- Cipicao
- OP
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
Am citit toate discutiile de acest gen de pe forum, fara a identifica clar rezolvarea problemei pe care o am eu.
Cand motorul este la relanti, acesta se opreste, se aprind becurile de la ulei, baterie, si check engine.
Pus testerul pe el, nici o eroare.
Schimbat :
- filtru benzina
- bobina inductie
- fise
- bujii
Daca tin motorul undeva peste 2000 de ture, motorul nu se mai opreste de tampit singur.
Masina merge ok, adica se accelereaza bine, de aceea cred ca nu este pompa de benzina.
La pornire turatia este stabila, deci nu ar trebui sa fie motorasul pas cu pas.
Daca vreau sa plec cu ea, porneste perfect, imediat.
Dupa ce moare motorul, acesta porneste mult mai greu.
Daca v-ati mai lovit de asa ceva, va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat.
Multumesc, o zi buna in continuare.
Am citit toate discutiile de acest gen de pe forum, fara a identifica clar rezolvarea problemei pe care o am eu.
Cand motorul este la relanti, acesta se opreste, se aprind becurile de la ulei, baterie, si check engine.
Pus testerul pe el, nici o eroare.
Schimbat :
- filtru benzina
- bobina inductie
- fise
- bujii
Daca tin motorul undeva peste 2000 de ture, motorul nu se mai opreste de tampit singur.
Masina merge ok, adica se accelereaza bine, de aceea cred ca nu este pompa de benzina.
La pornire turatia este stabila, deci nu ar trebui sa fie motorasul pas cu pas.
Daca vreau sa plec cu ea, porneste perfect, imediat.
Dupa ce moare motorul, acesta porneste mult mai greu.
Daca v-ati mai lovit de asa ceva, va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat.
Multumesc, o zi buna in continuare.
freenolf
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2007 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Cipicao
- OP
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
freenolf
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2007 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
- herby
- **
- 179 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Cipicao
- OP
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
freenolf a scris:Nu. Viteza este Transmisa de cablul de kilometraj. Senzorul citeste informatia si o transmite la ecu care "gandeste" si decide amestecul. Iar daca senzorul ii spune tampenii.......
dar problema mea revine cand scade turatia, nu cand scade viteza. Atata timp cat motorul are peste 2000 de ture, indiferent de treapta de viteza, nu sunt probleme. Multumesc oricum pentru raspuns.
- Cipicao
- OP
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
herby a scris:sal, verifica garnitura de la motorasul pas cu pas (IAC), asa ceva am patit anul trecut si eu, era rupta garnitura de etansare si se oprea motorul si apoi pornea imediat si turatia era stabila, cu toate ca iac-ul a fost schimbat de vreo 2 luni nou. sper sa reusesti.
la mine nu porneste imediat dupa ce se opreste singur.
- herby
- **
- 179 mesaje
- din 19 Aug 2009
- Astra 1993 C14NZ
- Arad
herby
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2009
- Mesaj Privat
Ok, eventual da o tura intr-o zona care nu e aglomerata dar sa mai fi cu cineva(sa te ajute sa dea la automat) cand se opreste sa vezi daca ai scantee sau daca lucra pompa de benzina, asa poti elimina cateva variabile , mult mai repede si nu te costa bani, inceraca daca ai timp si poate rezolvi problema.bafta
- Cipicao
- OP
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
bujiile + fisele + bobina de inductie schimbate de 200 de km - puse piese noi. Deci eu cred ca nu are altceva ce sa fie din aprindere.
Pompa de benzina nu stiu ce sa zic ... poate e infundata ....
Eventual catalizatorul infundat ...si nu ies suficient de repede gazele arse la relanti ....
Multumesc pentru interesul acordat.
Pompa de benzina nu stiu ce sa zic ... poate e infundata ....
Eventual catalizatorul infundat ...si nu ies suficient de repede gazele arse la relanti ....
Multumesc pentru interesul acordat.
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
vezi ca ai o supapa de reglaj presiune combustibil, aflata acolo in fata injectorului, cum te uiti din fata masinii spre injector.
daca ai sa dai capacul ala mare de plastic jos, ai sa vezi ca este prinsa cu 4 suruburi tip inbus. arata ca o cutiuta patrata asa.
inauntrul ei este o membrana de cauciuc, in forma de palarie, ca sa zic asa .
mie mi s-a intamplat chestia asta in urma cu vreo 2 ani.
imi dadea benzina pe acolo si din acest motiv pornea foarte greu la cald - era supapa coapta.
vezi ca ai o supapa de reglaj presiune combustibil, aflata acolo in fata injectorului, cum te uiti din fata masinii spre injector.
daca ai sa dai capacul ala mare de plastic jos, ai sa vezi ca este prinsa cu 4 suruburi tip inbus. arata ca o cutiuta patrata asa.
inauntrul ei este o membrana de cauciuc, in forma de palarie, ca sa zic asa .
mie mi s-a intamplat chestia asta in urma cu vreo 2 ani.
imi dadea benzina pe acolo si din acest motiv pornea foarte greu la cald - era supapa coapta.
- Cipicao
- OP
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
sfatul meu
initial porneste masina 1 minut - 2
apoi apuca-te de desfacut acea membrana
mie imi si dadea putina benzina pe acolo, pierzand astfel din presiunea creata de acea membrana
oricum, era destul de vizibil, intrucat membrana era destul de crapata
sa tii minte cum vin piesele acolo in interiorul acelei cutiute : are un arculet, o palariuta si o membrana - sa nu incurci ordinea lor de montare
despre supapa asta vorbesc - cea incercuita cu galben
initial porneste masina 1 minut - 2
apoi apuca-te de desfacut acea membrana
mie imi si dadea putina benzina pe acolo, pierzand astfel din presiunea creata de acea membrana
oricum, era destul de vizibil, intrucat membrana era destul de crapata
sa tii minte cum vin piesele acolo in interiorul acelei cutiute : are un arculet, o palariuta si o membrana - sa nu incurci ordinea lor de montare
despre supapa asta vorbesc - cea incercuita cu galben
- Cipicao
- OP
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Cipicao
- OP
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Cipicao
- OP
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
Revin cu o adaugire : atunci cand moare motorul si vreau sa pornesc masina, trebuie sa ajut pornirea din acceleratie. Daca de ex vreau sa pornesc dimineata masina, apas o data sau deloc acceleratia. De aici eu deduc ca totusi trebuie sa fie ceva din alimentare ... o sa pun si o pompa de alimentare noua sa vedem cum se comporta.
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Cipicao
- OP
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
nu am apucat sa o verific, masina nu e momentan la mine ... e ceva distanta pana la ea, dar o sa o verific clar, si revin cu raspuns. cu pompa de benzina ... inca nu stiu daca o sa o platesc, sau o sa o primesc asa pe ochi frumosi. Vom vedea. Revin oricum cu raspuns. Multumesc frumos ptr interesul acordat.
mocanuu22
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salutare!
Am și eu o problemã cu un Astra h 16 xep.
De câteva zile am observat cã la relanti se tureaza ușor apoi revine la turația obișnuitã. Nu am dat importanțã pânã când nu s-a oprit în mers de douã ori în 800 de metri.
Am întrebat ceva "specialiști" de la service și mi-au spus cã ar fi din cauza temperaturilor crescut.
Am fost la service și pe diagnozã a ieșit temperatura ridicata.
Am schimbat termorezistenta de pe ventilator (ventilatorul pornește la 113°C, e normal?) și tot nimic.
Dimineața nu-mi pornește la prima cheie iar cand pornește scoate un fum albastru destul de dens. Când se încãlzește nu se mai observã fumul și pornește normal.
Astãzi stand in trafic la relanti mi s-a oprit de 2-3 ori, in rest, la drum lung merge brici.
Am descoperit și o fisurã pe galeria de evacuare pe unde iese fum.
V-ați mai întâlnit cu așa ceva?
Mã puteți ajuta cu un sfat?
Mulțumesc!
Am și eu o problemã cu un Astra h 16 xep.
De câteva zile am observat cã la relanti se tureaza ușor apoi revine la turația obișnuitã. Nu am dat importanțã pânã când nu s-a oprit în mers de douã ori în 800 de metri.
Am întrebat ceva "specialiști" de la service și mi-au spus cã ar fi din cauza temperaturilor crescut.
Am fost la service și pe diagnozã a ieșit temperatura ridicata.
Am schimbat termorezistenta de pe ventilator (ventilatorul pornește la 113°C, e normal?) și tot nimic.
Dimineața nu-mi pornește la prima cheie iar cand pornește scoate un fum albastru destul de dens. Când se încãlzește nu se mai observã fumul și pornește normal.
Astãzi stand in trafic la relanti mi s-a oprit de 2-3 ori, in rest, la drum lung merge brici.
Am descoperit și o fisurã pe galeria de evacuare pe unde iese fum.
V-ați mai întâlnit cu așa ceva?
Mã puteți ajuta cu un sfat?
Mulțumesc!