PNaftan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2019
- Mesaj Privat
Bunã ziua tuturor! De curând am devenit proprietarul unui Opel Insignia sports tourer din 2014, motor 2.0 163 HP, cu cutie automatã. Aș vrea sã îmi spuneți, cei care aveți ( sau a-ți avut) acest model la ce trebuie sã am grijã pentru a nu avea probleme în timp. Mulțam frumos
MODEL: Opel insignia sports tourer 2014
MOTOR: 2.0 163hp
MODEL: Opel insignia sports tourer 2014
MOTOR: 2.0 163hp
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
PNaftan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2019
- Mesaj Privat
RRay
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2019
- Mesaj Privat
Si eu tot sports tourer am din 2014. Si am fost in service sa schimb vestita garnitura de care le este tutoror frica. Dar problema asta nu exista la modelele noi. Ca si sfat, sa nu te duci cu motorul subturat ca se imbacseste filtrul de particule foarte repede. Tine masina undeva pe la 2000-2500 de ture.
P.S Modul ECO e frectie la picior de lemn.
P.S Modul ECO e frectie la picior de lemn.
PNaftan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2019
- Mesaj Privat
- mylanezu
- **
- 190 mesaje
- din 05 Jan 2009
- Astra 2006 Z19DT
- Timis
mylanezu
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
RRay a scris:Si eu tot sports tourer am din 2014. Si am fost in service sa schimb vestita garnitura de care le este tutoror frica. Dar problema asta nu exista la modelele noi. Ca si sfat, sa nu te duci cu motorul subturat ca se imbacseste filtrul de particule foarte repede. Tine masina undeva pe la 2000-2500 de ture.
P.S Modul ECO e frectie la picior de lemn.
P.S Modul ECO e frectie la picior de lemn.
Deci sa inteleg ca problema a fost remediata la facelift ? Sunt fiabile motoarele de163 si 195 (bi-turbo) ? Vreau sa achizitionez si eu o insignia din 2014 S.T varianta de 163 sau 195cp dar sunt oripilat de problema asta cu O-ringul si motoarele calate
RRay
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2019
- Mesaj Privat