Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Daca pui prea mult ulei in motor si ai nevoie sa scoti o parte din el(sau tot,pentru schimb), asta este una din solutii.E nevoie de un motoras de apa pentru parbriz,furtun de gradina negru semirigid,o bucata de furtun siliconic transparent si un teu de plastic.Iesirile din pompa sunt unite cu un teu si asa nu mai suntem stresati cu polaritatea,oricum ulei va veni,ori pe o iesire ori pe cealalta...metoda de lucru este simpla;punem furtunul negru prin joja pana atinge partea de jos a baii de ulei(fiind semirigid se simte la mana cand atinge baia de ulei),apoi trebuie amorsata pompa pana uleiul ajunge in zona furtunului siliconic transparent(de aceea avem nevoie de o zona transparenta,sa stim ca pompa este amorsata,vizual) si alimentam de la baterie.Cu ulei 5w30 si motorul incalzit la 80 grade a durat un minut sa scot 0,9litrii din baie,deci merge repede.
  • adilica

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 X14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Salut,
Ce dimensiune are furtunul care intra in locasul jojei? Multumesc
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Sal.Diametrul exterior este de 6mm si teul e cel din poza(7mm).Daca folosesti motor simplu,cu singura iesire,nu mai ai nevoie de teu.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR