- MRobertRosu
- OP
- 12 mesaje
- din 28 Mar 2019
MRobertRosu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2019
- Mesaj Privat
MODEL: Astra G 1999
MOTOR: Z16Xe
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Inainte sa schimbi blocul motor, schimba mecanicul.
Pe racordul flexibil, ulei poate ajunge din:
- garnitura capac culbutori - dar tb sa curga muuult ulei pt ca e deasupra chiulasei
- garnitura baie ulei - se etanseaza cu garnitura noua, eventual cu mastic negru pt temperaturi inalte. Este foarte important ca baia si blocul sa fie curatate la luciu cu pasla, nu cu smirghel sau perie de sarma pt ca le zgarie
- simering palier - tb demontate CV, ambreiajul si volanta. Simptomele pot induce in eroare intrucat uleiul se prelinge pe baie si poti confunda cu garnitura de baie ne-etansa
- simeringul de la distributie (e in stanga motorului) - dar aici nu prea vad cum ar putea sa ajunga ulei pe racordul flexibil
Pune locatia si te ajutam cu service-uri bune in zona ta.
- MRobertRosu
- OP
- 12 mesaje
- din 28 Mar 2019
MRobertRosu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2019
- Mesaj Privat
Ultima modificare făcută de MRobertRosu la Lun 21 Sep, 2020 7:41 pm
- MRobertRosu
- OP
- 12 mesaje
- din 28 Mar 2019
MRobertRosu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2019
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- MRobertRosu
- OP
- 12 mesaje
- din 28 Mar 2019
MRobertRosu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2019
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
poti schimba si garnitura baii de ulei, nu e complicat, doar mecanicul sa aiba grija sa aduca baia si blocul la luciu cu pasla, nu cu smirghel sau perie de sarma. eventual, poti pune o pelicula subtire de mastic negru pt temperaturi inalte, iar dupa ce pui baia, lasi motorul "inchis" si fara ulei minim 12h ca se usuce masticul. desigur, sa ai grija sa nu-l pornesti.
suruburile baii se strang la 10Nm daca-mi aduc bine aminte. stranse prea tare, se lungesc si nu mai etanseaza.
daca si dupa asta tot pierzi ulei, ramane doar simeringul de palier. este tot la vibrochen, dar in partea dreapta, intre motor si CV. aici e mai mult de munca, dar se rezolva in cateva ore. cauta pe YT cum se schimba, e o mica arta. uite un filmulet in care vezi toti pasii
http://www.youtube.com/watch?v=8gA6fCQgKQ8
- MRobertRosu
- OP
- 12 mesaje
- din 28 Mar 2019
MRobertRosu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2019
- Mesaj Privat
Radu.RZK
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2019
- Mesaj Privat
Probabil segmentarea nu a fost facuta corect, pentru ca nu are cum dupa o segmentare motorul sa faca mai urat ca inainte, sigur ceva nu a fost respectat si nu s-a pus corect.
Cere parere si de la alt mecanic, nu are voie sa curga ulei pe undeva unde inainte nu curgea.