Razzlike
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2019
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Razzlike
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2019
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
uite schema de la claxoane astra g 2000/x16szr
verifica sigf10 si mai ales f2 (asta este in tabloul de la motor, sint doar vreo 6 sig mai mari acolo sin cite stiu), sa faca bine contact in soclul lor.
verifica releul de la claxon sa nu aibe contacte uzate ( poti sa il scoti si faci punte cu un fir intre 30 si 87, daca ai acelasi fenomen atunci nu e de la releu).
fenomenul care se petrece este din cauza unor contacte slabe (in releu sau pe traseu, in soclul de la sigurante sau acolo unde se mufeaza firele in tablou , sau din cauza claxoanelor care iau curent mare cind le actionezi.
daca desprinzi firele de pe claxoane si nu mai scade intensitatea atunci aproape sigur ca nu ai fire ciupite la izolatie si ar putea fi claxoanele.
cred ca problema e pe traseul de forta (inclusiv la firul de masa E8 de pe schema), nu pe comanda releului (vad ca trece printr-o spirala de pe coloana volanului), dar nu cred ca acolo e problema.
uite schema de la claxoane astra g 2000/x16szr
verifica sigf10 si mai ales f2 (asta este in tabloul de la motor, sint doar vreo 6 sig mai mari acolo sin cite stiu), sa faca bine contact in soclul lor.
verifica releul de la claxon sa nu aibe contacte uzate ( poti sa il scoti si faci punte cu un fir intre 30 si 87, daca ai acelasi fenomen atunci nu e de la releu).
fenomenul care se petrece este din cauza unor contacte slabe (in releu sau pe traseu, in soclul de la sigurante sau acolo unde se mufeaza firele in tablou , sau din cauza claxoanelor care iau curent mare cind le actionezi.
daca desprinzi firele de pe claxoane si nu mai scade intensitatea atunci aproape sigur ca nu ai fire ciupite la izolatie si ar putea fi claxoanele.
cred ca problema e pe traseul de forta (inclusiv la firul de masa E8 de pe schema), nu pe comanda releului (vad ca trece printr-o spirala de pe coloana volanului), dar nu cred ca acolo e problema.