PNaftan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2019
- Mesaj Privat
MODEL: Opel insignia sports tourer 2014
MOTOR: 2.0 163hp
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
PNaftan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2019
- Mesaj Privat
RRay
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2019
- Mesaj Privat
P.S Modul ECO e frectie la picior de lemn.
PNaftan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2019
- Mesaj Privat
- mylanezu
- **
- 190 mesaje
- din 05 Jan 2009
- Astra 2006 Z19DT
- Timis
mylanezu
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
P.S Modul ECO e frectie la picior de lemn.
Deci sa inteleg ca problema a fost remediata la facelift ? Sunt fiabile motoarele de163 si 195 (bi-turbo) ? Vreau sa achizitionez si eu o insignia din 2014 S.T varianta de 163 sau 195cp dar sunt oripilat de problema asta cu O-ringul si motoarele calate 😢
RRay
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2019
- Mesaj Privat