata.
Ma bucur ca la motorul meu nu e recomandat.
Uite ce spune site-ul radacini motors:
"Gratie unui HTHS foarte mic, acest ulei indeplineste conditiile combinate de:
- protectie ridicata a motorului
- consum de combustibil redus
- durata de utilizare indelungata
- rezistenta la LSPI, pentru motoarele mici turbo."
Se pare ca are legatura in special cu motoarele Euro 6.d, deci e posibil sa aiba legatura cu norma de poluare. Cand arde probabil emana mai putine noxe.
Oricum progresia e evidenta: pana in 2015 ajugea Dexos 2 5w30, dupa 2015 la euro 6 au scos Dexos 1 gen 2 5w30, dupa 2018 la euro 6.d trebuie Dexos 1 gen2 0w20.
Foarte bun la porniri repetate, in special iarna (probabil e recomandat la Start/Stop), dar uzura mare vara, cand temperatura uleiului este constant ridicata.
Ma bucur ca la motorul meu nu e recomandat.
Uite ce spune site-ul radacini motors:
"Gratie unui HTHS foarte mic, acest ulei indeplineste conditiile combinate de:
- protectie ridicata a motorului
- consum de combustibil redus
- durata de utilizare indelungata
- rezistenta la LSPI, pentru motoarele mici turbo."
Se pare ca are legatura in special cu motoarele Euro 6.d, deci e posibil sa aiba legatura cu norma de poluare. Cand arde probabil emana mai putine noxe.
Oricum progresia e evidenta: pana in 2015 ajugea Dexos 2 5w30, dupa 2015 la euro 6 au scos Dexos 1 gen 2 5w30, dupa 2018 la euro 6.d trebuie Dexos 1 gen2 0w20.
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- deleted-3101
- **
- 360 mesaje
- din 01 Sep 2006
deleted-3101
- Mesaje scrise: 360
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- deleted-3101
- **
- 360 mesaje
- din 01 Sep 2006
deleted-3101
- Mesaje scrise: 360
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
- petrevpopescu
- *
- 13 mesaje
- din 27 Sep 2019
- Astra 2016
- Arges
petrevpopescu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2019
- Mesaj Privat
Anzu
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2018
- Mesaj Privat
- petrevpopescu
- *
- 13 mesaje
- din 27 Sep 2019
- Astra 2016
- Arges
petrevpopescu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2019
- Mesaj Privat