- TLazarescu
- OP
- 2 mesaje
- din 09 Mai 2020
TLazarescu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2020
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,041 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,041
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
TLazarescu a scris:Salut, am si o problema la masina. La peste 120km la ora, doar daca e cald (de obicei vara )mi se anuleaza turbina si apare o cheita in bord, dupa ce ii iau contactu merge din nou, dar tot pana la 120km/h
Mentionez ca are filtru de particule spart
MODEL: Opel astra h 2005
MOTOR: 1.9 cdti 120 cp
Mentionez ca are filtru de particule spart
MODEL: Opel astra h 2005
MOTOR: 1.9 cdti 120 cp
Turbina nu este anulata. Doar ca motorul sesizeaza o problema si intra in modul de functionare de avarie, asa-numitul "limp mode". Cel mai probabil ai o problema cu valva EGR (se curata), cu furtunele de vacuum sau cu electrovalva. Poate fi si turbina.
Rezolvarea incepe cum zicea si dancuciureanu cu o diagnoza care o sa iti dea unul sau mai multe coduri de eroare. "Traduci" acele coduri de eroare si gasesti problema/problemele. Cauti pe forum alegand ca si cuvinte cheie codurile de eroare rezultate in urma diagnozei.
Oricum, pe viitor incearca sa nu mai mergi cu motorul subturat.
- TLazarescu
- OP
- 2 mesaje
- din 09 Mai 2020
TLazarescu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2020
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
daca se manifesta numai la caldura mare mai repede este un furtun.pe circuitul de vacuum. asta la caldura se inmoaie si are o fisura in el care atunci rasufla iar masina trece pe avarie.daca presiunea nu este prea mare atunci nu face nimic dar cum cresti presiunea cum rasufla.
verifica intai toate furtunasele si in special cele cotite sau cele cu 3 brate.
se incepe de la pompa de vacuum.
verifica intai toate furtunasele si in special cele cotite sau cele cu 3 brate.
se incepe de la pompa de vacuum.