- Dorin Buium
- OP
- 7 mesaje
- din 01 Jun 2007
- Rekord 1986 22E
- Brasov
Dorin Buium
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Brasov
- Masina: Rekord 1986 22E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Dorin Buium
- OP
- 7 mesaje
- din 01 Jun 2007
- Rekord 1986 22E
- Brasov
Dorin Buium
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Brasov
- Masina: Rekord 1986 22E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
Cind motorul e cald, in timpul mersului se opreste motorul si nu mai porneste. Am verificat scinteia (aprinderea electronica) care functioneaza (are scinteie), in schimb la injectoare, care se pare ca sint legate in paralel nu vine decit + (12 V), minusul ar trebui sa vina din ECU dar nu vine. Uneori dupa ce se raceste motorul, porneste dar nu pentru mult timp. Te rog din suflet da-mi un sfat ca nu stiu ce sa mai fac. Nu mai pot pleca cu masina ca mi se opreste "cind mi-e lumea mai draga".
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Dorin Buium
- OP
- 7 mesaje
- din 01 Jun 2007
- Rekord 1986 22E
- Brasov
Dorin Buium
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Brasov
- Masina: Rekord 1986 22E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Legat de ABS-ul de pe Rekord E2 iata cateva informatii generale:

A = agregat hidraulic
B1 = senzori de rotatie fata
B2 = senzor de rotatie diferential
C = unitate de control (calculator)
D = instalatia electrica cu mufe
D1 = releu de protectie la suprasarcina
D2 = bec de control in bord
Daca pe masina se efectueaza operatiuni de sudare cu sisteme MIG/MAG trebuie neaparat decuplate bornele bateriei.
Ultima modificare făcută de Senator la Sam 02 Jun, 2007 11:34 am
- Dorin Buium
- OP
- 7 mesaje
- din 01 Jun 2007
- Rekord 1986 22E
- Brasov
Dorin Buium
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Brasov
- Masina: Rekord 1986 22E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
Nu stiu nici cum sa masor daca injectoarele primesc tensiune cind trebuie. Masurate cu ohmetrul injectoarele imi da o valoare de ~16Ω la toate 4 si banuiesc ca sunt bune.Problema e ca pe ambele borne ale injectoarelor am numai +12V, chiar si atunci cind actionez demarorul.Din intimplare am reusit odata sa masor tensiunea la injectoare cind motorul era pornit dar atunci la una din borne aveam +12V iar la cealalta aveam impulsuri scurte de -(masa).Cu aparatul meu de masura (digital dar foarte prost) nu am putut sesiza aceste impulsuri si am inseriat un LED cu o rezistenta de 1KΩ si legat in paralel cu oricare dintre injectoare LED-ul palpaia. Cind motorul "nu vrea sa porneasca" acest LED ramine stins permanent. De aceea banuiesc ca problema ar fi din ECM si nici aici nu stiu conditiile externe pentru ca ECM sa genereze impulsuri catre injectoare. Fara o schema electrica sint "ratacit in spatiu". Iarasi m-i s-a parut suspect faptul ca toate injectoarele sint legate in paralel?!?, si banuiesc ca nu toti cilidrii au admisia in acelasi timp?!? E un fel de injectie monopunct cu 4 injectoare?!? Exista asa ceva?!? Cu siguranta o sa rideti de mine dar va rog sa ma indrumati. Tot timpul am sustinut ca daca ai orice masina de marca opel este suficient sa fii sofer, nu mecanic sau electrician, dar acum, cu umilinta de rigoare sint nevoit sa cer ajutor.
Multumesc anticipat!
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Dorin Buium
- OP
- 7 mesaje
- din 01 Jun 2007
- Rekord 1986 22E
- Brasov
Dorin Buium
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Brasov
- Masina: Rekord 1986 22E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
ECU primeste tensiune de la acelasi releu care porneste si pompa de benzina, si conform schemei de la stefy_726 (care se potriveste perfect cu instalatia de pe masina cu singura deosebire ca ECU la mine are seria 0 280 001 303) la pinul 9 am +12V iar la pinul 5 -(masa). Numai ca am descoperit o ciudatenie. La pinul 12 al ECU conform schemei ar trebui sa iasa impulsuri de -(masa) pentru injectoare dar cu injectoarele cuplate nu iese nimic si chiar am o intoarcere de +12 V de la injectoare, in schimb daca deconectez toate injectoarele apar aceste impulsuri de (-) minus. E o vorba ca " de ce ti-e frica de aia nu scapi", oare chiar sa am probleme cu ECU.
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- andreizr1
- **
- 118 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Manta 1976 20e
- Maramures
andreizr1
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Maramures
- Masina: Manta 1976 20e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Dorin Buium
- OP
- 7 mesaje
- din 01 Jun 2007
- Rekord 1986 22E
- Brasov
Dorin Buium
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Brasov
- Masina: Rekord 1986 22E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
- sebycutzzu
- 0 mesaje
- din 19 Aug 2007
- Rekord 1986
- Brasov
sebycutzzu
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Brasov
- Masina: Rekord 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2007
- Mesaj Privat
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- sebycutzzu
- 0 mesaje
- din 19 Aug 2007
- Rekord 1986
- Brasov
sebycutzzu
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Brasov
- Masina: Rekord 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2007
- Mesaj Privat
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat