Daca pui prea mult ulei in motor si ai nevoie sa scoti o parte din el(sau tot,pentru schimb), asta este una din solutii.E nevoie de un motoras de apa pentru parbriz,furtun de gradina negru semirigid,o bucata de furtun siliconic transparent si un teu de plastic.Iesirile din pompa sunt unite cu un teu si asa nu mai suntem stresati cu polaritatea,oricum ulei va veni,ori pe o iesire ori pe cealalta...metoda de lucru este simpla;punem furtunul negru prin joja pana atinge partea de jos a baii de ulei(fiind semirigid se simte la mana cand atinge baia de ulei),apoi trebuie amorsata pompa pana uleiul ajunge in zona furtunului siliconic transparent(de aceea avem nevoie de o zona transparenta,sa stim ca pompa este amorsata,vizual) si alimentam de la baterie.Cu ulei 5w30 si motorul incalzit la 80 grade a durat un minut sa scot 0,9litrii din baie,deci merge repede.
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)