MihaiNFS
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2005
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o mica problema, tocmai am montat un computer de bord pe masina ( Cielo cu C20XE M2.5).
Dupa ce am facut toate legaturile ca la carte, am pus contactul si nu se mai aprinde in bord MIL. Pe computerul de bord apare o eroare dar este de la senzorul de temp exterioara pe care nu il am. Cine ma poate ajuta cu un sfat, o idee, ceva....???
Merci mult
Ultima modificare făcută de MihaiNFS la Mar 20 Sep, 2005 9:36 pm
Am si eu o mica problema, tocmai am montat un computer de bord pe masina ( Cielo cu C20XE M2.5).
Dupa ce am facut toate legaturile ca la carte, am pus contactul si nu se mai aprinde in bord MIL. Pe computerul de bord apare o eroare dar este de la senzorul de temp exterioara pe care nu il am. Cine ma poate ajuta cu un sfat, o idee, ceva....???
Merci mult
Ultima modificare făcută de MihaiNFS la Mar 20 Sep, 2005 9:36 pm
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
MihaiNFS
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2005
- Mesaj Privat
Deci nu mai merge "Malfunction Indication Lamp" sau "check engine" din bord, care se aprindea cand puneai contactul si se stinge la pornire motor. La acest bec vine un plus care este verificat si semnal de la ECU. Se poate sa nu mai vina semnal daca se monteaza computer de bord???
Computerul de bord merge dar inca nu am pornit masina ca am data baia jos. Mai apare o eroare la nr de km pe care ii mai ai de parcurs dar o sa incerc si varianta cu schimbarea pinului 8 cu 26 parca, dar intai vreau sa pornesc masina sa vad cum indica.....
Computerul de bord merge dar inca nu am pornit masina ca am data baia jos. Mai apare o eroare la nr de km pe care ii mai ai de parcurs dar o sa incerc si varianta cu schimbarea pinului 8 cu 26 parca, dar intai vreau sa pornesc masina sa vad cum indica.....
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Este un bordcomputer de Calibra cu motor c20xe...
La mine chec-ul se aprindea cand puneam contactul si cu BC-ul montat, vezi sa nu fie din alta parte problema, ai grija sa nu incurci firele de pe mufa de diagnoza, din BC unul pleaca pe clema D-daca imi aduc bine aminte- este separat pentru BC si bord LCD iar celalalt pe A sub B. La mine am adaugat un pin pe mufa de diagnostic pentru BC.
La mine chec-ul se aprindea cand puneam contactul si cu BC-ul montat, vezi sa nu fie din alta parte problema, ai grija sa nu incurci firele de pe mufa de diagnoza, din BC unul pleaca pe clema D-daca imi aduc bine aminte- este separat pentru BC si bord LCD iar celalalt pe A sub B. La mine am adaugat un pin pe mufa de diagnostic pentru BC.
MihaiNFS
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2005
- Mesaj Privat
Sunt 2 fire care se duc in mufa de diagnoza: unul se duce la D si altul la G. Pentru unul din ele trebuie adaugat un pin si asa am facut. Celalalt l-am legat pe unul deja existent care duce la ECU. Cand am vazut ca nu merge becul din bord am desfacut firele de la diagnoza si tot nu se aprinde. O sa mai incerc sa scot si firul care se duce din BC in ECU sa vad ce se intampla.
Cred ca astea ar cam fi posibilitatile de " greseala".
Cred ca astea ar cam fi posibilitatile de " greseala".
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
MihaiNFS
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2005
- Mesaj Privat
Sa explic ce am facut pana acum. Mentionez ca baia de ulei este jos si nu pot sa pornesc motorul. Inainte sa ma apuc sa montez BC mergea "check-ul".
Am legat toate firele de la BC : la +permanent, la +contact, sonda benzina, vitezometru, 2 fire la mufa diagnoza (unul la D(tras fir pt ca nu exista) si unul la G (legat de cel existent)), un fir la releu injectie (pin 87), si un fir la ECU. La ECU am mufa mare care intra in calc si pe cablaj langa mufa mare mai este o mufa cu 4 pini (2 pini vin de la diag, unul se duce la LCD pt check engine si unul este liber- l-am verificat si duce la pin 32 ECU care conform documentatiei este pinul pt BC). Cand am pus contactul mergea BC si nu mergea check-ul. Am verificat iar toate firele si pana la urma m-am gandit sa desfac legaturile pe care le facusem. Am desfacut tot si surpriza: tot nu merge check engine.
Problema este ca in bord, pt a se aprinde acest bec vin 2 fire (un minus si un plus, logic) am masurat intre ele am 12V cu contactul pus. Am zis ca poate e becul ars; am pus becul la bornele bateriei si se aprinde. Nu pot sa inteleg de ce nu se aprinde in bord. Asta ma face sa cred ca este din firul care vine de la ECU.
Maine poate reusesc sa pun baia de ulei sa pornesc si masina si sa le mai iau o data la verificat.
PS: Robert, am schimbat pinul 8 cu pinul 26 la BC si acum merge si sectiunea unde arata cat mai merg cu benzina din rezervor. Poate ma ajuti si pe mine cu senzorul ala de temp ext. O sa te sun zilele astea.
Am legat toate firele de la BC : la +permanent, la +contact, sonda benzina, vitezometru, 2 fire la mufa diagnoza (unul la D(tras fir pt ca nu exista) si unul la G (legat de cel existent)), un fir la releu injectie (pin 87), si un fir la ECU. La ECU am mufa mare care intra in calc si pe cablaj langa mufa mare mai este o mufa cu 4 pini (2 pini vin de la diag, unul se duce la LCD pt check engine si unul este liber- l-am verificat si duce la pin 32 ECU care conform documentatiei este pinul pt BC). Cand am pus contactul mergea BC si nu mergea check-ul. Am verificat iar toate firele si pana la urma m-am gandit sa desfac legaturile pe care le facusem. Am desfacut tot si surpriza: tot nu merge check engine.
Problema este ca in bord, pt a se aprinde acest bec vin 2 fire (un minus si un plus, logic) am masurat intre ele am 12V cu contactul pus. Am zis ca poate e becul ars; am pus becul la bornele bateriei si se aprinde. Nu pot sa inteleg de ce nu se aprinde in bord. Asta ma face sa cred ca este din firul care vine de la ECU.
Maine poate reusesc sa pun baia de ulei sa pornesc si masina si sa le mai iau o data la verificat.
PS: Robert, am schimbat pinul 8 cu pinul 26 la BC si acum merge si sectiunea unde arata cat mai merg cu benzina din rezervor. Poate ma ajuti si pe mine cu senzorul ala de temp ext. O sa te sun zilele astea.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
MihaiNFS
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2005
- Mesaj Privat
GATA Fratilor, l-am rezolvat. Prostia a fost din partea mea. Cand am legat firul la releul de injectie am desfacut o mufa ca sa am acces mai bun si am uitat de ea. Am vazut tocmai azi dupa ce am montat baia de ulei si am incercat sa pornesc masina si nu pornea. Dupa ce am luat la verificat firele, releu injectie (care nu avea +) am vazut mufa decuplata.
Deci partea asta s-a rezolvat.
Acum o intrebare: Cum as putea sa verific daca indica bine. Mie mi se pare ca nu indica cum trebuie.
Azi am venit cu masina de langa bucuresti pana acasa(cam 25 km).
1.Consum instantaneu: 1.0-1.2
2.Consum mediu: 4.1 - as vrea eu sa fie consumul asta dar mi se pare cam mic.
3. Viteza medie: 64km/h - cam mare tinand cont ca am mers in oras si nu prea am trecut de 70-80 km/h (asta doar la accelerari) in rest cam 40-50.
Astept datele voastre
Deci partea asta s-a rezolvat.
Acum o intrebare: Cum as putea sa verific daca indica bine. Mie mi se pare ca nu indica cum trebuie.
Azi am venit cu masina de langa bucuresti pana acasa(cam 25 km).
1.Consum instantaneu: 1.0-1.2
2.Consum mediu: 4.1 - as vrea eu sa fie consumul asta dar mi se pare cam mic.
3. Viteza medie: 64km/h - cam mare tinand cont ca am mers in oras si nu prea am trecut de 70-80 km/h (asta doar la accelerari) in rest cam 40-50.
Astept datele voastre
tonescug
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2004
- Mesaj Privat
Computeru de bord daca este luat de pe o masina care are acelasi tip de motor ar trebui sa arate ce trebuie. Daca nu, trebuie reprogramat. Daca tii apasat butoanele de control in acelasi timp 10 sec ar trebui sa-ti apara un cod. Acel cod corespunde unui tip de motor. Vezi ca e o lista la linku http://www.abs-zero.com/FCProgramming.htm.
MihaiNFS
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2005
- Mesaj Privat
tonescug
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2004
- Mesaj Privat
MihaiNFS
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2005
- Mesaj Privat
"tonescug", tu ce masina/motor ai si ce cod de program pt BC ai instalat. Eu am motorul C20XE si Motronic M2,5 si se pare ca trebuie instalat programul 84.
Am facut urmatoarele teste:
Viteza constanta 60 pe bord iar BC arata 108; viteza 68 pe bord iar pe BC 125 si viteza ct 90 pe bord iar pe BC 166. Se pare ca BC arata cam cu 80% mai mult.
Consum instantaneu:
Treapta V de viteza si 90 km/h, cam 2400 rpm; BC arata 2.5 l/100km
Treapta IV de viteza si 90 km/h, cam 3600 rpm; BC arata 3.7 l/100km
Am facut urmatoarele teste:
Viteza constanta 60 pe bord iar BC arata 108; viteza 68 pe bord iar pe BC 125 si viteza ct 90 pe bord iar pe BC 166. Se pare ca BC arata cam cu 80% mai mult.
Consum instantaneu:
Treapta V de viteza si 90 km/h, cam 2400 rpm; BC arata 2.5 l/100km
Treapta IV de viteza si 90 km/h, cam 3600 rpm; BC arata 3.7 l/100km
tonescug
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2004
- Mesaj Privat
Eu am o vectra A motor c20ne motronic 1.5 cred. Am luat un comp de pe o calibra care avea codu 36 si era c20ne sau c20seh.Consumu mediu imi arata prea putzin si viteza era ca la tine aproape dubla. Acu am programat cu 104 ca asha mi-a zis cinva de pe forum, viteza e in limite cu vreo - 4-5 km/h minus, iar consumu e cat de cat oki. Inainte avusesem 113 de pe lista lu ian si imi arata consumu mai mare cu vreo 1.5 , 2 litri. Mai bine vorbeste cu cineva de pe forum cine are motoru exact ca al tau si cu comp pe masina din fabrica. Bafta.
VS-03-MIC
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2007
- Mesaj Privat