marmotix
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,076 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,076
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salut! Cam asa am incercat eu s-o dau jos:
- am inceput cu capacul cel mai mare (dinspe spate) cu o surubelnita pe laterale si apoi spre spate- are 8 clape, cate doua pe fiecare latura
- capacul cel mai din fata (cel pentru microfon) tragand tot din lateral- are 4 prinderi in fata si doua spre becuri
- am tras apoi in jos de capacul ramas- are 4 clape, doua spre spate si doua spre becuri
- am dat jos "geamul" becurilor introducand surubelnita la cele doua clape vizibile spre fata si apoi in cele doua spate
Acum vezi suruburile de prindere pe plafon. Cele doua suruburi le desfaci cu "soricel" T20 parca.
Aici m-am oprit eu si am mentionat si motivul. Poate-ti explica altcineva si restul...
Spor la treaba si... numai bine!
marmotix
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,076 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,076
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
marmotix
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
-am scos mufa de alimentare;
-am fixat lamela la locul eu prin presare pe niste picioruse de ghidare de plastic( toate lamelele care formeaza circuitul sunt presate) si am "asigurat-o" cu niste plastic topit .
Ideea cu plasticul topit nu a fost a mea ci asa erau lamelele "asigurate".
Problema la mine a fost ca acele portiuni de plastic care tineau lamela erau topite si nu i-a trebuit foarte mult sa iasa de pe piciorusele de ghidare.
player7k- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2013
- Mesaj Privat
zerillos
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2015
- Mesaj Privat
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
zerillos
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2015
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Sparam sa vad plafoniera in poza,ca sa vad cum naiba are sistemul de prindere.Am incercat la a mea s-o scot,dar mi-a fost teama ca rup ceva si am renuntat.
POZE...Please!
Asa arata a mea (nedemontata):
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Dai geamul plafonierei jos (e posibil sa fie greu de dat jos, cred ca trebuie sa dai jos si partea dinspre parbriz unde este microfonul pentru acces mai usor).
Dupa ce dai geamul jos, ai 2 suruburi in laterale (posibil torx).
Le desfaci de tot (ele raman pe plafoniera).
Apoi tragi incetisor in jos de plafoniera dinspre parbriz spre spate (in spate pare sa aiba o buza care se tine in plafonul interior al masinii) si ar trebui sa iasa.
E posibil ca pe plafonul interior al masinii sa fie o rama metalica de care sa se tina plafoniera, dar ea trebuie sa ramana acolo, asa ca ai grija sa nu o smulgi de acolo.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- nolob
- **
- 182 mesaje
- din 04 Oct 2010
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
nolob
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2010
- Mesaj Privat
A mai pus cineva intrebarea, dar a ramas fara raspuns: de unde se opreste curentul pe fire? Vad ca in manual exista siguranta pt plafoniera, dar e valabila si pentru cea din spate?
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
ATENTIE: la aceast plafoniera,contactele (soclul) pentru becuri sunt altfel dispuse decat la oricare alte becuri de acelasi tip (5W5) si exista riscul ca unele becuri cu LED sa faca scurt circuit!...partea buna e ca nu se arde nimic si dupa indepartarea scurtului,totul revine la normal dupa un timp (1ora?).
Ultima modificare făcută de danpet la Lun 29 Mai, 2017 9:15 pm
- nolob
- **
- 182 mesaje
- din 04 Oct 2010
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
nolob
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- nolob
- **
- 182 mesaje
- din 04 Oct 2010
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
nolob
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2010
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=e-MBPqE88V4
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Poza 1 se vede ca pe o parte a becului,ambele contacte ale becului sunt conectate la aceeasi lamela...dar becul cu filament are un singur fir pe o parte si celalalt pe partea cealalta.
Poza 2 pentru comparatie:Stanga=LED, dreapta=filament (original)
- nolob
- **
- 182 mesaje
- din 04 Oct 2010
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
nolob
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2010
- Mesaj Privat
http://www.emag.ro/set-2-be...000/pd/D225LBBBM/
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Vezi in poze,cele tip W5W din mijloc e facut special pentru plafoniera spate de Astra (contacte de o singura polaritate pe fiecare fata).Sunt 3 LED-uri,toate pe o singura parte,ca n-are rost sa lumineze in sus,spre caroserie (0,6W la fiecare grup de 3 LED-uri)...Am facut/testat si becuri LED tip P21W (stopuri,marche-arriere,etc)...la astea,mai lucrez la imbunatatiri...pentru semnalizare,am modificat un releu de semnalizare (ptr Corsa),ca sa nu dea eroare de "bec ars" si merge perfect cu LED,dar nu am facut inca modificarea pe masina.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)