Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • MRobertRosu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua.Motorul este 1.6 16v 2 axe came.Va rog din suflet sa ma ajùtati cu un sfat.Sunt disperat ca am schimbat jumate de motor si nu gasesc problema.In urma cu ceva timp am segmentat motorul.Toate bune si curate,tine uleiul,stas.Problema e ca,dupã segmentarea motorului a început sã curgã ulei in spatele motorului,mai exact pe baia de ulei,deci in dreapta.Am schimbat garnitura chiuloasa,garnitura capac culbutori,semeringuri,absolut tot,si tot curge.Mecanicul zice ca ar fi o fisurã la blocul motor,deoarece lasa pete DOAR DUPA CE SE CIRCULA CU MASINA,deci dupã ce se creeazã presiune.La relanti nu lasa pete,curge pânã si pe recordul flexibil.Oare sã fie fisurat motorul?Va multumesc anticipat pentru sfaturi.


MODEL: Astra G 1999
MOTOR: Z16Xe
Skip ads

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Motorul fisurat face ca toti dracii. A fost un caz in trecut pe forum cu un Bertone 1.8.
Inainte sa schimbi blocul motor, schimba mecanicul.

Pe racordul flexibil, ulei poate ajunge din:

- garnitura capac culbutori - dar tb sa curga muuult ulei pt ca e deasupra chiulasei
- garnitura baie ulei - se etanseaza cu garnitura noua, eventual cu mastic negru pt temperaturi inalte. Este foarte important ca baia si blocul sa fie curatate la luciu cu pasla, nu cu smirghel sau perie de sarma pt ca le zgarie
- simering palier - tb demontate CV, ambreiajul si volanta. Simptomele pot induce in eroare intrucat uleiul se prelinge pe baie si poti confunda cu garnitura de baie ne-etansa
- simeringul de la distributie (e in stanga motorului) - dar aici nu prea vad cum ar putea sa ajunga ulei pe racordul flexibil

Pune locatia si te ajutam cu service-uri bune in zona ta.
  • MRobertRosu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Locația este Suceava.Daca va referiti la semeringul de la vibrochen cel de la distributie,vineri a fost schimbat.Curge cam 50-100g(gen la un drum de câțiva km).Garnitura la capacul culbutori la fel e schimbata tot sãptãmâna trecutã.As fi recunoscãtor dacã m-ati îndruma cineva.De menționat cã la drum lung pierde foarte mult,deoarece la un moment dat iese fum de sub capota la cum îl arde.


Ultima modificare făcută de MRobertRosu la Lun 21 Sep, 2020 7:41 pm
  • MRobertRosu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Murdareste super tot in spatele motorului,baie de ulei,racordul flexibil,iar în mers nu stiu cum ajunge în fata la compresorul AC.Motorul nu face urat in mers sau relanti.
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
daca motorul merge si se aude bine, nu prea are cum sa fie fisurat blocul.
compresorul de AC este in stanga motorului, pe cureaua de accesorii. verifica acolo simeringul de la distributie, cel de la fulia arborelui cotit
  • MRobertRosu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Asta incercam sa explic,Dar stresul ma doboarã.Acel Semering de la arborele cotit a fost schimbat vineri,iar uleiul curge din ce in ce mai mult.Ce este sigur curge din spatele motorului.Ramane sa verific cum ai zis tu,garnitura aia de la baia de ulei.Apoi dacã nu e nici aia,mai astept alte pareri,sfaturi...
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
inteleg ca ai schimbat simeringul de la distributie, cel din stanga motorului. atunci elimina-l din ecuatie.

poti schimba si garnitura baii de ulei, nu e complicat, doar mecanicul sa aiba grija sa aduca baia si blocul la luciu cu pasla, nu cu smirghel sau perie de sarma. eventual, poti pune o pelicula subtire de mastic negru pt temperaturi inalte, iar dupa ce pui baia, lasi motorul "inchis" si fara ulei minim 12h ca se usuce masticul. desigur, sa ai grija sa nu-l pornesti.
suruburile baii se strang la 10Nm daca-mi aduc bine aminte. stranse prea tare, se lungesc si nu mai etanseaza.

daca si dupa asta tot pierzi ulei, ramane doar simeringul de palier. este tot la vibrochen, dar in partea dreapta, intre motor si CV. aici e mai mult de munca, dar se rezolva in cateva ore. cauta pe YT cum se schimba, e o mica arta. uite un filmulet in care vezi toti pasii

http://www.youtube.com/watch?v=8gA6fCQgKQ8
  • MRobertRosu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Iti multumesc foarte mult!O sã revin cu detalii dupã ce schimb!
  • Radu.RZK

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Mai bine schimbi mecanicul, sau ceri parere si la altul.
Probabil segmentarea nu a fost facuta corect, pentru ca nu are cum dupa o segmentare motorul sa faca mai urat ca inainte, sigur ceva nu a fost respectat si nu s-a pus corect.
Cere parere si de la alt mecanic, nu are voie sa curga ulei pe undeva unde inainte nu curgea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR