- nicocorsar
- OP
- 16 mesaje
- din 24 Jan 2012
- Corsa 2008 z12xep
- Galati
nicocorsar
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2012
- Mesaj Privat
Salut . Intreb si eu ptr ca nu stiu chiar daca am masina din 2008, dar nu am avut probleme cu ventilatorul de racire al motorului si as dori sa stiu daca dupa atatia ani mai functioneaza corect, anume daca functioneaza pe mai multe trepte si care ar fi temperaturile de cuplare . Eu pana akm nu am depistat decat ca porneste pe la 105 * C , .Este corect? trebuia sa porneasca mai usor mai din timp? Va rog lamuriti ma si pe mine. Multumesc.
MODEL: Corsa 2008
MOTOR: z12xep
MODEL: Corsa 2008
MOTOR: z12xep
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
2 trepte are benzina
La 102-105 grade porneste pe 1
Pt o proba , cand a plecat pe 1 scoate mufa din sonda de temperatura pt cateva secunde si ar trebui sa plece pe 2...ca sa faci o diferenta.
Daca viteza e la fel inseamna ca e deja treapta 2 si treapta 1 ori nu merge ori a sarit peste ia calculatorul
Pt treapta 1 este responsabila rezistenta de pe radiator de sub vasul de expansiune
O alta proba ar fi sa pornesti aerul pe treapta 2 si ventilatorul motorului o sa mearga constant pe 1.
Daca merge pe 2 (foarte tare)cate putin timp, treapta 1 este stricata
O alta proba este sa dai din tester comanda pe fiecare in parte
Spor !
La 102-105 grade porneste pe 1
Pt o proba , cand a plecat pe 1 scoate mufa din sonda de temperatura pt cateva secunde si ar trebui sa plece pe 2...ca sa faci o diferenta.
Daca viteza e la fel inseamna ca e deja treapta 2 si treapta 1 ori nu merge ori a sarit peste ia calculatorul
Pt treapta 1 este responsabila rezistenta de pe radiator de sub vasul de expansiune
O alta proba ar fi sa pornesti aerul pe treapta 2 si ventilatorul motorului o sa mearga constant pe 1.
Daca merge pe 2 (foarte tare)cate putin timp, treapta 1 este stricata
O alta proba este sa dai din tester comanda pe fiecare in parte
Spor !