Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • TLazarescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Salut, am si o problema la masina. La peste 120km la ora, doar daca e cald (de obicei vara )mi se anuleaza turbina si apare o cheita in bord, dupa ce ii iau contactu merge din nou, dar tot pana la 120km/h
Mentionez ca are filtru de particule spart


MODEL: Opel astra h 2005
MOTOR: 1.9 cdti 120 cp
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Posibil P0234 Electrovalvã turbo.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sa citeasca codul eroare , este scris pe forum cum se face, nu e naveta spatiala.
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,041
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
TLazarescu a scris:Salut, am si o problema la masina. La peste 120km la ora, doar daca e cald (de obicei vara )mi se anuleaza turbina si apare o cheita in bord, dupa ce ii iau contactu merge din nou, dar tot pana la 120km/h
Mentionez ca are filtru de particule spart
MODEL: Opel astra h 2005
MOTOR: 1.9 cdti 120 cp


Turbina nu este anulata. Doar ca motorul sesizeaza o problema si intra in modul de functionare de avarie, asa-numitul "limp mode". Cel mai probabil ai o problema cu valva EGR (se curata), cu furtunele de vacuum sau cu electrovalva. Poate fi si turbina.
Rezolvarea incepe cum zicea si dancuciureanu cu o diagnoza care o sa iti dea unul sau mai multe coduri de eroare. "Traduci" acele coduri de eroare si gasesti problema/problemele. Cauti pe forum alegand ca si cuvinte cheie codurile de eroare rezultate in urma diagnozei.
Oricum, pe viitor incearca sa nu mai mergi cu motorul subturat.
  • TLazarescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Ok, multumesc frumos !
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca se manifesta numai la caldura mare mai repede este un furtun.pe circuitul de vacuum. asta la caldura se inmoaie si are o fisura in el care atunci rasufla iar masina trece pe avarie.daca presiunea nu este prea mare atunci nu face nimic dar cum cresti presiunea cum rasufla.
verifica intai toate furtunasele si in special cele cotite sau cele cu 3 brate.
se incepe de la pompa de vacuum.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR