- Cipicao
- OP
- 282 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
Am citit toate discutiile de acest gen de pe forum, fara a identifica clar rezolvarea problemei pe care o am eu.
Cand motorul este la relanti, acesta se opreste, se aprind becurile de la ulei, baterie, si check engine.
Pus testerul pe el, nici o eroare.
Schimbat :
- filtru benzina
- bobina inductie
- fise
- bujii
Daca tin motorul undeva peste 2000 de ture, motorul nu se mai opreste de tampit singur.
Masina merge ok, adica se accelereaza bine, de aceea cred ca nu este pompa de benzina.
La pornire turatia este stabila, deci nu ar trebui sa fie motorasul pas cu pas.
Daca vreau sa plec cu ea, porneste perfect, imediat.
Dupa ce moare motorul, acesta porneste mult mai greu.
Daca v-ati mai lovit de asa ceva, va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat.
Multumesc, o zi buna in continuare.
freenolf
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2007 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Cipicao
- OP
- 282 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
freenolf
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2007 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
- herby
- **
- 174 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Cipicao
- OP
- 282 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
dar problema mea revine cand scade turatia, nu cand scade viteza. Atata timp cat motorul are peste 2000 de ture, indiferent de treapta de viteza, nu sunt probleme. Multumesc oricum pentru raspuns.
- Cipicao
- OP
- 282 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
la mine nu porneste imediat dupa ce se opreste singur.
- herby
- **
- 174 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Cipicao
- OP
- 282 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
Pompa de benzina nu stiu ce sa zic ... poate e infundata ....
Eventual catalizatorul infundat ...si nu ies suficient de repede gazele arse la relanti ....
Multumesc pentru interesul acordat.
- marius_f
- ***
- 537 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
vezi ca ai o supapa de reglaj presiune combustibil, aflata acolo in fata injectorului, cum te uiti din fata masinii spre injector.
daca ai sa dai capacul ala mare de plastic jos, ai sa vezi ca este prinsa cu 4 suruburi tip inbus. arata ca o cutiuta patrata asa.
inauntrul ei este o membrana de cauciuc, in forma de palarie, ca sa zic asa .
mie mi s-a intamplat chestia asta in urma cu vreo 2 ani.
imi dadea benzina pe acolo si din acest motiv pornea foarte greu la cald - era supapa coapta.
- Cipicao
- OP
- 282 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 537 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
initial porneste masina 1 minut - 2
apoi apuca-te de desfacut acea membrana
mie imi si dadea putina benzina pe acolo, pierzand astfel din presiunea creata de acea membrana
oricum, era destul de vizibil, intrucat membrana era destul de crapata
sa tii minte cum vin piesele acolo in interiorul acelei cutiute : are un arculet, o palariuta si o membrana - sa nu incurci ordinea lor de montare
despre supapa asta vorbesc - cea incercuita cu galben
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- Cipicao
- OP
- 282 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Cipicao
- OP
- 282 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Cipicao
- OP
- 282 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 537 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Cipicao
- OP
- 282 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 282
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
mocanuu22
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2014
- Mesaj Privat
Am și eu o problemã cu un Astra h 16 xep.
De câteva zile am observat cã la relanti se tureaza ușor apoi revine la turația obișnuitã. Nu am dat importanțã pânã când nu s-a oprit în mers de douã ori în 800 de metri.
Am întrebat ceva "specialiști" de la service și mi-au spus cã ar fi din cauza temperaturilor crescut.
Am fost la service și pe diagnozã a ieșit temperatura ridicata.
Am schimbat termorezistenta de pe ventilator (ventilatorul pornește la 113°C, e normal?) și tot nimic.
Dimineața nu-mi pornește la prima cheie iar cand pornește scoate un fum albastru destul de dens. Când se încãlzește nu se mai observã fumul și pornește normal.
Astãzi stand in trafic la relanti mi s-a oprit de 2-3 ori, in rest, la drum lung merge brici.
Am descoperit și o fisurã pe galeria de evacuare pe unde iese fum.
V-ați mai întâlnit cu așa ceva?
Mã puteți ajuta cu un sfat?
Mulțumesc!